Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Blåttvann skrev (32 minutter siden):

https://www.finn.no/351416977

Dette huset var bare helt grusomt. 

Screenshot_20240602_225322.thumb.jpg.ff08570d08540bd0b1a04155c13532f0.jpg

Igjen: Ser ikke folk hva som står på sidene foran? Det finnes en så fin funksjon som viser alt du ikke har sett før. Den ligger på den svarte stripen øverst og heter "Mine innlegg". Jeg tror denne har vært på de tre siste sidene i denne runden og lenger bak i en tidligere runde. Savner samme funksjon på Facebook, men her har man INGEN unnskyldning!

Endret av sofie777
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sofie777 skrev (17 minutter siden):

Igjen: Ser ikke folk hva som står på sidene foran? Det finnes en så fin funksjon som viser alt du ikke har sett før. Den ligger på den svarte stripen øverst og heter "Mine innlegg". Jeg tror denne har vært på de tre siste sidene i denne runden og lenger bak i en tidligere runde. Savner samme funksjon på Facebook, men her har man INGEN unnskyldning!

Jeg leser ikke en 486 sider lang tråd før jeg poster nei.

Spiller det noen rolle om folk poster det samme? Om jeg siterer en annen og skriver "enig! Huset var grusomt" eller om jeg lager et nytt innlegg og sier at huset er grusomt så spiller det jo INGEN rolle!? Hvem bryr seg, vi skal bare si hva vi mener om boliger i denne tråden, det er ingen dyp diskusjon eller debatt som ødelegges av at folk ikke følger med.

Er verre å stadig ødelegge tråden med avsporing om at andre poster dobbelt vil jeg si.

Endret av Blåttvann
  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (9 minutter siden):

Jeg leser ikke en 486 sider lang tråd før jeg poster nei.

Spiller det noen rolle om folk poster det samme? Om jeg siterer en annen og skriver "enig! Huset var grusomt" eller om jeg lager et nytt innlegg og sier at huset er grusomt så spiller det jo INGEN rolle!? Hvem bryr seg, vi skal bare si hva vi mener om boliger i denne tråden, det er ingen dyp diskusjon eller debatt som ødelegges av at folk ikke følger med.

Er verre å stadig ødelegge tråden med avsporing om at andre poster dobbelt vil jeg si.

Sier jeg at du skal lese 486 sider? Nei, jeg sier at det finnes en fin funksjon som viser deg alle innlegg siden sist du var inne. Bruker man den (du skal få lov til å la være om du vil, selvfølgelig), så ser man hva som er nytt og da slipper de av oss som bruker den funksjonen (som du igjen skal få lov til å la være å bruke) å se det samme huset 3-4-5 ganger på rad. Når man siterer, så blir det man siterer minimert (det har det blitt i et års tid eller mer), så da ser man ikke alt som blir sitert, noe som hjelper på sidelengden og repetisjons-fatigue. Men greit, jeg skal notere meg ditt navn bak øret og ikke si noe på når du repeterer noe!

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (3 minutter siden):

Sier jeg at du skal lese 486 sider? Nei, jeg sier at det finnes en fin funksjon som viser deg alle innlegg siden sist du var inne. Bruker man den (du skal få lov til å la være om du vil, selvfølgelig), så ser man hva som er nytt og da slipper de av oss som bruker den funksjonen (som du igjen skal få lov til å la være å bruke) å se det samme huset 3-4-5 ganger på rad. Når man siterer, så blir det man siterer minimert (det har det blitt i et års tid eller mer), så da ser man ikke alt som blir sitert, noe som hjelper på sidelengden og repetisjons-fatigue. Men greit, jeg skal notere meg ditt navn bak øret og ikke si noe på når du repeterer noe!

Jeg visste ikke om den funksjonen, skal sjekke ut. For jeg gidder ikke sjekke flere titalls sider i denne tråden for å se om noen har postet det jeg har tenkt til å poste. Jeg vet bare at om jeg går inn på tråden så kommer jeg til siste innlegg jeg leste sist jeg var i tråden, men det kan jo være sjukt lenge siden i en tråd som dette. Dette skal være en artig tråd og da mener jeg som sagt at det ikke spiller noen rolle om jeg siterer en annen for å si at jeg synes et hus er stygt eller om jeg poster et eget innlegg om at det er stygt. Budskapet og utfallet er nøyaktig det samme, folk får vite at jeg synes huset er stygt.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et digert hus på flere hundre kvadrat, 536 i-kvm (!) beliggende i bydel Nordstrand, men ligger på nedsiden av Mosseveien, helt nede i vannkanten til sjøen nesten. Eget lite båthus og "landgangsbrygge" følger med. Beliggenheten avgjør prisen her, 27.000 000 millioner kroner, selv om huset må skrelles fullstendig innvendig og totalrenoveres.

Husets gulvareal (skråtak trekker fra noen kvm) er over 700 kvadrat! Så det er digert. Men prisen er stiv, 27 mill, for et hus som definitivt MÅ ribbes ned til grunnen innvendig, isoleres på nytt og totalrenoveres på gulv, kjøkken, bad, alt! Men det var fint å ha utsikt til sjøen, selv om jeg ikke vet hvordan nærheten til Sjursøya og tankskipene der er. Ser man Sjursøya fra huset, tro? Iflg kartet er det veldig nært.

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=355603840

840_cc022447-b0c0-4114-97aa-3bdcfda7a8c9

Endret av Million
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enda en bolig med over 500 kvadrat på Nordstrand i dag (hvem er det som bygger såååå digre hus? Har de fullt av mine, dine og våre barn?). Mulig det er brukt Møre Royal panelkledning på huset, som oljes, ikke beises eller males.

Denne boligen koster 23.500.000 kr. Den har litt sjøutsikt, eller kanskje sjøgløtt, fordi den ligger i det dyreste området på Nordstrand, i nærheten av Solveien. Det er her omkring at det flate platået på Nordstrand begynner å skråne ganske bratt nedover mot sjøen, slik at mange av boligene i dette nedad-skrånende terrenget har sjøutsikt i større eller mindre grad. Dyrt er det i alle fall der.

Denne boligen likte jeg faktisk veldig godt! 🥰 Den har til og med A grønn i energimerking, og produserer egen strøm via solcellepanel på taket! Veldig bra, denne møter fremtidens krav til energimerking. Det liker jeg!

Eneste som var litt rart og fremmed, var at det var steinfliser på alle gulvene. Til og med i stua. Jeg har ikke finlest annonsen og salgsoppgaven, men jeg antar at det er vannbåren varme i gulvene her, så det skulle ikke bli gulvkaldt i en så dyr bolig selv om det er stein på gulvene. Men uten gulvtepper tenker jeg det kan bli veldig romklang i sånne rom med steingulv? (lite tekstiler)

Huset var veldig fint, men for meg blir det for stort. Lekkert for de som trenger så mye plass og f.eks. flere stuer og oppholdsrom.

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=350368811&ci=2

811_2e357d16-f4dd-4cf4-a79a-6d501dc137c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Million skrev (2 timer siden):

Enda en bolig med over 500 kvadrat på Nordstrand i dag (hvem er det som bygger såååå digre hus? Har de fullt av mine, dine og våre barn?). Mulig det er brukt Møre Royal panelkledning på huset, som oljes, ikke beises eller males.

Denne boligen koster 23.500.000 kr. Den har litt sjøutsikt, eller kanskje sjøgløtt, fordi den ligger i det dyreste området på Nordstrand, i nærheten av Solveien. Det er her omkring at det flate platået på Nordstrand begynner å skråne ganske bratt nedover mot sjøen, slik at mange av boligene i dette nedad-skrånende terrenget har sjøutsikt i større eller mindre grad. Dyrt er det i alle fall der.

Denne boligen likte jeg faktisk veldig godt! 🥰 Den har til og med A grønn i energimerking, og produserer egen strøm via solcellepanel på taket! Veldig bra, denne møter fremtidens krav til energimerking. Det liker jeg!

Eneste som var litt rart og fremmed, var at det var steinfliser på alle gulvene. Til og med i stua. Jeg har ikke finlest annonsen og salgsoppgaven, men jeg antar at det er vannbåren varme i gulvene her, så det skulle ikke bli gulvkaldt i en så dyr bolig selv om det er stein på gulvene. Men uten gulvtepper tenker jeg det kan bli veldig romklang i sånne rom med steingulv? (lite tekstiler)

Huset var veldig fint, men for meg blir det for stort. Lekkert for de som trenger så mye plass og f.eks. flere stuer og oppholdsrom.

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=350368811&ci=2

811_2e357d16-f4dd-4cf4-a79a-6d501dc137c9

Den så ut til å ha relativt mye styr med naboeiendommen, som har tinglyst rett til 5 av garasjeplassene i garasjekjelleren dette huset er bygget på. Fra egenerklæringen: 

Overvannet fra naboeiendommen Pareliusveien 46 bød i sin tid på problemer for 48. Det ble løst ved oppføringen av en platting mellom swimspa og nabohus (Pareliusveien 46). Plattingen hindrer overvannet fra naboen til å trenge inn i 48 under ekstreme regnskyll og må vedlikeholdes. Ved snømåking skyver vi vår del av snøen mellom husene opp til naboeiendom mot øst for å unngå for mye vann på taket til mellometasjen under snøsmeltingen. Evt. kan snøen smeltes med varmekablene mellom husene. Det er installert brytere med tidsinnstilling i teknisk rom 3.etg. Det er også greit ikke å få for mye snø over garasjen.

Anonymkode: 06c20...ad8

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Ser ikke ut som den ligger ute verken på til salgs eller solgte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
smurfebuss skrev (44 minutter siden):

Ser ikke ut som den ligger ute verken på til salgs eller solgte. 

Visning til helga, står det, så et sted må den da ligge ute.

Anonymkode: 60f08...cd7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (20 timer siden):

Et digert hus på flere hundre kvadrat, 536 i-kvm (!) beliggende i bydel Nordstrand, men ligger på nedsiden av Mosseveien, helt nede i vannkanten til sjøen nesten. Eget lite båthus og "landgangsbrygge" følger med. Beliggenheten avgjør prisen her, 27.000 000 millioner kroner, selv om huset må skrelles fullstendig innvendig og totalrenoveres.

Husets gulvareal (skråtak trekker fra noen kvm) er over 700 kvadrat! Så det er digert. Men prisen er stiv, 27 mill, for et hus som definitivt MÅ ribbes ned til grunnen innvendig, isoleres på nytt og totalrenoveres på gulv, kjøkken, bad, alt! Men det var fint å ha utsikt til sjøen, selv om jeg ikke vet hvordan nærheten til Sjursøya og tankskipene der er. Ser man Sjursøya fra huset, tro? Iflg kartet er det veldig nært.

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=355603840

840_cc022447-b0c0-4114-97aa-3bdcfda7a8c9

Hvis man skal SE Sjursøya fra huset, må man se veldig i vinkel. HØRE derimot og kanskje se skipene som er på vei inn/ut, det er en annen sak 😎

image.png.13a08f5883bae5ad17c56aa616b3b798.png

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Visning til helga, står det, så et sted må den da ligge ute.

Anonymkode: 60f08...cd7

Kan være at den er deaktivert hvis det ble veldig mye trafikk på annonsen og nok påmeldte til visning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 hours ago, AnonymBruker said:

Det er endel bilder derfra her: https://www.seher.no/kjendis/gar-videre-i-livet-etter-37-ar/81457586

Anonymkode: b6f67...b9b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Kaffemonsteret skrev (8 minutter siden):

Camilla Pihl selger «hytta». Aldri om jeg hadde kjøpt denne for 23,5 mill!

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=355635754

Har hun ranet en Slettvollbutikk?

Synes hytta var fin, og kjenner ikke beliggenheten godt nok til å uttale meg om pris. Men synes det blir litt sjarmløst når samtlige møbler og interiør ikke bare er hentet fra samme butikk, men fra samme katalog...

Anonymkode: 17014...4d0

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Synes hytta var fin, og kjenner ikke beliggenheten godt nok til å uttale meg om pris. Men synes det blir litt sjarmløst når samtlige møbler og interiør ikke bare er hentet fra samme butikk, men fra samme katalog...

Ja veldig upersonlig og sjelløst

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Hun har nok samarbeid med Slettvoll. Mener tidligere boliger også har bestått av mengder slettvollmøbler.

Anonymkode: 283ac...95e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...