Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Peanut skrev (24 minutter siden):

Siste:

Veldig fin beliggenhet, det nabolaget er kjempefint. Stille og rolig, kort vei til sentrum og Herkules. Gode skoler.

Huset er fint, men badene er 20+ år gamle og modne for renovasjon. Så når prisen allerede er 5 mill, så er det urovekkende. Som diskutert over her er renovasjon av bad dyrt, og jeg vet ikke om du får igjen for det ved salg senere! Det er allerede forholdsvis dyrt ift standarden her i Grenland

Anonymkode: 3aaec...330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.7.2023 den 13.19):

Hva er galt med dette huset?

https://finn.no/309121114

Enebolig på Ullern i Oslo for under 11mill???

Anonymkode: cc6a4...194

Peanut skrev (På 16.7.2023 den 15.28):

Ikke bare oppussing:

Eiet tomt. 1418 kvm. Tomten er under deling og vil etter deling bli 464 kvm. Det vil bli etablert nye boliger ved siden av boligen. 

Det har garantert noe innvirkning på prisen.

Hvor skal de nye boligene bygges? Huset står jo midt på tomten? 😬😬😬

Men takk, da forstår jeg MEGET godt prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor skal de nye boligene bygges? Huset står jo midt på tomten? 😬😬😬

Men takk, da forstår jeg MEGET godt prisen.

På nordøstlige side. Sånn ser den ut nå:

IMG_1673.thumb.jpeg.5a9756995629a581d93067f9c80e51be.jpegIMG_1677.jpeg.2c96ab97da364e95e043ca52479a7055.jpeg

Sånn skal den bli: 

IMG_1675.thumb.jpeg.57ec419078a5dde693df774afbfd100b.jpegIMG_1676.thumb.jpeg.83164b56956d784d3eece8833289a380.jpeg

«Delingen vil ivareta eierskap og/eller bruksrett til hagen, rundt huset. Dagens parkeringsordning i garasje og på gårdsplass vil bli omgjort i forbindelse med deling og oppføring av prosjekt på fradelt tomt. Det blir etablert 2 stk biloppstillingsplaser for denne eiendommen, på fradelt eiendom, som blir tinglyst.»

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å huff...det var ikke bra i det hele tatt. Jeg bor ikke der. :( Hva tenker de på når de tegner opp slikt? 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj oj ok, en hel haug med boenheter og vinduer rett inn mot langsiden av huset! Aldri om jeg hadde kjøpt det. De burde revet ned dette huset og heller bygd enda flere boliger. 
Dessuten må begge badene rives ut. 
Jeg ville personlig byttet ut  bildet øverst i trappa med noe annet ved bildetaking. 🤣 Det selger neppe huset! 

Anonymkode: 18d3b...e81

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.7.2023 den 1.10):

Det står at badet ikke er funksjonelt og må renoveres. Er det veldig ille? Er det ikke litt rart å ha furupanel på veggene der man dusjer?

Anonymkode: 2c749...1dc

Det er ikke lurt! Jeg hadde det på et bad der jeg leide en gang. Det var dessuten omtrent ikke ventilasjon. Eierne kunne ikke forståååå hvorfor det ble fuktskade. I den ulovlige utleieenheten, dessuten. 🙄

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.7.2023 den 1.10):

Det står at badet ikke er funksjonelt og må renoveres. Er det veldig ille? Er det ikke litt rart å ha furupanel på veggene der man dusjer?

Anonymkode: 2c749...1dc

Hele kjelleren er fæl, inkludert badet, som må rives. De furuveggene er katastrofe, og jeg ville vært alvorlig bekymret for hva som var bak. Soverommene i andre etasje ser litt kjipe ut, mistenker at ting er gjort billig, og jeg ville byttet ut det enorme speilskapet på det ene rommet. Hvem vil ha en hel vegg dekket av speil på soverommet?? Jeg likte kjøkken/stue. 
Jeg ville ikke kjøpt dette huset. Jeg mistenker at det er mer jobb der enn det kanskje kan se ut som (har ikke lest tilstandsrapporten). Ble svett bare av å se på badet. Og tror vinduene er gamle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ops2 skrev (På 24.7.2023 den 12.29):

Veldig, veldig upraktisk. Må gå ned to trapper for å komme til badet fra soverommene. Pent kjøkken og pent opparbeidet med belegningsstein ute.

Ja, jeg tenkte det samme. Uaktuelt med TO etasjer fra soverom til bad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.7.2023 den 11.00):

Ja, jeg ville nok lagt til 200 000, siden du ikke aner hva som er bak veggene. Vårt anslag er på et splitter nytt hus, så vi vet at reisverk ikke er berørt enda. Vi må heller ikke legge nye varmekabler, så vi sparer en del på elektriker.

Anonymkode: 17014...4d0

Enig. Dette badet er i en kjeller i et gammelt hus, og vi vet at dagens bad sannsynligvis har betydelige mangler. 
Vi har anbud på 500k for et bad på under 10 m2 nå. Vi har valgt noen dyre løsninger, men ikke veldig luksuriøst. Dette er i et nyere hus, uten varmekabler siden det er vannbåren varme i gulvene fra før. Dette badet tror jeg blir dyrere! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (6 minutter siden):

Hva betyr det at "festeår 2051"? Er tomten festet og kontrakten går ut om under 30 år? Hva skjer med huset som står på den tomta da?

Sitat

Når festekontrakten utløper har du som fester tre (i praksis to) valg:

1)      Du kan få kontrakten fornyet.

2)      Du kan kreve innløsning.

3)      Du kan avslutte festeforholdet og rive bygningen

Huseierne

Anonymkode: 35ba9...78e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 7/24/2023 at 11:31 PM, AnonymBruker said:

Jeg synes det er best at det er så tydelig at badet må totalrenoveres. Det verste må være hvis det ser pent ut på overflaten, og så må alt tas og gjøres på nytt.

Det er grunnarbeidet som koster mye penger.

Nå vet i hvert fall kjøper hva han får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Megler skriver i overskriften at leiligheten er tilbaketrukket. Jeg klarer ikke se hvordan. Det er gangvei tett på to av sidene av leiligheten og på den tredje er det en garasjerekke.

image.thumb.png.351897f85464cc0183ed1e612347a272.png

image.thumb.png.61052b162a1edfc7a6178395ec5cc91e.png

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=304217811

Anonymkode: 998ed...c9f

Den er tilbaketrukket fra E18? 😆 Alt er relativt. 

Anonymkode: 35ba9...78e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Fin liten leilighet? 
https://www.finn.no/312257361

Anonymkode: 1f874...3cc

Den var så liten og trang at jeg fikk klaustrofobi bare av å se på bildene

Anonymkode: 9b017...2a0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...