Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kall elendigheten hva du vil, men får du fuglereir i nærheten av boligen må den saneres pga Infestasjon av parasittene. De kan «overvintre» og de kan krype under huden og alt på linje med skabb… 

De har fire livsfaser og varer myyye lengre enn «noen dager». Og innen den tid har det kommet tusen nye.

Rart folk ikke vet eller skjønner det der. Så mye uvitenhet om parasitter her til  lands…

Anonymkode: a6ef3...e6b

Men hva heter det, da? Jeg bor inntil en skog, har satt opp masse fuglekasser og merker ingenting annet enn fuglelopper hvis katten har ligget i sengen, eller jeg holder på rett under fuglekassene. Jeg har aldri hørt om boliger som må saneres, så opplys meg gjerne

Anonymkode: 3b767...67e

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Om jeg hadde hatt penger igjen til å pusse opp alt slik jeg ville trives med det - så tror jeg livet kunne vært veldig godt her 😍

KORSVIK - MIDT MELLOM DVERGSNES OG GAMLE SØM-Unik eiendom på over 3 mål - Sjøbod - 100 kvm brygge*- Sydvendt strandlinje | FINN.no

Anonymkode: 09cec...909

Aiaiai! Huset var ganske kjipt, men FOR en flott plass! 🤩🤩

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Om jeg hadde hatt penger igjen til å pusse opp alt slik jeg ville trives med det - så tror jeg livet kunne vært veldig godt her 😍

KORSVIK - MIDT MELLOM DVERGSNES OG GAMLE SØM-Unik eiendom på over 3 mål - Sjøbod - 100 kvm brygge*- Sydvendt strandlinje | FINN.no

Ikke merkelig at det tok 26 bilder før man kom inn i hovedhuset

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Men hva heter det, da? Jeg bor inntil en skog, har satt opp masse fuglekasser og merker ingenting annet enn fuglelopper hvis katten har ligget i sengen, eller jeg holder på rett under fuglekassene. Jeg har aldri hørt om boliger som må saneres, så opplys meg gjerne

Bare la det ligge, har sett den personen i flere tråder. Hen er obsessed over «fuglelus», og jeg tar alt hen sier med en klype salt. 

Anonymkode: 3aaec...330

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Flott eiendom, men veldig trasig at brygga ikke er godkjent. Mange kommuner krever at brygger som er bygd ulovlig må rives. Jeg ville ha kontaktet kommunen og sjekket om brygga kom til å bli godkjent før jeg la inn bud. Litt merkelig å eie en halv låve også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Unik og særegen enebolig i Trondheim

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=252302301

Er jeg gammeldags og kjip når jeg ikke synes noe om diskrepansen mellom de moderne elementene og de gamle, vakre tredørene? Jeg hadde foretrukket at ytterdør, peis m.m. stod i stil til husets karakter og sjarm. Men tror kanskje jeg er veldig bakstreversk nå. 

Anonymkode: 05a09...b06

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Kall elendigheten hva du vil, men får du fuglereir i nærheten av boligen må den saneres pga Infestasjon av parasittene. De kan «overvintre» og de kan krype under huden og alt på linje med skabb… 

De har fire livsfaser og varer myyye lengre enn «noen dager». Og innen den tid har det kommet tusen nye.

Rart folk ikke vet eller skjønner det der. Så mye uvitenhet om parasitter her til  lands…

Anonymkode: a6ef3...e6b

Dette er jo bare tull. 

Anonymkode: 80e01...ade

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/8/2022 at 5:37 PM, mirenena said:

Vet du hva skjer med "huset" nå? Jobber de fortsatt med det? Eller er den bare forlat sånn?

Jeg hverken ser eller hører noe der, så det virker som det står tomt… 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Gereon Rath skrev (13 timer siden):

Stygg farge på huset, men innvendig var det fint.

farge på huset burde jo selvfølgelig være ufattelig enkelt å gjøre noe med. 

:cowboy:

Anonymkode: f2a0a...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Thank you captain obvious 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Ikke nødvendigvis, det er et hus av antikvarisk interesse.

Anonymkode: 9ecb3...077

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 9.4.2022 den 16.18):

Er jeg gammeldags og kjip når jeg ikke synes noe om diskrepansen mellom de moderne elementene og de gamle, vakre tredørene? Jeg hadde foretrukket at ytterdør, peis m.m. stod i stil til husets karakter og sjarm. Men tror kanskje jeg er veldig bakstreversk nå. 

Anonymkode: 05a09...b06

Jeg pleier å like kontraster mellom nytt og gammelt, men synes i likhet med deg at det ikke var vellykkede kontraster her.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes dette var svindyrt for en leilighet uten et eneste vindu man kan se ut av. Kun takvinduer og vinduer nede på gulvet. Ikke engang uteplassen har utsikt. Som å bi i et hull... Er det virkelig noen som gir 12,5 mill for noe sånt i Fredrikstad?

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=252316075

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synes dette var svindyrt for en leilighet uten et eneste vindu man kan se ut av. Kun takvinduer og vinduer nede på gulvet. Ikke engang uteplassen har utsikt. Som å bi i et hull... Er det virkelig noen som gir 12,5 mill for noe sånt i Fredrikstad?

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=252316075

Jeg fikk kvelningsfornemmelser. Veldig merkelig å ikke ha noen skikkelige vinduer. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Gereon Rath skrev (6 timer siden):

Thank you captain obvious 

altså ingenting å klage over... 

:bolledeig: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...