Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er tvangssalg og boligen er blitt ramponert, sikkert av eier som vil ødelegge for salget. Boligen har ikke brukstillatelse og det krever mye reparasjoner/arbeider for å få det ifølge salgsoppgaven 

Anonymkode: 23376...614

Er det ikke idiotisk å ødelegge huset før tvangssalg? Hvis tvangssalget ikke dekker gjelden du har, så må du jo likevel betale det overskytende. Tidligere eier kan jo bli gjeldsslave OG husløs... Det er i alles interesse at banken får så mye som mulig.

Anonymkode: 3b767...67e

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er tvangssalg og boligen er blitt ramponert, sikkert av eier som vil ødelegge for salget. Boligen har ikke brukstillatelse og det krever mye reparasjoner/arbeider for å få det ifølge salgsoppgaven 

Eieren er død.

Anonymkode: 9ecb3...077

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvordan kan en som døde i 2020 ødlegge boligen? 

Anonymkode: 45ade...0aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Eieren er død.

Anonymkode: 9ecb3...077

Hvordan vet du det?

Veldig morbid, men mannen min kommenterte akkurat at det så ut som at det har ligget et lik og råtnet på bilde 30..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvordan vet du det?

Veldig morbid, men mannen min kommenterte akkurat at det så ut som at det har ligget et lik og råtnet på bilde 30..

Enig, det ser ut som omrisset av en kropp der 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hvordan vet du det?

Det står i salgsoppgaven at eier er død.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

I alle dager, det ser ut som en hjemme alene-fest har gått ut av kontroll😂 Og hva er det på det ene soverommet, kulehull?

Jeg skjønner hva du mener med Exit ribber, det må være det mest blodharry huset i denne tråden! Høyt opp på listen, i hvert fall! Megleren gjør sitt beste, da. "Takterrasse med flott sjøutsikt"  Sjøen? Er det den blå flekken sånn ca midt i bildet? Anonymkode: 3b767...67e

Blir bare trist av å se de bildene. :( 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg hadde helt klart blitt lykkeligere av å eie det! Jepp, såpass grunn er jeg😂 Helt perfekt!

@Hoppetaujenta hvordan synes du det gikk med vindusvasken her før fotografering? Jeg så nesten ikke glassrekkverket i hagen, så det må være godkjent, eller?

Godkjent! :jepp:  Når det er sagt så virker ikke "taggingen" på mitt navn, så det ble tilfeldig at jeg så din her. 
Husmoderlig gnukking og gniing når det skal vises frem skinnende rent hus, det er jeg veldig glad i. :jepp: 

Jeg øsker litt mer avstand til naboer når vi først snakker om drømmer  Anonymkode: 09cec...909

:tommelopp: Det er en nødvendighet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan vet du det?

Fyyyy, så ekkelt. Boligen bærer preg av at eier slet psykisk. Veldig trist. 

Anonymkode: 6bd36...8ff

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
ntrane skrev (4 timer siden):

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=253270366

Hva i alle dager. Får Exit vibber av dette. Noen som vet eller har en ide om hva som kan ha skjedd?

Hallen og trappen minner om fellesarealer i et offentlig bygg. Underetasjen ser ut til å ha vært utsatt for en stor vannlekkasje. For ikke å snakke om alt det andre som ser ut til å ramle sammen. Og boligen mangler ferdigattest. Lurer på hvem denne vil friste?

Anonymkode: 35ba9...78e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det står i salgsoppgaven at eier er død.

Eier var visst arkitekt med arkitektkontor.. veldig spesielt at bolig da har så mange mangler..

Anonymkode: c1a55...a92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
kokkos skrev (1 minutt siden):

Drømmehuset!! 😍🤩

Fint hus, bare synd et er i Kristiansand.

Anonymkode: a0d97...e9a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eier var visst arkitekt med arkitektkontor.. veldig spesielt at bolig da har så mange mangler..

Anonymkode: c1a55...a92

Det vet jeg ikke noe om, men han brukte kanskje ukvalifisert arbeidskraft kanskje? Siden det var så mye feil der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Fint hus, bare synd et er i Kristiansand.

Anonymkode: a0d97...e9a

Ja, enig! Det var dessverre ikke drømmebeliggenheten for akkurat meg. Veldig heldige er de som seriøst kan vurdere dette huset 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kveldshimmel skrev (13 timer siden):

Hadde vært en fin sommerhytte! Kanskje jeg vinner i lotto en dag og kan kjøpe noe eget med strandlinje og greier.. 😅

https://www.finn.no/realestate/leisuresale/ad.html?finnkode=221607223

Denne er lagt ut på nytt! Den lå ute i fjor på sensommeren/tidlig høst og. Vi hadde nettopp begynt å kikke etter hytter, men så forsvant denne annonsen før vi rakk å dra på visning. Jeg var sikker på at den ble solgt…. 

Anonymkode: e3bb2...d11

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

I alle dager, det ser ut som en hjemme alene-fest har gått ut av kontroll😂 Og hva er det på det ene soverommet, kulehull?

Jeg skjønner hva du mener med Exit ribber, det må være det mest blodharry huset i denne tråden! Høyt opp på listen, i hvert fall! Megleren gjør sitt beste, da. "Takterrasse med flott sjøutsikt"  Sjøen? Er det den blå flekken sånn ca midt i bildet?

1374988914_Skjermbilde2022-04-03kl_11_39_17.png.597c7065e45d5a2cd4a9d9cda9dcc495.png

Jeg trodde de første bildene var gale, men så kom jeg til underetasjen🤯 hva har de gjort med det stakkars badet?!

Anonymkode: d8521...1a9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.4.2022 den 2.40):

Hvorfor er den så billig??

Anonymkode: 25e94...3a9

Skien er helt vanvittig billig. 

Anonymkode: 04930...9a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
loveli skrev (52 minutter siden):

https://www.finn.no/250965564

Igjen, hus til mange titalls millioner..... med utleie!?

Hadde jeg vært så rik ville jeg bodd heeeeelt alene uten naboer.

Enig! Men hvis man har så mye penger, så er man ikke avhengig av å leie ut, vil jeg tro. Syntes huset og uteområdet var griselekkert (måtte malt, liker ikke grått), men skjønner ikke hvorfor de har så lite og usosialt kjøkken? Kanskje de som bygde det ikke er så glade i å lage mat, eller har så mange gjester på besøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...