AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #5181 Del Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er tvangssalg og boligen er blitt ramponert, sikkert av eier som vil ødelegge for salget. Boligen har ikke brukstillatelse og det krever mye reparasjoner/arbeider for å få det ifølge salgsoppgaven Anonymkode: 23376...614 Er det ikke idiotisk å ødelegge huset før tvangssalg? Hvis tvangssalget ikke dekker gjelden du har, så må du jo likevel betale det overskytende. Tidligere eier kan jo bli gjeldsslave OG husløs... Det er i alles interesse at banken får så mye som mulig. Anonymkode: 3b767...67e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #5182 Del Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er tvangssalg og boligen er blitt ramponert, sikkert av eier som vil ødelegge for salget. Boligen har ikke brukstillatelse og det krever mye reparasjoner/arbeider for å få det ifølge salgsoppgaven Anonymkode: 23376...614 Eieren er død. Anonymkode: 9ecb3...077 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #5183 Del Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er tvangssalg og boligen er blitt ramponert, sikkert av eier som vil ødelegge for salget. Boligen har ikke brukstillatelse og det krever mye reparasjoner/arbeider for å få det ifølge salgsoppgaven Anonymkode: 23376...614 Hvordan kan en som døde i 2020 ødlegge boligen? Anonymkode: 45ade...0aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #5184 Del Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Eieren er død. Anonymkode: 9ecb3...077 Hvordan vet du det? Veldig morbid, men mannen min kommenterte akkurat at det så ut som at det har ligget et lik og råtnet på bilde 30.. Anonymkode: 3b767...67e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 3. april 2022 #5185 Del Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvordan vet du det? Veldig morbid, men mannen min kommenterte akkurat at det så ut som at det har ligget et lik og råtnet på bilde 30.. Anonymkode: 3b767...67e Enig, det ser ut som omrisset av en kropp der 😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #5186 Del Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hvordan vet du det? Veldig morbid, men mannen min kommenterte akkurat at det så ut som at det har ligget et lik og råtnet på bilde 30.. Anonymkode: 3b767...67e Det står i salgsoppgaven at eier er død. Anonymkode: 45ade...0aa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2022 Forfatter #5187 Del Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): I alle dager, det ser ut som en hjemme alene-fest har gått ut av kontroll😂 Og hva er det på det ene soverommet, kulehull? Jeg skjønner hva du mener med Exit ribber, det må være det mest blodharry huset i denne tråden! Høyt opp på listen, i hvert fall! Megleren gjør sitt beste, da. "Takterrasse med flott sjøutsikt" Sjøen? Er det den blå flekken sånn ca midt i bildet? Anonymkode: 3b767...67e Blir bare trist av å se de bildene. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg hadde helt klart blitt lykkeligere av å eie det! Jepp, såpass grunn er jeg😂 Helt perfekt! @Hoppetaujenta hvordan synes du det gikk med vindusvasken her før fotografering? Jeg så nesten ikke glassrekkverket i hagen, så det må være godkjent, eller? Anonymkode: 3b767...67e Godkjent! Når det er sagt så virker ikke "taggingen" på mitt navn, så det ble tilfeldig at jeg så din her. Husmoderlig gnukking og gniing når det skal vises frem skinnende rent hus, det er jeg veldig glad i. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg øsker litt mer avstand til naboer når vi først snakker om drømmer Anonymkode: 09cec...909 Det er en nødvendighet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #5188 Del Skrevet 3. april 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan vet du det? Veldig morbid, men mannen min kommenterte akkurat at det så ut som at det har ligget et lik og råtnet på bilde 30.. Anonymkode: 3b767...67e Fyyyy, så ekkelt. Boligen bærer preg av at eier slet psykisk. Veldig trist. Anonymkode: 6bd36...8ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #5189 Del Skrevet 3. april 2022 ntrane skrev (4 timer siden): https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=253270366 Hva i alle dager. Får Exit vibber av dette. Noen som vet eller har en ide om hva som kan ha skjedd? Hallen og trappen minner om fellesarealer i et offentlig bygg. Underetasjen ser ut til å ha vært utsatt for en stor vannlekkasje. For ikke å snakke om alt det andre som ser ut til å ramle sammen. Og boligen mangler ferdigattest. Lurer på hvem denne vil friste? Anonymkode: 35ba9...78e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #5190 Del Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det står i salgsoppgaven at eier er død. Anonymkode: 45ade...0aa Eier var visst arkitekt med arkitektkontor.. veldig spesielt at bolig da har så mange mangler.. Anonymkode: c1a55...a92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokkos Skrevet 3. april 2022 #5191 Del Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=253427228 dette var nydelig. Tror ikke jeg ville pusset opp annet enn å flikke litt på soverommene. Men dyrt da, selv til å være i byens beste strøk. Anonymkode: f285e...07d Drømmehuset!! 😍🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #5192 Del Skrevet 3. april 2022 kokkos skrev (1 minutt siden): Drømmehuset!! 😍🤩 Fint hus, bare synd et er i Kristiansand. Anonymkode: a0d97...e9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #5193 Del Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Eier var visst arkitekt med arkitektkontor.. veldig spesielt at bolig da har så mange mangler.. Anonymkode: c1a55...a92 Det vet jeg ikke noe om, men han brukte kanskje ukvalifisert arbeidskraft kanskje? Siden det var så mye feil der. Anonymkode: 45ade...0aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokkos Skrevet 3. april 2022 #5194 Del Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Fint hus, bare synd et er i Kristiansand. Anonymkode: a0d97...e9a Ja, enig! Det var dessverre ikke drømmebeliggenheten for akkurat meg. Veldig heldige er de som seriøst kan vurdere dette huset 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #5195 Del Skrevet 3. april 2022 Kveldshimmel skrev (13 timer siden): Hadde vært en fin sommerhytte! Kanskje jeg vinner i lotto en dag og kan kjøpe noe eget med strandlinje og greier.. 😅 https://www.finn.no/realestate/leisuresale/ad.html?finnkode=221607223 Denne er lagt ut på nytt! Den lå ute i fjor på sensommeren/tidlig høst og. Vi hadde nettopp begynt å kikke etter hytter, men så forsvant denne annonsen før vi rakk å dra på visning. Jeg var sikker på at den ble solgt…. Anonymkode: e3bb2...d11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokkos Skrevet 4. april 2022 #5196 Del Skrevet 4. april 2022 (endret) never mind 😅 Endret 4. april 2022 av kokkos blingsa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #5197 Del Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): I alle dager, det ser ut som en hjemme alene-fest har gått ut av kontroll😂 Og hva er det på det ene soverommet, kulehull? Jeg skjønner hva du mener med Exit ribber, det må være det mest blodharry huset i denne tråden! Høyt opp på listen, i hvert fall! Megleren gjør sitt beste, da. "Takterrasse med flott sjøutsikt" Sjøen? Er det den blå flekken sånn ca midt i bildet? Anonymkode: 3b767...67e Jeg trodde de første bildene var gale, men så kom jeg til underetasjen🤯 hva har de gjort med det stakkars badet?! Anonymkode: d8521...1a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #5198 Del Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (På 3.4.2022 den 2.40): Hvorfor er den så billig?? Anonymkode: 25e94...3a9 Skien er helt vanvittig billig. Anonymkode: 04930...9a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 6. april 2022 #5199 Del Skrevet 6. april 2022 https://www.finn.no/250965564 Igjen, hus til mange titalls millioner..... med utleie!? Hadde jeg vært så rik ville jeg bodd heeeeelt alene uten naboer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #5200 Del Skrevet 6. april 2022 loveli skrev (52 minutter siden): https://www.finn.no/250965564 Igjen, hus til mange titalls millioner..... med utleie!? Hadde jeg vært så rik ville jeg bodd heeeeelt alene uten naboer. Enig! Men hvis man har så mye penger, så er man ikke avhengig av å leie ut, vil jeg tro. Syntes huset og uteområdet var griselekkert (måtte malt, liker ikke grått), men skjønner ikke hvorfor de har så lite og usosialt kjøkken? Kanskje de som bygde det ikke er så glade i å lage mat, eller har så mange gjester på besøk? Anonymkode: 3b767...67e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå