Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Kråkeslott kan være veldig sjarmerende 🥰

Men så mye trehvitt over alt. Her må det mye maling til! På hvilket bilde så du svartsopp?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hulderen skrev (1 time siden):

Men så mye trehvitt over alt. Her må det mye maling til! På hvilket bilde så du svartsopp?

Enig i at det kan være sjarmerende, men sånn rar planløsning med to rom uten vinduer i andre etasje er bare meningsløs bruk av dyre kvadratmeter. Når man bygger på bør man ha en helhetlig plan, og ikke bare klatte på litt her og litt her. 
Det er ikke bilde av svartsoppen men det står i teksten. 

Anonymkode: 05a09...b06

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hulderen skrev (8 timer siden):

Det er jo alt det trehvite som gjør dette huset fra 1919 unikt. men naturligvis flytter det inn en eller annen gjøk som skal male alt grått og ødelegge alt.

Anonymkode: d81d6...3a5

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Nå har jeg klaget mye i det siste over mange trapper (kjøkken i 3. etasje osv), men her var det MANGE trapper og huset er bare halvannen etasje.

Anonymkode: 3b767...67e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Jeg tenker at jeg liker denne fordi den har god plass og ligger øverst, har to terrasser og god utsikt. 
En rar liten komprimert trappesikksakk-landsby, men ok....et sted må man bo...og jeg liker dialekten. :) *VAMP* 
https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=253159122
122_1471826551.jpg

Den likte jeg. Jeg har familie i Haugesund, og har flere ganger bodd på hotellet nærmere broen og også på andre siden av Smedasundet. Men jeg har ikke visst om dette "komplekset" i mangel av et bedre ord. Haugesund er en hyggelig by synes jeg :) 

Anonymkode: 09cec...909

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 3/29/2022 at 3:28 PM, AnonymBruker said:

Elsker denne. Eneste minuset er at det er litt for mørkt for min smak. Men det spa-anlegget/klatreveggen/vin-rommet 😍

Har ikke denne vært ute for salg før? 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=235395765

Anonymkode: 6bd36...8ff

Fantastisk tomt og en del fine løsninger 😍 Derimot vil jeg aldri forstå denne fascinasjonen for svarte vegger og glass i trapp og på terrasse. Føler jeg får bekreftet gang på gang at min stil ikke er den samme som rikmannsen sin 😂 Er det mye penger i omløp under oppussing, så kan man banne på at det blir svartmaling, glass og marmor...

Anonymkode: 74c0e...c05

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er jo alt det trehvite som gjør dette huset fra 1919 unikt. men naturligvis flytter det inn en eller annen gjøk som skal male alt grått og ødelegge alt.

Anonymkode: d81d6...3a5

Lol, panelen er jo ikke original. Er vel heller gjøkene som har pussa opp huset på 80 tallet som ødela alt 🤣

Anonymkode: 283ac...95e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Jeg tenker at jeg liker denne fordi den har god plass og ligger øverst, har to terrasser og god utsikt. 
En rar liten komprimert trappesikksakk-landsby, men ok....et sted må man bo...og jeg liker dialekten. :) *VAMP* 
122_1471826551.jpg

Det var en stilig "leilighet"! Uteplassene og hovedbadet (wow!) er definitivt det jeg liker best her. Også et par litt artige ting jeg stusser over. Leilighet med totalt 4 toaletter 😅 Her kan hele familien bæsje i takt samtidig. Jeg er også usikker på om jeg ville prioritert plassen slik at jeg har 3 fulle bad i tillegg til eget vaskerom. Mange soverom også, så det er vel en storfamilie som har bodd der?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

122_1471826551.jpg

Jeg leste teksten i annonsen først, før jeg begynte å bla i bildene. Jeg var spent på hva som er «tidløse» farger. Som jeg fryktet, så var det grått. Gråmalte vegger er ikke tidløst. Heldigvis tilhørte det en veldig begrenset periode og er nå forlengst ute. Men de grå veggene betyr også at kjøper må male veggene for å få det trivelig.

Endret av Hulderen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 3/29/2022 at 11:50 AM, Hoppetaujenta said:

Da har vi sjansen til å kjøpe et festlig "hus" som er både artig og stilig arkitekttegnet i Kristiansand. 
To etasjer med fulle leiligheter, kjeller og loft. Jeg er svak for stilen og mulighetene er mange her. 💚 
https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=252338563
563_1213936028.jpg

https://www.unikumnett.no/2017/04/schoders-runde-kanter/ 
Hvis noen vil lese litt om stilen og han. 

Du vet det er for mye grå nybygg når grønne vinduskarmer gjør deg SÅ glad. Herlig hus, skulle gjerne kjøpt det selv!

Anonymkode: 958c2...98e

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

122_1471826551.jpg

Fin leilighet, de grå veggene kan males. Men hvorfor 2 fulle bad i 2. etasje? Det er jo bare ett soverom der...

Det jeg reagerte mest på er bildene i annonsen. Man får ett bilde av kjøkkenet, før det neste er nærbilde av ei fjøl. Og sånn fortsetter det. Bilde av barkrakk, lampe, nok en fjøl, denne gangen med grønnsaker på. Blomsterbukett, lysestake, såpe og duftlys... Jeg skjønner at man vil ha et par interiørbilder for å sette stemningen, særlig når leiligheten er så grå, men her er det mer bilder av pynt enn selve leiligheten. Får man med pynten?

Anonymkode: 3b767...67e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma det. Jeg hadde tenkt å bo der mutters alene og løpe rundt i alle rom og etasjer og growle "The HIlls Are Alive With The Sound Of Music"-låta så høyt jeg bare klarte....av pur leilighets-kjøpeglede. :mynona:

Hadde malt om mye og fikset litt småtterier, men det er peanuts. Leiligheten er stor og fin.
Jeg liker den enda bedre ettersom timene går faktisk. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Lucius skrev (57 minutter siden):

Denne er til salgs igjen:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=252935589 

Tinglyst Boligtype Pris
04.12.2020 Rekkehus/kjede 28 000 000,−
16.06.2004 Blokkleilighet 7 000 000,−
27.01.1995 Rekkehus/kjede 3 000 000,−

Nå skal de ha 33 mill. 

Grusomt med slik «nyrik russer-stil» 🥴

Anonymkode: 283ac...95e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Samma det. Jeg hadde tenkt å bo der mutters alene og løpe rundt i alle rom og etasjer og growle "The HIlls Are Alive With The Sound Of Music"-låta så høyt jeg bare klarte....av pur leilighets-kjøpeglede. :mynona:

Hadde malt om mye og fikset litt småtterier, men det er peanuts. Leiligheten er stor og fin.
Jeg liker den enda bedre ettersom timene går faktisk. 

Takk, nå fikk jeg den på hodet 😂⛰️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 hours ago, Lucius said:

Denne er til salgs igjen:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=252935589 

Tinglyst Boligtype Pris
04.12.2020 Rekkehus/kjede 28 000 000,−
16.06.2004 Blokkleilighet 7 000 000,−
27.01.1995 Rekkehus/kjede 3 000 000,−

Nå skal de ha 33 mill. 

Frogner er et eget univers hvor prisene øker 20% i året, år etter år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lunaris
AnonymBruker skrev (På 29.3.2022 den 17.49):

Jeg er ganske sikker på at den ble lagt ut i fjor uten å bli solgt.

Anonymkode: 23376...614

Har megleren brukt gammel tekst, og de malt i mellomtiden? 

52C8444E-A434-4F3B-BF01-42B96E0A6140.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...