Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Pølsevann skrev (23 minutter siden):

Nedre Rælingsvei er jo kjempefint for de som elsker mygg, men ikke er så begeistret for sol... Det går ikke an å oppholde seg ute der på sommeren (jeg har prøvd, og fikk så mange myggstikk at jeg ble syk) og åsen bak tar av for all sol, med unntak av morgensol.

Anonymkode: 3b767...67e

• Liker 4
Skrevet
Pølsevann skrev (1 time siden):

Det var sykt dyrt!!! 14 millioner for å bo i leilighet på Rælingen!! 

Anonymkode: 5fd48...901

• Liker 2
Skrevet
18 hours ago, Ariannah said:

Denne leiligheten er veldig fascinerende, ser ut som det har vært et butikklokale eller lignende før. Hadde følt meg veldig på utstilling om jeg bodde der, ser jo rett inn (med mindre persiennene er trukket for så klart). Er en lignende leilighet som har vært med i Olsenbanden-filmene, usikker på om det er denne? Kampen er uansett et kjempekoselig område :) Denne har ligget ute en stund, ser ut som de sliter med å få solgt den: 

- Attraktiv, gjennomgående 4-roms hjørneleilighet over 2 plan. Barnevennlig og arealeffektiv med 3 soverom og 2 bad | FINN.no 

Jeg bor like ved, så kjenner godt til denne. Kan begynne med å si at du knapt får noe dagslys der om vinteren. Men det verste er nok at bussen kjører rett forbi der også, hvor passasjeren sitter såpass høyt at de. nok ser rett inn i leiligheten. 

Prisen er nok altfor høy.

Anonymkode: 958c2...98e

• Liker 2
Skrevet
Pølsevann skrev (2 timer siden):

Den var helt grusom synes jeg. Kan ikke fordra murstein, så for meg hadde det vært et oppussingsobjekt til 30 mill. Utsikten var bra da :) 

Den lå ute i sommer og, husker jeg så på den, og likte den veldig godt, men skulle hatt 1. og 2. etg, ikke kjeller. Og for vår del noen kvm større. 

Tror det er et oppussingsobjekt for alle, men det er jo en arkitektonisk perle. Eneste er at det virker som det er lite hage, kun skrånende naturtomt.

Anonymkode: 04930...9a5

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg har en sekundærbolig i Oslo, og kunne gjerne byttet den bort med denne - siden vi snakker om drømmer

Betydelig oppgradert hagebybolig over to etasjer med direkte utgang til egen hage. Gjennomført med lekre detaljer. | FINN.no

Anonymkode: 09cec...909

Den var 1000% ELSK!

Jeg ønsker ikke soverom i kjeller selv, men hadde veldig gjerne tatt imot et sånt rekkehus ja 💝

• Liker 3
Skrevet
Kattugla skrev (På 21.1.2022 den 22.53):

Ja, hva tenker dere, er det egentlig behov for oppgradering? 🤔

Oppgradering faktisk 😂💸💸💸💸

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg bor like ved, så kjenner godt til denne. Kan begynne med å si at du knapt får noe dagslys der om vinteren. Men det verste er nok at bussen kjører rett forbi der også, hvor passasjeren sitter såpass høyt at de. nok ser rett inn i leiligheten. 

Prisen er nok altfor høy.

Anonymkode: 958c2...98e

Veldig merkelig med "butikkdør" rett inn i stua....

Anonymkode: 19a59...bf8

• Liker 1
Skrevet

Denne eiendommen skjønte jeg ikke mye av. Den beskrives som familiebolig, men har 7(!) kjøkken, 10 soverom og 11 bad... Den må jo være brukt som utleiebolig, selv om det ikke står at den er godkjent for det? Et trist og grått hus, synes jeg, men likte parkeringshus i kjelleren

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=244347801

• Liker 5
Skrevet

Stor leilighet som kunne vært fin, hadde den ikke hatt så grusom belysning. Synes heller ikke interiør og farger passet i stilen. Kan ikke folk som ønsker seg minimalisme kjøpe eiendommer som er ment for det, i stedet for å blotte slike steder for all sjel...?

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=243491991

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Denne eiendommen skjønte jeg ikke mye av. Den beskrives som familiebolig, men har 7(!) kjøkken, 10 soverom og 11 bad... Den må jo være brukt som utleiebolig, selv om det ikke står at den er godkjent for det? Et trist og grått hus, synes jeg, men likte parkeringshus i kjelleren

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=244347801 Anonymkode: 3b767...67e

Plutselig tenkte jeg på et privateid og litt skjult kvalitetsbordell kun for folk av det høyere sjikt i samfunnet? :ninja: 

• Liker 9
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Plutselig tenkte jeg på et privateid og litt skjult kvalitetsbordell kun for folk av det høyere sjikt i samfunnet? :ninja: 

😂

Selvfølgelig! Derav den diskrete parkeringen...

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.1.2022 den 18.10):

Dørene har helt sikkert vært brune en gang i tiden. Veggene har nok også hatt en annen farge, og da tror jeg det grønne glasset passet bedre inn.

Anonymkode: eaf6b...4c4

Ser ikke ut til at dørene er fra byggeår, ser det på dørhengslene.

Anonymkode: 283ac...95e

Skrevet (endret)

Svar til Anonymkode: 3b767...67e 

Enkelt: de har offisielt massevis av korøvelse for de velassorterte mennesker i vakre klær. 
Sånne ting utarter seg og de kaller seg "Red velvet & the swingers". 😇

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Stor leilighet som kunne vært fin, hadde den ikke hatt så grusom belysning. Synes heller ikke interiør og farger passet i stilen. Kan ikke folk som ønsker seg minimalisme kjøpe eiendommer som er ment for det, i stedet for å blotte slike steder for all sjel...?

Særpreget var ikke et ord som slo meg akkurat... Enig i at den fremstår som sjelløs.

Anonymkode: eaf6b...4c4

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sånn listbelysning er visst tingen nå. Var i et hus der det bodde en lysdesigner for en tid tilbake, da var det kun sånt lys både inne og langs fasaden. 

Anonymkode: 04930...9a5

• Liker 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

For arbeidspolakker.

Anonymkode: 5fd48...901

• Liker 1
Skrevet

Dette er min favoritt-tråd! Har fulgt lenge men ikke somla meg til å dele noe, selv om jeg bruker finn eiendom som tidsfordriv. Men nå! 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...