AnAngel Skrevet 23. august 2021 #3681 Del Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Se på kartet. Mellom Fredrikstad og Moss, men langt fra motorveien. Anonymkode: 5fd48...901 Haha, glemte å se på kartet, men takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 23. august 2021 #3682 Del Skrevet 23. august 2021 AnAngel skrev (12 minutter siden): Synes dette var fint, ikke så dyrt. Men aner ikke hvor Engelsvik er da 😄 https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=228754046 Engelsviken er veldig fint som feriested om sommeren. Men jeg aner ikke hvordan det er å være fastboende der. Fint hus bortsett fra at man må gå gjennom et annet soverom for å komme inn i det ene soverommet. Og så er det vel mye bruk av gråmaling. Men det siste er det jo enkelt å ordne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #3683 Del Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): De oljene de bruker i dag er noe helt annet enn panellakken de brukte før i tiden 😊 de skal i utgangspunktet ikke gulne. Anonymkode: 4d9c7...584 Men det gjør de. Vi har selv et heltre eikebord som er satt inn med slik olje, gulner det. Ikke like ille som på 90 tallet, men gulner definitivt. Anonymkode: 04930...9a5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #3684 Del Skrevet 25. august 2021 Hulderen skrev (På 23.8.2021 den 6.21): Helt innelukket atrium? Hvordan får man måkt bort snøen om vinteren? Og med mye regn, så må det da lett kunne bli råte? Jeg lurer på hvor mye jeg ville brukt det atriumet om sommeren. Jeg vil tro det er mer fristende å sitte utenfor huset, med utsikt. Eller heller oppe på takterassen. Atriumet gjør også at det blir langt å gå mellom rommene, når man må gå rundt atriumet. Når man bygger et sånt hus, så er det vel for at atriumet skal være et positivt bidrag, men her virker det bare tungvint, Vel, der er i Sarpsborg, der er de ikke akkurat plaget av alt for mye snø... (det som måtte komme, forsvinner fort igjen...) Anonymkode: 2e239...ecd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #3685 Del Skrevet 28. august 2021 https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=229617447 Litt småtteri som må gjøres før jeg får det som jeg vil, men sannsynligvis ikke mer enn jeg klarer selv med litt hjelp av sønnene mine. Og perfekt med hage med null innsyn når man er naturist 🙂 Anonymkode: 3e565...160 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #3686 Del Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=229617447 Litt småtteri som må gjøres før jeg får det som jeg vil, men sannsynligvis ikke mer enn jeg klarer selv med litt hjelp av sønnene mine. Og perfekt med hage med null innsyn når man er naturist 🙂 Anonymkode: 3e565...160 Litt mer enn småtteri, spør du meg. Hadde nok strippet ned alt innvendig, og delt opp rommene på en litt annen måte. Men huset er morsomt, om hus kan være morsomme. Anonymkode: 45ade...0aa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #3687 Del Skrevet 28. august 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=229617447 Litt småtteri som må gjøres før jeg får det som jeg vil, men sannsynligvis ikke mer enn jeg klarer selv med litt hjelp av sønnene mine. Og perfekt med hage med null innsyn når man er naturist 🙂 Anonymkode: 3e565...160 Veldig spesielt og artig hus! Men jeg ble kjempeoverrasket da jeg så byggeåret var 2000, hvordan har det blitt så slitt? Må ha vært mange på besøk der.. Anonymkode: 958c2...98e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #3688 Del Skrevet 28. august 2021 Har vokst litt lengre opp på platået. Sjarmerende bolig med litt halvdårlig beliggenhet. Et litt trafikkert vei er rett ved siden av og huset ligger nesten ut i veien. Prisen tyder på at huset ikke kan rives. Og det gjør meg glad. Utbyggerne går amok i dette området. Bra at noen av de gamle husene blir stående. Anonymkode: 5fd48...901 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #3689 Del Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har vokst litt lengre opp på platået. Sjarmerende bolig med litt halvdårlig beliggenhet. Et litt trafikkert vei er rett ved siden av og huset ligger nesten ut i veien. Prisen tyder på at huset ikke kan rives. Og det gjør meg glad. Utbyggerne går amok i dette området. Bra at noen av de gamle husene blir stående. Anonymkode: 5fd48...901 https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=229147978 Anonymkode: 5fd48...901 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #3690 Del Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=229147978 Anonymkode: 5fd48...901 Men selvfølgelig mye å gjøre innvendig🤣 Anonymkode: 5fd48...901 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #3691 Del Skrevet 28. august 2021 Veldig fin utvendig, og har noen fine detaljer innvendig.. men innredet i en noe schizofren stil.. men fy flate, hadde jeg ikke hatt barn og litt mer tid til oppussing skulle jeg slått til. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=229841670 Anonymkode: c1a55...a92 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #3692 Del Skrevet 29. august 2021 Dette er det merkeligste huset jeg har sett! SÅ fint utvendig, lekker hage PG klassisk stil. Innsida er en blanding av klassisk, og de mest forferdelige farge/møbelkombinasjonene jeg har sett (burgunder skinnsofa og neongrønne vegger?!!). Og så kom jeg til veggpynten på soverommet 😂😂😂 https://www.finn.no/229691055 (ser forresten ut på plantegningen at utleiedel deler bad med hoveddel, det er ganske ekkelt. Jeg ville ikke leid der.) Anonymkode: 3aaec...330 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 29. august 2021 #3693 Del Skrevet 29. august 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Dette er det merkeligste huset jeg har sett! SÅ fint utvendig, lekker hage PG klassisk stil. Innsida er en blanding av klassisk, og de mest forferdelige farge/møbelkombinasjonene jeg har sett (burgunder skinnsofa og neongrønne vegger?!!). Og så kom jeg til veggpynten på soverommet 😂😂😂 https://www.finn.no/229691055 (ser forresten ut på plantegningen at utleiedel deler bad med hoveddel, det er ganske ekkelt. Jeg ville ikke leid der.) Anonymkode: 3aaec...330 Ser man på pynten på veggen, så er det en del "andre ting" som er i fokus her... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 29. august 2021 #3694 Del Skrevet 29. august 2021 sofie777 skrev (27 minutter siden): Ser man på pynten på veggen, så er det en del "andre ting" som er i fokus her... 😂😂😂😂😂 litt spesielt å henge fremme ved fotografering. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pikeliten Skrevet 29. august 2021 #3695 Del Skrevet 29. august 2021 4 hours ago, Thildamor said: 😂😂😂😂😂 litt spesielt å henge fremme ved fotografering. Litt spesielt å kommentere i annonsen av megler også… 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #3696 Del Skrevet 29. august 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Dette er det merkeligste huset jeg har sett! SÅ fint utvendig, lekker hage PG klassisk stil. Innsida er en blanding av klassisk, og de mest forferdelige farge/møbelkombinasjonene jeg har sett (burgunder skinnsofa og neongrønne vegger?!!). Og så kom jeg til veggpynten på soverommet 😂😂😂 https://www.finn.no/229691055 (ser forresten ut på plantegningen at utleiedel deler bad med hoveddel, det er ganske ekkelt. Jeg ville ikke leid der.) Anonymkode: 3aaec...330 Jeg skjønner INGENTING av dette huset! Kjøkkenet kunne vært i en trendy leilighet på Løkka, mens en del av det andre ser ut som noe tante Olga på 70 år ville vært fornøyd med. Og hva skjer med å dele bad, ja? Og hvem driver med soveromsaktiviteter i kategorien S og M hvis man har leieboer i et hus jeg antar er ganske lytt? Anonymkode: 958c2...98e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 29. august 2021 #3697 Del Skrevet 29. august 2021 Jeg skjønte ikke hvor inngangen til utleiedelen er. Det er jo i andre etasje, så det må være innenfra. Det ser jo ut som om man må gå gjennom et soverom og badet for å komme inn i kjøkken og stue. Kanskje tilhører det soverommet også utleiedelen, slik at den har badet for seg selv. Men likefullt, inngang via soverom og bad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #3698 Del Skrevet 30. august 2021 Hulderen skrev (7 timer siden): Jeg skjønte ikke hvor inngangen til utleiedelen er. Det er jo i andre etasje, så det må være innenfra. Det ser jo ut som om man må gå gjennom et soverom og badet for å komme inn i kjøkken og stue. Kanskje tilhører det soverommet også utleiedelen, slik at den har badet for seg selv. Men likefullt, inngang via soverom og bad? Det ser ut som inngangen er ved garasjen, det er en trapp ned midt i stuen i utleiedelen. Hoveddelen har et bad i 1.etasje(midt i stuen) så man kan låse døren mellom bad og hoveddel oppe, så leietaker får det alene. Men utrolig rar planløsning ja. Anonymkode: 23376...614 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 30. august 2021 #3699 Del Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det ser ut som inngangen er ved garasjen, det er en trapp ned midt i stuen i utleiedelen. Hoveddelen har et bad i 1.etasje(midt i stuen) så man kan låse døren mellom bad og hoveddel oppe, så leietaker får det alene. Men utrolig rar planløsning ja. Anonymkode: 23376...614 Takk for forklaring! Jeg burde sikkert ha skjønt at det opptegnede midt i stua var en trapp 🥺, men jeg så bare etter dører inn til utleiedelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 30. august 2021 #3700 Del Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (På 28.8.2021 den 11.46): Veldig spesielt og artig hus! Men jeg ble kjempeoverrasket da jeg så byggeåret var 2000, hvordan har det blitt så slitt? Må ha vært mange på besøk der.. Anonymkode: 958c2...98e Ja, det fremkommer slik jeg oppfatter det: brukt som atelier, galleri, dansestudio+++. Om man er kunstner og veldig handy i tillegg med midler til renovering/vedlikehold må jo dette være er gøy prosjekt. Men høyrisiko å få omsatt igjen, så man bør nok ha romslig økonomi og se på det som en bolig man har råd til å ha stående usolgt/leie ut for sporadisk inntekt? «Med vilje laget hagen så det ikke er innsyn» 🤣😅🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå