Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fløff skrev (1 time siden):

Men innsiden! 😐😬🤯

Pølsevann skrev (7 minutter siden):

Eiendommen var fin, men det var litt vel mange stiler på innsiden der. Og veldig mye treverk i forskjellige varianter og mønstre. Ble helt svimmel. For meg hadde det vært totalt oppussingsobjekt. Men uteområdet var veldig fint.

Jeg var så forelsket i omgivelsene allerede at da jeg kom videre i bildene, da så jeg bare romslige rom som kunne gjøres noe med inne 😄 antar de var bevisste på hvordan bilderekkefølgen ble.

Anonymkode: 09cec...909

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg var så forelsket i omgivelsene allerede at da jeg kom videre i bildene, da så jeg bare romslige rom som kunne gjøres noe med inne 😄 antar de var bevisste på hvordan bilderekkefølgen ble.

Anonymkode: 09cec...909

Og der har du årsaken til at megler viser 30 bilder før du får se noe av innsiden 😅

Anonymkode: eaf6b...4c4

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva synes dere om denne eiendommen? 

Anonymkode: fe3e3...31a

«Romslig tomt» på 653kvm🤣 men billig pros da😊

Anonymkode: 04930...9a5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva synes dere om denne eiendommen? 

Anonymkode: fe3e3...31a

Tangerudbakken? Jeg så aldri på Tangerudbakken Borettslag, så jeg vet ikke hvordan det huset så ut. Men er dette, eller i nærheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vil ha et slott i Fredrikstad?

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=228224184

Anonymkode: 3b767...67e

Å, det var veldig fint! Det eneste som måtte gjøres noe med, var å male vegene på det grå soverommet. Men veldig synd at tomten er så liten. En slikt «slott» burde hatt mye mer luft rundt seg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (41 minutter siden):

I alle dager… Er det noen som gidder å kjøpe 18 % av et hus da? 🙄😅

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=227655670

Jøss.. Jeg skjønner ikke helt hva dette betyr 

Sitat

Eiendommen selges som et tvangssalg av ideell andel av et sameie (18%). Dersom en ekstern kjøper blir eier av de 18%, må vedkommende begjære sameiet (med hjemmelshaver av de resterende 82%) tvangsoppløst om de ikke kommer til en enighet / ønsker å forbli sameiere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (1 time siden):

Tangerudbakken? Jeg så aldri på Tangerudbakken Borettslag, så jeg vet ikke hvordan det huset så ut. Men er dette, eller i nærheten?

Det er et område som heter Tangerud. Dette ligger i nærheten av Tangerudbakken-huset». 

Anonymkode: 04930...9a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølsevann skrev (1 time siden):

Jøss.. Jeg skjønner ikke helt hva dette betyr 

Det betyr nok at den eneste reelle kjøper er den personen som eier 82% av boligen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det noen merkelige løsninger. Mangler stue (hvis man ikke regner det jeg vil kalle gangareal i kjelleren, det ene soverommet ser klønete ut og komme seg inn og ut av, og jeg vet ikke hva jeg skal si om kjøkkenet...

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=228655111

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det noen merkelige løsninger. Mangler stue (hvis man ikke regner det jeg vil kalle gangareal i kjelleren, det ene soverommet ser klønete ut og komme seg inn og ut av, og jeg vet ikke hva jeg skal si om kjøkkenet...

Det er nok orginalt kombo stue og kjøkken, men så har de vært så fjonge å plassere spisebordet i "hele" stuen. Det er jo en sofakrok der og jeg hadde nok plassert sofa osv i det rommet, men med et mye mindre spisebord

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sofie777 skrev (2 minutter siden):

Det er nok orginalt kombo stue og kjøkken, men så har de vært så fjonge å plassere spisebordet i "hele" stuen. Det er jo en sofakrok der og jeg hadde nok plassert sofa osv i det rommet, men med et mye mindre spisebord

Kan hende at den nokså tomme stua med spisestue og en hybel-sofa i kroken er et lite stunt i fbm salget? Mange prøver vel å være kreative nå. Jeg syns vel ellers at boligen er såpass normal at den kanskje ikke hører hjemme i denne tråden? 

Anonymkode: c400d...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Men de har jo "Vedovn som smykker inn rommet" på bilde 9. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spinner skrev (12 minutter siden):

Men de har jo "Vedovn som smykker inn rommet" på bilde 9. 

Sant...😅

Men hvorfor har de spikret spiler på det som ser ut som et IKEA-kjøkken i klassisk stil? Det ser helt merkelig ut! Jeg vet at det er moderne med spiler, de har spikret det opp flere steder i huset. Jeg synes spiler kan være fint, men for meg betinger det at huset er stilrent i utgangspunktet. Listefritt osv. Men akkurat her blir det massiv stilkrasj

Skjermbilde 2021-08-17 kl. 11.08.15.png

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sant...😅

Men hvorfor har de spikret spiler på det som ser ut som et IKEA-kjøkken i klassisk stil? Det ser helt merkelig ut! Jeg vet at det er moderne med spiler, de har spikret det opp flere steder i huset. Jeg synes spiler kan være fint, men for meg betinger det at huset er stilrent i utgangspunktet. Listefritt osv. Men akkurat her blir det massiv stilkrasj

Skjermbilde 2021-08-17 kl. 11.08.15.png

jeg er enig, dette ser VELDIG merkelig ut, og slettes ikke noe fint. 
I det hele tatt et merkelig hus... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Husene er litt flashy på Lørenskog....

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=228304729

Anonymkode: 5fd48...901

Så mye rare fasonger på rom, og mye forskjellige materialer. Stort hus da og fin tomt. Men jeg likte ikke farger/materialer og planløsning der. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Husene er litt flashy på Lørenskog....

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=228304729

Anonymkode: 5fd48...901

Syntes det var mindre flashy enn forventet 😅, men naboen der har det trangt på tomta. Ikke sett noen bygge så nære tomtegrensene på på hver side før i et vanlig boligfelt. Litt mer rom foran og bak da.

image.png.9b2e483e5841dc51d8ac3f70210b8d59.png

Anonymkode: eaf6b...4c4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...