Aragorn ll Elessar Skrevet 12. august 2020 #1941 Del Skrevet 12. august 2020 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=187649080 For den golfinteresserte Huset er jo dritlekkert og omkranset av en 18 hulls golfbane- må jo være vinn-vinn 😄 Anonymkode: fa615...98b Personlig likte jeg ikke denne delen, Men bortsett fra det så var det helt greit. Spoiler Endret 12. august 2020 av Aragorn ll Elessar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #1942 Del Skrevet 12. august 2020 7 minutter siden, cattleya skrev: Det må vel ha vært en annen innkjøring da garasjen ble bygget? Kan muligens ha vært innkjøring fra gate i den smale tarmen av plen foran huset? Men det er høy fortauskant der nå, så den brukes nok ikke lenger? Idiotisk å ha garasje man ikke kan bruke til bil. Ville heller kalt det utebod 😄 Anonymkode: f8802...da6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #1943 Del Skrevet 12. august 2020 58 minutter siden, cattleya skrev: Det må vel ha vært en annen innkjøring da garasjen ble bygget? Har nok vært innkjøring lengre ned på tomta tidligere. Anonymkode: 45ade...0aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 13. august 2020 #1944 Del Skrevet 13. august 2020 Hvis man bruker finn-kartet, så ser man det nok har vært en innkjørsel nederst på tomten 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #1945 Del Skrevet 13. august 2020 Hvilket gulv er lagt på kjøkkenveggen her? 😍 https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=187790720 Anonymkode: e9b7e...dda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #1946 Del Skrevet 13. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvilket gulv er lagt på kjøkkenveggen her? 😍 https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=187790720 Anonymkode: e9b7e...dda Helt oppriktig spørsmål: syns det sånn gråaktig tregulv er fint? Anonymkode: 38abe...f38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #1947 Del Skrevet 13. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt oppriktig spørsmål: syns det sånn gråaktig tregulv er fint? Anonymkode: 38abe...f38 Tror vedkommende mener det over benken. Anonymkode: 45ade...0aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #1948 Del Skrevet 13. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tror vedkommende mener det over benken. Anonymkode: 45ade...0aa Riktig, på kjøkkenveggen. Ikke gulvet på gulvet 😅 Anonymkode: e9b7e...dda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #1949 Del Skrevet 13. august 2020 På 16.7.2020 den 17.37, Roseh skrev: Håper virkelig ikke det der er trendy! Er det ikke tilbake til fortiden, da? Gamle slott og klassiske leiligheter fra 1710 har jo alt mulig malt i taket. Anonymkode: 515b6...d84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #1950 Del Skrevet 13. august 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Riktig, på kjøkkenveggen. Ikke gulvet på gulvet 😅 Anonymkode: e9b7e...dda Skjønner. Kan virkelig ikke fordra sånne gulv! Anonymkode: 38abe...f38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #1951 Del Skrevet 13. august 2020 Kan ikke folk legge ut husa sine til salgs? 🙈 Klør etter ny bolig, men er så lite ute fremdeles! Anonymkode: 3a6d1...9b0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 13. august 2020 #1952 Del Skrevet 13. august 2020 (endret) 6 timer siden, sofie777 skrev: Hvis man bruker finn-kartet, så ser man det nok har vært en innkjørsel nederst på tomten Ser slik ut ja. Litt rart at de ikke bemerker det i annonsen når de fremhever dobbelgarasje. At den er benyttet som bod de siste årene, innkjørselen har grodd igjen, men burde være en grei sak å fikse det igjen. Forrige bolig jeg kjøpte hadde også en slik merkelig løsning, som jeg satt og studerte lenge, fordi det bare så håpløst ut. Jeg valgte likevel å gå på visning, og fant da ut at det ikke var så håpløst. En enkel sak å ordne. Hvor mange interesserte mister man ikke på å la være å ta med en liten setning om at noe som bare ser tåpelig ut enkelt kan fikses? Jeg fikk den boligen jeg nevnte her skammelig billig. Jeg tror mange bare så bildene, sjekker litt i teksten og tenkte "håpløst dum løsning". Det er nok det til at mange ikke blir interessert. Kjekt for oss som kjøper da! Endret 13. august 2020 av Trolltunge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #1953 Del Skrevet 13. august 2020 2 minutter siden, Trolltunge skrev: Ser slik ut ja. Litt rart at de ikke bemerker det i annonsen når de fremhever dobbelgarasje. At den er benyttet som bod de siste årene, innkjørselen har grodd igjen, men burde være en grei sak å fikse det igjen. Forrige bolig jeg kjøpte hadde også en slik merkelig løsning, som jeg satt og studerte lenge, fordi det bare så håpløst ut. Jeg valgte likevel å gå på visning, og fant da ut at det ikke var så håpløst. En enkel sak å ordne. Hvor mange interesserte mister man ikke på å la være å ta med en liten setning om at noe som bare ser tåpelig ut enkelt kan fikses? Jeg fikk den boligen jeg nevnte her skammelig billig. Jeg tror mange bare så bildene, sjekker litt i teksten og tenkte "håpløst dum løsning". Det er nok det til at mange ikke blir interessert. Kjekt for oss som kjøper da! Mange hus i den aldersgruppen hadde to innkjøringer, inkludert huset til mine besteforeldre og svigerforeldrene mine. Én til garasjen og én til døra, i tilfelle man hadde mye å bære på, eller det var mye snø. Så kom kommunen og stengte den ene, for man skal jo bare ha én innkjøring i dag, ellers blir det kaos i trafikken. Her har de valgt å beholde innkjøringen til døren. Det er nok ikke så lett å få endret på det. Forøvrig har jeg aldri skjønt hvorfor de valgte å kjøre gjennom hele hagen og forbi huset på den tiden. Det går jo bort masse hage på den måten. Anonymkode: 3b767...67e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 13. august 2020 #1954 Del Skrevet 13. august 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mange hus i den aldersgruppen hadde to innkjøringer, inkludert huset til mine besteforeldre og svigerforeldrene mine. Én til garasjen og én til døra, i tilfelle man hadde mye å bære på, eller det var mye snø. Så kom kommunen og stengte den ene, for man skal jo bare ha én innkjøring i dag, ellers blir det kaos i trafikken. Her har de valgt å beholde innkjøringen til døren. Det er nok ikke så lett å få endret på det. Forøvrig har jeg aldri skjønt hvorfor de valgte å kjøre gjennom hele hagen og forbi huset på den tiden. Det går jo bort masse hage på den måten. Anonymkode: 3b767...67e Om det ikke er mulig å fikse det engang er jeg enig med den som skrev at det burde vært omtalt som bod. Det er ingen garasje, verken enkel eller dobbel, slik det nå er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #1955 Del Skrevet 13. august 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mange hus i den aldersgruppen hadde to innkjøringer, inkludert huset til mine besteforeldre og svigerforeldrene mine. Én til garasjen og én til døra, i tilfelle man hadde mye å bære på, eller det var mye snø. Så kom kommunen og stengte den ene, for man skal jo bare ha én innkjøring i dag, ellers blir det kaos i trafikken. Her har de valgt å beholde innkjøringen til døren. Det er nok ikke så lett å få endret på det. Forøvrig har jeg aldri skjønt hvorfor de valgte å kjøre gjennom hele hagen og forbi huset på den tiden. Det går jo bort masse hage på den måten. Anonymkode: 3b767...67e Det er trapp ned fra gateplan der, ser ikke ut til å være plass til en bil der postkassene henger. Så lurer på om det bare er biloppstillingsplass i gata? Gata er smal, så det hadde ikke jeg orket. Anonymkode: f8802...da6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #1956 Del Skrevet 13. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er trapp ned fra gateplan der, ser ikke ut til å være plass til en bil der postkassene henger. Så lurer på om det bare er biloppstillingsplass i gata? Gata er smal, så det hadde ikke jeg orket. Anonymkode: f8802...da6 Det er jo rart hvis huset ikke har en eneste innkjøring! Kanskje det bor gamle folk der som ikke har bil, og så lot de innkjøringen gro igjen? I så fall har @Trolltunge rett Anonymkode: 3b767...67e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #1957 Del Skrevet 13. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo rart hvis huset ikke har en eneste innkjøring! Kanskje det bor gamle folk der som ikke har bil, og så lot de innkjøringen gro igjen? I så fall har @Trolltunge rett Anonymkode: 3b767...67e Jeg leste nettopp takstrapporten og der står det at garasjeportene er fjernet og det er anlagt plen i veien ned til garasjen. Så da er det ingen parkeringsplass på eiendommen nå. Huset er et dødsbo, så vi kan anta at de ikke hadde bil på sine eldre dager kanskje, og derfor ble det plen. Anonymkode: f8802...da6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #1958 Del Skrevet 13. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner. Kan virkelig ikke fordra sånne gulv! Anonymkode: 38abe...f38 Syns det var kult jeg🥳 Anonymkode: e9b7e...dda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 14. august 2020 #1959 Del Skrevet 14. august 2020 (endret) Tipper det er en tapet på den veggen som skal simulere gulvplanker Endret 14. august 2020 av mariie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampeguri Skrevet 14. august 2020 #1960 Del Skrevet 14. august 2020 Om jeg virkelig ikke skulle brydd meg med hva det koster og heller ikke hva det koster å drifte huset hadde jeg definitivt gått for dette https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=186382682 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå