AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #21 Skrevet 20. februar 2011 Som mann så tror jeg at jeg ville bli litt snurt om ei jente jeg ble glad i tok møydommen med en tilfeldig forbipasserende istedenfor sammen med meg. Spesielt hvis det bare var for å kvitte seg med den. Det blir som å servere marsipankake men gi pynterosene til bikkja... Her har du løsningen, ts. Er man i et slags forhold så skjønner jeg jo det!! Men når man ikke har noen så virker det frustrerende å skulle vente og lete etter noen som liksom skal være den trygge forståelsesfulle før man skal få gjort det. Du kan vel tenke det at det er frustrerende å ikke klare å gjøre det alle andre gjør hele tida og som er normalt å ha gjort før man er konfimert? Også er det noe med at det føles veldig flaut og unromalt og møte noen, og så har man aldr gjort det før!! Er ikke noe man har lyst å drive og fortelle om... Sånn bortsett fra det, frukt og grønt funker fiint for ta knekken på jomfrudommen rent teknisk, men litt kjipt å si at man hadde sex i helga...med hvem da?...med en squash!
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #22 Skrevet 20. februar 2011 Støtter Mats her. Hvorfor er det så viktig å "svi av" jomfrudommen på en tilfeldig bajas i forbifarten? Første gangen er første gangen, og det trenger da ikke å gjøres til noe ekstra fælt noe med en ukjent. Vent til du møter en som har virkelige kvaliteter å tilby deg. Det er mine tanker om den saken. Enig med deg! Selvfølgelig forstår jeg at ts føler set utenfor og har lyst å få det overstått. Debuterte seksuelt sent jeg også, men er ekstremt glad for at jeg ventet Kjæresten min var både forsiktig og forståelsesfull mot meg. Han syntes også at det var kjempekjekt å være min første=) Jeg synes ikke ONS er den rette veien å gå, tror nok det blir både kleint og vondt første gangen, særlig med en fremmed......... Blir nok litt småflaut om du blør, sammen med en fremmed, i hans seng.. Jeg synes heller at du skal roe deg ned, og ikke haste. Som du selv sier, du er en pen jente og du får mye oppmerksomhet. Før du vet ordet av det har du kanskje funnet deg en kjæreste:) Kyssing er en annen ting. Jeg var ukysset til jeg var 18, og følte det var ganske seint i forhold til mine venner. Endte med å drikke meg litt småfull og kline med en på byen. Syns ikke det var noe spesielt godt, men men... Har vel skjedd et par ganger i etterkant også..
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #23 Skrevet 20. februar 2011 Personlig ville jeg synes det hadde vært flott å få meg en kjæreste som hadde spart seg til noen hun brydde seg om, men jeg er kanskje av den mer romantiske, naive typen Sex er jo i dagens samfunn nærmest bare en mekanisk akt og så å si hele romantikken rundt det er borte og "det er ingen stor deal, bare noe alle gjør" men i mitt hode (som kanskje ikke er 100% ) så ville det vært dumt å bare gjøre det for å få det overstått. Tross alt, tror du at det kommer til å bli 100% perfekt og flott når du finner en fyr du vil ha som kjæreste og ha sex med bare fordi du har hatt fyllesex ett par ganger med noen fyrer du aldri kommer til å se igjen? Uansett hva du ender opp med så ønsker jeg deg lykke til og håper du tar det valget som er rett for deg 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå