Gå til innhold

Når er det "lov"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en datter som er ganske selvbevisst i klesveien (hvem har ikke det...) nå ønsker hun seg blant annet lårhøye støvletter med hel. Selv syns kanskje dette er noe for voksne damer.

Er det noen "aldersgrense" her?

Skrevet

For min del må hun omså bruke støvletter av denne typen: http://image.made-in-china.com/2f0j00fMjELtBqYQcF/Sexy-Boots-G-3655B-.jpg og lignende, altså sånne som skal være skikkelig sexy og litt "slutty" - uansett hvor gammel hun er.

Men jeg må si det tar seg bedre ut med sånne støvletter på voksne damer.

Det spørs egentlig hvordan støvlettene er. Jeg synes at "penere", mer konservative høye støvletter, f.eks disse, disse og disse, kan være helt greie på en jente helt ned i ungdomsskolealder så lenge hælene ikke dreper henne.

Skrevet

Jeg vet ikke hvor gammel hun er men barn burde ikke gå med høye hæler, studier har vist at når man går i høye hæler blir fire ganger kroppsvekten lagt på fotballene, dette kan gi alvorlige helseproblemer.

• Liker 1
Skrevet

Hm.. har ikke du laget DENNE

tråden også?? :klo:

Tror du at svarene du får her blir 'bedre' enn i den andre tråden? Eller er det du som er datteren på 14? :huh:

Skrevet

Enten du nå er moren eller datteren på 14 fra den andre tråden eller ikke...Pikebarn på 14 skal absolutt ikke gå med lårhøye støvletter med høye hæler. Det blir en Lolita-greie som blir veldig veldig feil.

Hvis du er en god, fornuftig og ansvarsbevisst mor setter du foten meget bestemt ned i denne sammenhengen.

• Liker 3
Skrevet

Jobber hun innen prostitusjon, da er det greit. Men, hvis hun er en normal 14-åring, så hadde jeg heller låst henne inne enn å godtatt høye hæler og over kneet. Slikt er bare horete.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en datter som er ganske selvbevisst i klesveien (hvem har ikke det...) nå ønsker hun seg blant annet lårhøye støvletter med hel. Selv syns kanskje dette er noe for voksne damer.

Er det noen "aldersgrense" her?

18 år ville jeg sagt.

• Liker 1
Skrevet

Så lenge hun er 12-13 år så synes jeg det er helt greit. "Aldersgrense" eller ikke.

Skrevet

Du spør etter aldersgrense for å kle seg som en hore? Aldri, vil jeg si. :filer:

• Liker 1
Skrevet

Fy skamme seg så mange idiotiske fordomsfulle folk det er her. Ikke rart damer blir stemplet som billig.

• Liker 1
Skrevet

Hvis de har lyst å ødlegge bein og tær,så værsegod. Men ta den regningen selv og ikke staten skal betale dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...