AnonymBruker Skrevet 19. februar 2011 #1 Skrevet 19. februar 2011 Har sex med èn fast mann og har hatt det et halvårs tid. For to helger siden endte jeg opp med å bli med en mann hjem fra byen, altså et one night stand. Så på torsdag denne uken chattet jeg med han som jeg fast har sex med. Han spurte om jeg begynte å bli sånn passe kåt, siden det nå hadde gått tre uker siden vi to hadde hatt sex (han var bl.a bortreist en uke). Jeg sier at det går bra. Da blir han nysgjerrig og begynner å grave. Jeg sier det som det er; jeg hadde et one night stand her forleden og at det blir kun med den ene. Da vil han vite hvorfor det ble med det ene og hva som skjedde. Han sa selv at han ble veldig nysgjerrig. Er det flere som vil vite hvem andre sexpartneren har sex med? Jeg klarer meg i alle fall fint uten slike opplysninger.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2011 #2 Skrevet 19. februar 2011 Er det flere som vil vite hvem andre sexpartneren har sex med? Jeg klarer meg i alle fall fint uten slike opplysninger. Jeg vil vite at sexpartneren ikke har andre sexpartnere. Call me crazy :gjeiper: 9
Gjest padawan Skrevet 19. februar 2011 #3 Skrevet 19. februar 2011 hadde jeg vært han fyren er den ONS'en noe jeg egentlig ikke ville ha noe ønske om å vite noe om.
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2011 #4 Skrevet 19. februar 2011 Har sex med èn fast mann og har hatt det et halvårs tid. For to helger siden endte jeg opp med å bli med en mann hjem fra byen, altså et one night stand. Så på torsdag denne uken chattet jeg med han som jeg fast har sex med. Han spurte om jeg begynte å bli sånn passe kåt, siden det nå hadde gått tre uker siden vi to hadde hatt sex (han var bl.a bortreist en uke). Jeg sier at det går bra. Da blir han nysgjerrig og begynner å grave. Jeg sier det som det er; jeg hadde et one night stand her forleden og at det blir kun med den ene. Da vil han vite hvorfor det ble med det ene og hva som skjedde. Han sa selv at han ble veldig nysgjerrig. Er det flere som vil vite hvem andre sexpartneren har sex med? Jeg klarer meg i alle fall fint uten slike opplysninger. En av to: Han undersøker kanskje om du har andre fordi han begynner å bli interessert i å være eksklusiv sexpartner eller kanskje t.o.m interessert på andre plan enn sex. Alternativt tenner han på tanken at du har andre menn. Faktisk ikke så uvanlig og for noen har det ført til trekant med to menn og en kvinne.
waco Skrevet 19. februar 2011 #5 Skrevet 19. februar 2011 Jeg tror han undersøker om det er noe vits i å satse videre på deg.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2011 #6 Skrevet 19. februar 2011 hadde jeg vært han fyren er den ONS'en noe jeg egentlig ikke ville ha noe ønske om å vite noe om. Nettopp, trodde folk flest ikke ville vite av sånt jeg...
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2011 #7 Skrevet 19. februar 2011 Jeg tror han undersøker om det er noe vits i å satse videre på deg. Seksuelt sett mener du? -TS-
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2011 #8 Skrevet 19. februar 2011 En av to: Han undersøker kanskje om du har andre fordi han begynner å bli interessert i å være eksklusiv sexpartner eller kanskje t.o.m interessert på andre plan enn sex. Alternativt tenner han på tanken at du har andre menn. Faktisk ikke så uvanlig og for noen har det ført til trekant med to menn og en kvinne. Vi datet noen ganger før det gikk over til kun sex. Virker ikke som han er interessert, og trekant med en mann er veldig uaktuelt for han, har han sagt. Men mulig han liker tanken på meg med noen andre. Det vet jeg ingenting om -TS-
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2011 #9 Skrevet 19. februar 2011 Jeg liker å vite hva de jeg har sex med gjør å. Ikke for at jeg er sjalu, men pga fare for STD og for at det er hyggelig å vite at noen jeg liker har det greit. Litt på samme måte som at det kan være ok å høre om en venns ferietur. Gode historier er alltid spennende å høre, men lysbildeshov kan jeg styre meg for 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #10 Skrevet 20. februar 2011 Jeg vil gjerne vite om min faste seksualpartner har sex med andre. Men detaljene kan jeg spares for.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #11 Skrevet 20. februar 2011 Jeg vil gjerne vite om min faste seksualpartner har sex med andre. Men detaljene kan jeg spares for. Hvorfor vil du vite ? Pga. kjønnssykdommer?
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #12 Skrevet 20. februar 2011 Regner med han ville vite hvorfor du bare ville ha sex med ONS'en bare en gang, mens du vil ha sex med han flere ganger. Altså hvorfor han er bedre enn ONS'en.
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2011 #13 Skrevet 20. februar 2011 Hvorfor ikke bli sammen som kjærester? Jeg blir helt sjokkert over den sexuelle frigjøringen jeg. Så løsslupne og horete alle er, ja både menn og kvinner. Jeg kunne aldri bare hatt sex med folk uten forhold. 1
Gjest padawan Skrevet 20. februar 2011 #14 Skrevet 20. februar 2011 Regner med han ville vite hvorfor du bare ville ha sex med ONS'en bare en gang, mens du vil ha sex med han flere ganger. Altså hvorfor han er bedre enn ONS'en. når en er i et mer eller mindre fast seksuelt forhold så regner en med at den andre er monogam med mindre noe er avtalt. (det gjør iallefall jeg)
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #15 Skrevet 20. februar 2011 Hvorfor ikke bli sammen som kjærester? Jeg blir helt sjokkert over den sexuelle frigjøringen jeg. Så løsslupne og horete alle er, ja både menn og kvinner. Jeg kunne aldri bare hatt sex med folk uten forhold. Nei du kunne ikke nei. Da kan jeg jo si at folk som deg er trangsynte og gammeldagse, og legger altfor mye i sex. I bunn og grunn er er det bare en penis i en vagina, og ikke noe mer spesielt enn det. Du legger jo så mye i det.
Gjest TS Skrevet 20. februar 2011 #16 Skrevet 20. februar 2011 Hvorfor ikke bli sammen som kjærester? ... Det blir litt av det samme som når man er i et forhold uten sex, men at man er sammen fordi man er glade i hverandre, men seksuell kjemi er borte. Så hvorfor ikke ha et forhold hvor den seksuelle kjemien er tilstede, men ikke andre interesser og mål med livet? -Den frigjorte TS-
Gjest TS Skrevet 20. februar 2011 #17 Skrevet 20. februar 2011 når en er i et mer eller mindre fast seksuelt forhold så regner en med at den andre er monogam med mindre noe er avtalt. (det gjør iallefall jeg) Hva om man ikke har avtalt noe som helst? -Ts-
Gjest padawan Skrevet 20. februar 2011 #18 Skrevet 20. februar 2011 (endret) når en ikke har avtalt noe som helst blir det vel litt annerledes og individuelt fra forhold til forhold og det blir vel straks litt mer åpent for at partene kan ha seg med andre. når jeg er i slike forhold pleier jeg å forhøre meg litt om hvordan den andre stiller seg til å ha sex med andre mens de samtidig har seg med meg nettop for å unngå det pulevennen din opplevde. Endret 20. februar 2011 av padawan
Gjest TS Skrevet 20. februar 2011 #19 Skrevet 20. februar 2011 når en ikke har avtalt noe som helst blir det vel litt annerledes og individuelt fra forhold til forhold og det blir vel straks litt mer åpent for at partene kan ha seg med andre. når jeg er i slike forhold pleier jeg å forhøre meg litt om hvordan den andre stiller seg til å ha sex med andre mens de samtidig har seg med meg nettop for å unngå det pulevennen din opplevde. Regnet med at han hadde andre damer å ha sex med da ringingen avtok, spesielt i helgene. Men der tok jeg visst feil. Han kunne nok fått ei ny dame hver helg basert på utseenede, men han er ikke den pågående typen. Prøvde selv å forhøre meg om han syntes sex-forholdet fungerte greit; det var visst et ikke-tema. Derfor trodde jeg at han hadde flere damer. Hva gjør at en mann velger seg ei dame fremfor en annen til et monogamt sexforhold ? -Ts-
Gjest padawan Skrevet 20. februar 2011 #20 Skrevet 20. februar 2011 Hva gjør at en mann velger seg ei dame fremfor en annen til et monogamt sexforhold ? det er vel veldig individuelt men jeg regner med at han synes sexen er bra, synes du er sexy, pen, trives i ditt selskap osv. det går vel på sånne generiske ting uten at jeg kjenner forholdet deres noe spesielt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå