Noldus Skrevet 19. februar 2011 #1 Skrevet 19. februar 2011 Jeg har arvet en kjempe fin bunad sydd av en i familien! Det eneste problemet er at den er litt kort til meg og skjørtet kan ikke legges mer ned enn det allerede er. Så mitt spørsmål er da: Er det mulig å bare bytte selve skjørtet og så bruke alt det andre som det er? Da får jeg jo brukt alt soom er brodert og slikt, noe jeg syns er veldig koselig siden den er laget av familie! Dersom det har noe å si for svaret, så er det en rogalandsbunad da altså med helt ensfarget skjørt uten noen form for mønster!
Humleblomst Skrevet 19. februar 2011 #2 Skrevet 19. februar 2011 Hele skjørtet taes løs om man legger ut en bunad i livet, så å bytte det ut bør ikke være noe problem.
Noldus Skrevet 19. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2011 Hele skjørtet taes løs om man legger ut en bunad i livet, så å bytte det ut bør ikke være noe problem. Supert!! Takk skal du ha for svar =)
Noldus Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2011 Det viste jeg jo egentlig da Vertfall når du sa det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå