Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2003 #1 Del Skrevet 27. oktober 2003 Ok, så er det lenge til jul, men jeg har nå begynt å planlegge likevel ... Hva slags julekalender gir man til unge voksne mennesker som ikke tåler/spiser sjokolade? Selvlagd er vellagd, det er jeg enig i, men dessverre ikke aktuelt i dette tilfellet. Hva slags artige kalendere for voksne , som ikke inneholder sjokolade? Forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 27. oktober 2003 #2 Del Skrevet 27. oktober 2003 Hvis du "tørr" kan du jo gi en Flax-lodd kalender.. Selv gir jeg aldri bort lodd, for fy filler så surt om den jeg gir det til vinner 5 millioner og jeg ikke får noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2003 #3 Del Skrevet 27. oktober 2003 :D Vi voksne har flaxlodd-kalenderen og jenta til mannen min får NRK`s julekalender. I år er det Skomakergata, tror jeg. Vi skal også ha adventsappelsin. La Guapa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå