AnonymBruker Skrevet 19. februar 2011 #1 Skrevet 19. februar 2011 (endret) http://images.wikia.com/sonic/images/d/d5/Rouge_17.png Er ikke det bare ei utrolig deilig dame? Tenk å hatt sex med henne. Edit: IMG-tags fjernet. Iah, mod. Endret 19. februar 2011 av Iah 1
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2011 #3 Skrevet 19. februar 2011 ville hun nå være det om man feks ikke viste om personligheta hennes? Hun har sexy røst osv, meeeen...
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2011 #4 Skrevet 19. februar 2011 Grønne øyne er digg, og det er store pupper også. Men bortsett fra det så er hun ikke helt min type. Sorry! 1
Gjest Maneater Skrevet 20. februar 2011 #7 Skrevet 20. februar 2011 Hun må jo være et dyr i senga! Tror ikke man kan se på en person hvordan men er i senga. Det du gjør er å såkalt "projisere" dine engne seksuelle følelser for henne og tillegge henne egenskaper ut fra det. Når noen virker sexy på oss ut fra fysiske preferanser så antar vi også at de er bra sånn praktisk sett også. Men har opplevd å etterhvert få en utrolig fysisk kjemi/ tiltrekning med menn som ikke tilfredstiller min smak i det hele tatt. En fin måte å forutsi seksuell kjemi på er astrologi - dog ikke så overfladisk som å lese forholdet mellom soltegnene. Dersom man setter seg inn i astrologi så kan man få kjennskap til forskjellige "aspekter" som påviser fysisk kjemi. I tilfeller hvor jeg har oppdaget fysisk tiltrekning, så har jeg faktisk fått det bekreftet ved å undersøke disse aspektene. (Må kjenne fødselsdato til den andre) Men så stiller jo også jeg meg posistiv til astrologi. Får sikkert mange oppgitte "himling med øynene" særlig fra menn nå.
Gjest Katten. Skrevet 20. februar 2011 #8 Skrevet 20. februar 2011 Får sikkert mange oppgitte "himling med øynene" særlig fra menn nå. Nei, men jeg takker for en fantastisk god latter!
Gjest Maneater Skrevet 20. februar 2011 #9 Skrevet 20. februar 2011 Nei, men jeg takker for en fantastisk god latter! Du er velkommen! Alltid en fornøyelse å glede en mann!
Gjest Katten. Skrevet 20. februar 2011 #10 Skrevet 20. februar 2011 En god latter forlenger jo livet. Men... var du seriøs?
Gjest Maneater Skrevet 20. februar 2011 #11 Skrevet 20. februar 2011 En god latter forlenger jo livet. Men... var du seriøs? Yepp - var seriøs. Mulig jeg burde flytte til forumet med Astrologi etc. Men har for tiden hatt en sterk libiodo og vært et hakk mer interessert i sex. Så da ble det denne gang en mix - sex og astrologi Så jævlig kaldt i dag forresten . Skulle vært ut på tur i dag men er for kaldt for bortsjemte meg.
runekki Skrevet 20. februar 2011 #12 Skrevet 20. februar 2011 (endret) . Endret 26. februar 2011 av runekki
Gjest Maneater Skrevet 20. februar 2011 #13 Skrevet 20. februar 2011 Skjønte ikke så mye av det, ikke mitt felt,men det hørtes interesseant ut! Dessuten så er jeg litt nysgjerrig på "nerder" for tiden. De er søte!
Gjest Maneater Skrevet 20. februar 2011 #14 Skrevet 20. februar 2011 Skjønte ikke så mye av det, ikke mitt felt,men det hørtes interesseant ut! Dessuten så er jeg litt nysgjerrig på "nerder" for tiden. De er søte! PS Dette skulle vært svar til Runekki.
runekki Skrevet 20. februar 2011 #15 Skrevet 20. februar 2011 (endret) . Endret 26. februar 2011 av runekki
Gjest Maneater Skrevet 20. februar 2011 #16 Skrevet 20. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=NnRAIYtAGdU Litt humor er jo greit ... :-D *wink* Cheers! -runekki ;-) PS Jeg er rødhåret, dessverre!
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #17 Skrevet 20. februar 2011 PS Jeg er rødhåret, dessverre! Ekte..? Eller bare på..?
Gjest Maneater Skrevet 20. februar 2011 #18 Skrevet 20. februar 2011 Ekte..? Eller bare på..? Er ekte, men for tiden brunette som snart vil bytte tilbake til rødt - rødt!
Monica1968 Skrevet 20. februar 2011 #19 Skrevet 20. februar 2011 Jeg vedder på at hun er en skikkelig villkatt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå