Gå til innhold

Holde hemmlig

Anbefalte innlegg

Gjest Jessica
Skrevet

Hvorfor holde hemmlig BF, når en er gravid med en annen enn den en er i forhold med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er noe av det jævligste man kan gjøre mot en person mener jeg.

Skrevet

De fleste holder det vel hemmelig når de har vært utro. Kanskje BM ikke selv vet hvem faren er i alle tilfeller.

Selv hadde jeg aldri klart å leve med en slik hemmelighet. Men noen lyger jo så de tror det selv til slutt.

Skrevet

Jeg tror jeg aldri kunne gjort det selv, men:

Hadde jeg blitt gravid med en jeg visste var voldelig, farlig og kunne skade barnet mitt, da hadde jeg kanskje kunnet holde det skjult.

Og kanskje også hvis barnefaren var en mann som ville rømt landet med barnet mitt.

Men aldri ellers, et barn bør få lov til å kjenne til sin far, og en far bør få lov å kjenne sitt barn.

• Liker 1
Skrevet

En kompis betalte bidrag i 12 år....etter en krangel med barnemor tok de en DNAtest...Stakkars far og stakkars gutt. Mor slipper å betale tilbake, det blir det staten som må gjøre via våre skattepenger...

• Liker 2
Skrevet

En kompis betalte bidrag i 12 år....etter en krangel med barnemor tok de en DNAtest...Stakkars far og stakkars gutt. Mor slipper å betale tilbake, det blir det staten som må gjøre via våre skattepenger...

Ja vet også om slik som "sint" skriver. BM går helt fri,hun slipper å ertsatte det hun har påført av lidelser, og tapte inntekter. Tapt utdannelse.pga jobbe til bidrag. Vegring for å stifte famile. Er mye feil farskap kan føre til. Feil BF kan få tilbake kun bidrag gjennom det offentlige.

Har liten forståelse for at de som oppgir feil BF skal gå fri. Dette var er et stort skjult problem for de som ble fedre før dna ble tilgjengelig for alle.

Våre politikere, bør våne opp

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...