CeeCee Skrevet 19. februar 2011 #1 Skrevet 19. februar 2011 (endret) Har bestilt en kjole der, for første gang i mitt liv, og skal betale med PayPal. Hver gang jeg prøver å betale får jeg opp "We were not able to process your payment" og at jeg må kontakte kundeservice. På PayPal så jeg det står at jeg bare hadde 15 NOK, men jeg har jo selvfølgelig atskillig mer på kontoen min i nettbanken enn det! Før når jeg har betalt med PP har jeg ikke trengt å hatt penger der inne, for det har blitt trukket av nettbanken min. Nå er jeg selvsagt redd for å bli rapportert, og jeg vil jo gjerne ha varen... Hva gjør jeg nå da???! Endret 19. februar 2011 av CeeCee
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2011 #2 Skrevet 19. februar 2011 Både jeg og min venninne har hatt porblemer med paypall i dag, på min konto var det over 10 000, den påstår jeg er i 0, og så påstod den jeg manglet 30 kr til et varekjøp på 100 kr. Venninnen min har ikke fått logga inn, og når hun logga inn var det umulig å få kjøpt noe pga paypal refresha ikke siden. Så det er visst et problem der i dag!
CeeCee Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2011 (endret) Ok, da får jeg prøve igjen i dag. Jeg har mye mer enn 10K, så d burde jo gå an å betale. Takk for svar! Edit: Får samme beskjed i dag. Endret 20. februar 2011 av CeeCee
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #4 Skrevet 20. februar 2011 Nå er jeg selvsagt redd for å bli rapportert, og jeg vil jo gjerne ha varen... Hva gjør jeg nå da???! Kontakt selger og forklar situasjonen, og at du har tenkt å betale, så slipper du å være bekymret for negativ feedback
CeeCee Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2011 Jeg kontaktet selger, og jeg har fått fikset det Fikk excellent feedback også.
^^Belle^^ Skrevet 20. februar 2011 #6 Skrevet 20. februar 2011 Jeg betalte med paypal i går, og det funket helt fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå