Gjest Alabama Skrevet 19. februar 2011 #1 Skrevet 19. februar 2011 Inspirert av vilmenfårikketils' tråd om positive ting ved prøverør/IVF, så vil jeg oppfordre alle til å komme med en positiv ting med å være prøver/ufrivillig barnløs. Er så mye triste tråder og negativt fokus her inne. Selv føler jeg at jeg er blitt mer reflektert og er stolt når jeg ikke lenger begynner å grine hver gang mensen kommer.
Personlig12 Skrevet 19. februar 2011 #2 Skrevet 19. februar 2011 Ute i gangen der jeg jobber (på fertilitetsavdelingen) henger en liste over hvor mange babyer, en for gutter og en for jenter, som ble født med prøverør i 2010. Veldig moro å se hvor mange det er, og sikker ganske så inspirerende for de som sitter på venterommet der å venter, bokstavelig talt
Gjest Alabama Skrevet 19. februar 2011 #3 Skrevet 19. februar 2011 Ute i gangen der jeg jobber (på fertilitetsavdelingen) henger en liste over hvor mange babyer, en for gutter og en for jenter, som ble født med prøverør i 2010. Veldig moro å se hvor mange det er, og sikker ganske så inspirerende for de som sitter på venterommet der å venter, bokstavelig talt Min gynekolog har noe av det samme. Regner med at det er alle hun har hjulpet til å bli gravide. Inspirerende!
flub Skrevet 19. februar 2011 #4 Skrevet 19. februar 2011 Min kjære og jeg får et sterkere bånd og blir mer og mer glad i hverandre. Og vi er mer og mer takknemlig for det vi faktisk har. Og vi merker at vi ikke tar alt for gidt lenger, og det synes jeg er en bra egenskap i forhold til mange ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå