Gå til innhold

Bytte vindusglass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har solgt huset mitt og oppdaget nå at ene vinduet er punktert. Dette må vi jo bare fikse til de nye eierne skal overta. Problemet er selvsagt at det tar tid.... Og koster.... Men hva koster slikt, egentlig..... Trenger nok bare skifte vinduet, ikke karmen. Noen som har skiftet som kan gi meg størrelsen på vinduet og prisen på nytt glass??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har solgt huset mitt og oppdaget nå at ene vinduet er punktert. Dette må vi jo bare fikse til de nye eierne skal overta. Problemet er selvsagt at det tar tid.... Og koster.... Men hva koster slikt, egentlig..... Trenger nok bare skifte vinduet, ikke karmen. Noen som har skiftet som kan gi meg størrelsen på vinduet og prisen på nytt glass??

Vi fikk skade på glasset i verandadør (ny) Det kostet 2400 kr. Var en forsikringssak,men egenadelen var på 2000 kr,så vi tok det selv.

Gjest Harriet
Skrevet

Dersom vinduet var punktert da huset ble kjøpt så er det vel ikke nødvendig å skifte det?

Skrevet

Dersom vinduet var punktert da huset ble kjøpt så er det vel ikke nødvendig å skifte det?

Vel. Vi har jo ikke visst om dette og derfor ikke opplyst kjøperne om det. Så da må vi vel ordne opp før vi selger...

Gjest Harriet
Skrevet

Vel. Vi har jo ikke visst om dette og derfor ikke opplyst kjøperne om det. Så da må vi vel ordne opp før vi selger...

Men de har vel besiktiget eiendommen? Står det noe om vinduet i tilstandsrapporten?

Skrevet

De har sett huset ja. Men ikke lagt merke til at det var punktert. Det viste jo heller ikke vi, så vi har ikke opplyst takstmannen om det. Han har heller ikke sett noe. Ikke tror jeg at han så etter det heller... han var her vel i 5 minutter.... Litt satt på spissen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...