Gå til innhold

HJELP! Får ikke betalt på eBay

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt en kjole der, for første gang i mitt liv, og skal betale med PayPal. Hver gang jeg prøver å betale får jeg opp "We were not able to process your payment" og at jeg må kontakte kundeservice.

På PayPal så jeg det står at jeg bare hadde 15 NOK, men jeg har jo selvfølgelig atskillig mer på kontoen min i nettbanken enn det!

Før når jeg har betalt med PP har jeg ikke trengt å hatt penger der inne, for det har blitt trukket av nettbanken min.

Nå er jeg selvsagt redd for å bli rapportert, og jeg vil jo gjerne ha varen... Hva gjør jeg nå da???!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bestilt en kjole der, for første gang i mitt liv, og skal betale med PayPal. Hver gang jeg prøver å betale får jeg opp "We were not able to process your payment" og at jeg må kontakte kundeservice.

(...)Hva gjør jeg nå da???!

Du kontakter kundeservice?

Og gjerne også selgeren, slik at han/hun vet at det er problemer med PP. De pleier ofte å ha en frist på en uke eller noe for å motta pengene.

Skrevet

De 15,- er kanskje på paypal kontoen din? Når du registrerer kort og skal verifisere eller registrere det trekkes det 15 nok fra kortet ditt som blir satt inn på paypal kontoen din. på kontoutskriften er det en 4 sifret kode som du må inn å registrere på kortet ditt.

Ellers send en kjapp meld til selger at du får feilmeld på pp og har kontaktet kundeservice.

Prøv å betal en gang til og pass på at du velger riktig kort å betale med og ikke bare kontoen din på pp med 15,- på.

Skrevet (endret)

Fant ut av feilen! :)

Endret av CeeCee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...