AnonymBruker Skrevet 19. februar 2011 #1 Skrevet 19. februar 2011 Har bestilt en kjole der, for første gang i mitt liv, og skal betale med PayPal. Hver gang jeg prøver å betale får jeg opp "We were not able to process your payment" og at jeg må kontakte kundeservice. På PayPal så jeg det står at jeg bare hadde 15 NOK, men jeg har jo selvfølgelig atskillig mer på kontoen min i nettbanken enn det! Før når jeg har betalt med PP har jeg ikke trengt å hatt penger der inne, for det har blitt trukket av nettbanken min. Nå er jeg selvsagt redd for å bli rapportert, og jeg vil jo gjerne ha varen... Hva gjør jeg nå da???!
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2011 #2 Skrevet 19. februar 2011 Har bestilt en kjole der, for første gang i mitt liv, og skal betale med PayPal. Hver gang jeg prøver å betale får jeg opp "We were not able to process your payment" og at jeg må kontakte kundeservice. (...)Hva gjør jeg nå da???! Du kontakter kundeservice? Og gjerne også selgeren, slik at han/hun vet at det er problemer med PP. De pleier ofte å ha en frist på en uke eller noe for å motta pengene.
Oliven Skrevet 19. februar 2011 #3 Skrevet 19. februar 2011 De 15,- er kanskje på paypal kontoen din? Når du registrerer kort og skal verifisere eller registrere det trekkes det 15 nok fra kortet ditt som blir satt inn på paypal kontoen din. på kontoutskriften er det en 4 sifret kode som du må inn å registrere på kortet ditt. Ellers send en kjapp meld til selger at du får feilmeld på pp og har kontaktet kundeservice. Prøv å betal en gang til og pass på at du velger riktig kort å betale med og ikke bare kontoen din på pp med 15,- på.
CeeCee Skrevet 20. februar 2011 #4 Skrevet 20. februar 2011 (endret) Fant ut av feilen! Endret 20. februar 2011 av CeeCee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå