Gå til innhold

Jakten på en sort bukse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er da altså på jakt etter en helt ordinær sort bukse. Den må være i jeansstoff, gjerne tynt stoff noe ala det som er i tightsbuksene fra Pieces, men det er ikke et krav. Alt jeg finner er tightsbukser med strikk i livet eller buser som er høye i livet. Da jeg er ganske glad i å ha pentopper nedi buksen, er jeg avhengig av at den er en helt vanlig bukse med én knapp og glidelås og at den ikke er for høy i livet. Jeg føler at jeg har vært overalt og min frustrasjon bare vokser. Noen som kan hjelpe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker de fra H&M! Jeg falt så hardt for dem at jeg kjøpte TO! De hadde dem både i dame- og ungdomsavd.

Gjest Heloise
Skrevet

Finner aldri sorte bukser i slikt stretchstoff med fin passform (trang der jeg vil den skal være, og vide legger!) lenger. De var veldig populære rundt 2000 men nå finner man ingen lenger. Bare teite tights-trange stygge bukser *oppgitt*

Synes det er trange sorte jeansliknende bukser i alle "normale" butikker jeg går i jeg.

• Liker 1
Skrevet

http://www.hm.com/no/product/77722?article=77722-A

Er det noe sånt du er på jakt etter?

Det er absolutt noe sånt noe ja! Bare at den så litt glinsende ut, met er kanskje bare pga bildet? Men uansett, så må det være vanlig jeans-stoff. Den så veldig riktig ut i passformen den der, men jeg var på hennes på Oslo City i dag, og da fant jeg ikke :klo: Jeg vil ikke bestille klær over nett, for de passer aldri, så det har jeg gitt opp.

Skrevet

TS igjen her: Det er også viktig at den ikke blir for høy foran, siden jeg skal ha topper nedi, og jeg ikke er spesielt høy. Da blir det fort litt rart synes jeg.

Skrevet

Gina Tricot har en modell som heter "Silvia" og den koster 199,- (!) Den finnes i sort, og den har en fantastisk passform.

Skrevet

Gina Tricot har en modell som heter "Silvia" og den koster 199,- (!) Den finnes i sort, og den har en fantastisk passform.

Takk! Skal gå innom og se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...