Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte en ølpølse idag (sånn lang tynn som ikke trenger kjøleskap), tenkte det ville være gøy å prøve igjen.. Forrige gang jeg spiste det var når jeg var bitteliten etter harrytur til sverige.. Men det jeg lurte på var- er det noen av dere som kjøper og spiser disse pølsene? Isåfall hvorfor, hvor ofte og til hvilke anledninger?

Skrevet

Jeg og en kompis kjøpte dem alltid til skriftlig tentamen på ungdomskolen, hehe. Lukta i hele klasserommet. Men de er gode da! Bierbanger eller hva den heter er no favoritten. Har kjøpt dem noenganger i ettertid, og da mest som snacks i helgen

Skrevet

Jeg og en kompis kjøpte dem alltid til skriftlig tentamen på ungdomskolen, hehe. Lukta i hele klasserommet.

Heheh.. Må i allefall ha vært bedre enn de som tok med seg tørre nudler som de krydret livet av og gikk å knasket på i friminuttene..

Jeg sitter nå med en halvt fortært "Caramba".. Fant nettopp ut at den gikk ut på dato for nesten to måneder siden :fnise: Det har sikkert ikke så mye å si, men sier vel mer om hvor mange det er som faktisk kjøper disse.. Denne er fra den største og beste butikken i den søte byen jeg bor i og de er også de eneste som selger disse..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...