malin89 Skrevet 19. februar 2011 #1 Skrevet 19. februar 2011 Jeg leter iherdig rundt på nett nå, men finner svæært få, di jeg finner er som regel julemønster. Jeg vil hekle brikker, små duker, løpere og slikt, men finner ingen oppskrifter?? Noen som vil dele noen med meg? Hadde satt veldig pris pådet:) God lørdagskveld alle sammen
Grønt blad Skrevet 20. februar 2011 #2 Skrevet 20. februar 2011 Blader som f.eks. Familien og Hjemmet pleier å ha hekleoppskrifter. Kanskje du kan finne noe der?
Grønt blad Skrevet 20. februar 2011 #4 Skrevet 20. februar 2011 sjekk garnstudio De har masse fint! Jeg har søkt på duk og løper hos garnstudio, men fikk ikke opp noen resultater. Ser ut som de ikke har noen mønstre på duker eller løpere. I alle fall ikke som jeg kunne finne.
Hoppetaujenta Skrevet 20. februar 2011 #5 Skrevet 20. februar 2011 Søk på gratis hekleoppskrifter, så finner du alltids noe om du leter litt. http://www.google.com/search?ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=navclient&gfns=1&q=google#sclient=psy&hl=no&q=gratis+hekleoppskrifter&aq=1&aqi=g4g-o1&aql=t&oq=&pbx=1&fp=a64c2270f4b68c0a
malin89 Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 20. februar 2011 sjekk garnstudio De har masse fint! Har sjekket der, og di har svææært lite :s
Steget Skrevet 25. februar 2011 #7 Skrevet 25. februar 2011 Jeg har også prøvd å finne hekleoppskrifter på løpere og små duker på nett, men ga opp til slutt. Fant ingenting! Jeg endte opp med andre prosjekter istedet. Men tipper Allers, Familien og Hjemmet kan være gode kilder. Noen biblioteker har disse bladene, så mitt tips er å ta deg en tur på biblioteket og kopier det du finner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå