Gå til innhold

Sært å ikke invitere "faren" min i bryllupet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ingen kontakt med min såkalte far( gidder ikke utdype dette forholdet, men han har liksom aldri vært inne i bildet siden jeg var noen mnd liksom). Ser ikke noe poeng i å invitere han i mitt framtidige bryllup i hele hatt, blir jo som å invitere en fremmed jeg ikke har kontakt med:S

Men jeg har veldig god kontakt med søstrene hans, altså mine tanter, som jeg gjerne vil skal delta i bryllupet mitt. Disse tantene har kontakt med min "far", kansje ikke sånn supergod kontakt, men de snakkes og møtes en sjelden gang iallefall..

Så jeg lurer på om det blir veldig rart å invitere disse to tantene og deres menn, men ikke min far? Han kommer jo sikkert til å få høre om det. Men egentlig så er det ikke noe jeg har dårlig samvittighet over i det hele tatt. Mulig tantene mine syns det er rart de er invitert men ikke han, men samtidig så vet jo de at jeg og min far ikke snakker sammen, de vet jo hvordan ståa er liksom.

Noen synspunkter?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Når forholdet mellom deg og din far er slik du beskriver det hadde jeg syntes det var rarere om du inviterte han. Men uansett tror jeg aldri jeg har sett på en gjesteliste og tenkt at den var sær, dette mener jeg er helt og holdent opp til brudeparet selv.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...