Gå til innhold

Hull i øre på menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor er det slik at menn som tar hull i øret omtrent alltid har bare en og i det venstre øret? Hva skjer om de har i høyre i stedenfor? Husker da jeg var mindre så hørte jeg mange snakke om det og at det betydde noe veldig stygt om man hadde det i høyre. Har også hørt det bytar at man er homo. Men hva er stygt med det i såfall? Og man endrer da vel ikke legning av å ha det i høyre. Og hvor kommer denne historien fra? For meg hører det mer ut som en historie som har vandret rundt og blitt forandret litt etter litt for hver gang noen har blitt fortalt den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En godt voksen homo fortalte meg for mange år siden at homofile hadde hull i høyre øre for at det skulle være lettere å legge merke til andre med samme legning. Det var ingen homseklubber på den tiden (ihvertfall ingen i vårt område), og da var det en grei måte å vite hvem det var ok å prøve seg på. Denne mannen var frisør, og han var flink til å advare guttene som ville ha hull i øret om at høyre signaliserte at man foretrakk en partner av samme kjønn :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...