Gjest Linda sofie Skrevet 7. mars 2011 #141 Del Skrevet 7. mars 2011 Han med afroen var jo bare sikkelig nasty da! Også Nicklas da " vil du ha sex på paradise hotel" typisk spørsmål. Ole Christian var nice!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 7. mars 2011 #142 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Håper vi får en sånn Pernille-jente i år og. Eller i det minste en Nanna&Lene 2.0 Å grøss.. En Nanna er for drøyt.... Heldigvis har hun uttalt seg om at hun ikke hadde stilt opp på paradise igjen, men man vet aldri.. Edit: En Nanna hadde jo tross alt fått meg ganske så engasjert tross alt .. Endret 7. mars 2011 av BippeStankelbein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violetsky Skrevet 7. mars 2011 #143 Del Skrevet 7. mars 2011 Her er det visst bare å "melde" seg inn i tråden først som sist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 7. mars 2011 #144 Del Skrevet 7. mars 2011 De jentene er ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen!! Håper det blir masse drama og at de virkelig spiller spillet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loppekasse Skrevet 7. mars 2011 #145 Del Skrevet 7. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsier Skrevet 7. mars 2011 #146 Del Skrevet 7. mars 2011 Bortsett fra Niclas er jo alle gutta surferdudes! Kjipe greier. "Også åpna hun kjeften og begynte å snakke også viste det seg at hun er litt sånn... mann?" WTF? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #147 Del Skrevet 7. mars 2011 Noen som vet hvor kjolen til Madelene er fra? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loppekasse Skrevet 7. mars 2011 #148 Del Skrevet 7. mars 2011 Christina var rå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 7. mars 2011 #149 Del Skrevet 7. mars 2011 Christina var rå Ja hun virket kjempegøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 7. mars 2011 #150 Del Skrevet 7. mars 2011 Stakkars Niclas..... Hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #151 Del Skrevet 7. mars 2011 Stakars Niclas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsier Skrevet 7. mars 2011 #152 Del Skrevet 7. mars 2011 Stakkars Niclas..... Hehehe Enda godt han kan regne da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 7. mars 2011 #153 Del Skrevet 7. mars 2011 Enda godt han kan regne da Det var elementæææær mattematikk lissåm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. mars 2011 #154 Del Skrevet 7. mars 2011 BREV!!! Og reklame... IGJEN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gnuffisen Skrevet 7. mars 2011 #155 Del Skrevet 7. mars 2011 Synes Stefan var kjempekjekk!! Niclas.. har ikke ord.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 7. mars 2011 #156 Del Skrevet 7. mars 2011 Åhhh hater alle disse reklame pausene!! Fikk litt vondt av Nicklas da. Må være flaut å ikke bli valgt. Da hadde ikke jeg følt meg så bra. Men det går vel greit. Han får sikkert en fordel eller noe nå. Christina var kul da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 7. mars 2011 #157 Del Skrevet 7. mars 2011 Han med afroen var jo bare sikkelig nasty da! Også Nicklas da " vil du ha sex på paradise hotel" typisk spørsmål. Ole Christian var nice!! Synes han med afroen hadde så rare tenner. Klarer liksom ikke å la hver å se på tennene hans :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamaloco Skrevet 7. mars 2011 #158 Del Skrevet 7. mars 2011 Han med afroen var jo bare sikkelig nasty da! Også Nicklas da " vil du ha sex på paradise hotel" typisk spørsmål. Ole Christian var nice!! Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Stardust Skrevet 7. mars 2011 #159 Del Skrevet 7. mars 2011 Synes han med afroen hadde så rare tenner. Klarer liksom ikke å la hver å se på tennene hans :gjeiper: Enig, men håret gjør opp for det. Jeg smelter helt av gutter med mørke krøller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #160 Del Skrevet 7. mars 2011 OMFG.. Når jeg ser hvor barnslige gutter på min egen alder er 21 og oppover skjønner jeg ikke er sammen med en jevnaldrene. Umodene guttunger altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå