Gå til innhold

Paradise Hotel 2011/Spoiler

Gjest Bustyvel

Anbefalte innlegg

Gjest Linda sofie

Han med afroen var jo bare sikkelig nasty da! Også Nicklas da :spy: " vil du ha sex på paradise hotel" typisk spørsmål.

Ole Christian var nice!! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper vi får en sånn Pernille-jente i år og. Eller i det minste en Nanna&Lene 2.0

Å grøss.. En Nanna er for drøyt.... Heldigvis har hun uttalt seg om at hun ikke hadde stilt opp på paradise igjen, men man vet aldri.. :nei:

Edit: En Nanna hadde jo tross alt fått meg ganske så engasjert tross alt .. :fnise:

Endret av BippeStankelbein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jentene er ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen!!

Håper det blir masse drama og at de virkelig spiller spillet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra Niclas er jo alle gutta surferdudes! Kjipe greier.

"Også åpna hun kjeften og begynte å snakke også viste det seg at hun er litt sånn... mann?" WTF?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Åhhh hater alle disse reklame pausene!!

Fikk litt vondt av Nicklas da. Må være flaut å ikke bli valgt. Da hadde ikke jeg følt meg så bra. Men det går vel greit. Han får sikkert en fordel eller noe nå.

Christina var kul da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han med afroen var jo bare sikkelig nasty da! Også Nicklas da :spy: " vil du ha sex på paradise hotel" typisk spørsmål.

Synes han med afroen hadde så rare tenner. Klarer liksom ikke å la hver å se på tennene hans :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes han med afroen hadde så rare tenner. Klarer liksom ikke å la hver å se på tennene hans :gjeiper:

Enig, men håret gjør opp for det. Jeg smelter helt av gutter med mørke krøller :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

OMFG.. Når jeg ser hvor barnslige gutter på min egen alder er 21 og oppover skjønner jeg ikke er sammen med en jevnaldrene.

Umodene guttunger altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...