Gå til innhold

Paradise Hotel 2011/Spoiler

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva skjedde med de fine guttene!? Ingen fine gutter i år :eeeh:

Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg gleder meg. Selv om den første episoden nesten aldri er spesielt morsom, det blir bedre når jeg kjenner igjen folkene. Blir uansett gøy å se da. :popcorn:

Åh, jeg håper det ikke blir badeferie all over again, da blir jeg kjempeskuffet :snurt:

Skrevet

Jeg gleder meg. Selv om den første episoden nesten aldri er spesielt morsom, det blir bedre når jeg kjenner igjen folkene. Blir uansett gøy å se da. :popcorn:

Åh, jeg håper det ikke blir badeferie all over again, da blir jeg kjempeskuffet :snurt:

Ja håper de Norske tørr å spille spillet og ikke bare er der på badeferie! Det er jo spillet som er gøy. I Danske får de jo verbal juling hvis de kun er der på badeferie og ikke spiller spillet :fnise: Mens i den Norske får man jo kjeft hvis man er der for å vinne eller for å spille.

Skrevet

Er det noen som har link til der det var video med deltakerne? Vil gjerne vite hvem de er før det begynner...

Skrevet

Så utrolig klein Niclas var :hoho:

Ole Christian var jo bare skjønn. Han ser liksom så barsk ut, men så var han jo bare nusselig :fnise:

Skrevet

Gleder meg som en unge, jeg! :fnise: .. men synes ikke guttene var spesielt mye å se på.. :sukk:

Gjest Linda sofie
Skrevet

Hvorfor er de Danske guttene så mye kjekkere enn de Norske? Jeg blir like skuffet hvert år jeg. Kan de ikke finne noen hotte gutter her? Håper det sjekker inn noen hotte gutter senere i programet. Jeg synes ikke jentene var noe spesielt pene heller.

Skrevet

Kanskje fordi vi ikke har så mange kjekke gutter i Norge? :klo:

Gjest Raindrops
Skrevet

Æsj, jeg får ikke sett det i kveld. Skal på besøk til kjæresten min som jeg ikke har sett på tre uker i kveld, og jeg kan ikke akkurat avbryte det vi har tenkt å holde på med, fordi jeg absolutt vil se PH :fnise:

Bra det kommer på web etterpå!

AnonymBruker
Skrevet

Eller så er det fordi ikke så mange kjekke gutter melder seg på? Jeg synes å de Danske guttene i Ph Danmark er mye kjekkere ja. Synes jenetene er ganske pene å. Men i Danmark er jo Ph kjempe stort. De som er med der (hvert fall de som er veldig populære i serien som Amalie, Peter, Gleager osv) blir jo sikkelig kjendiser der borte. Mens i Norge blir man glemt etter noen månder.

Skrevet

Det er èn kjekk, deilig fyr i Norge og det er kjæresten min :biggrin:

Skrevet

Det er èn kjekk, deilig fyr i Norge og det er kjæresten min :biggrin:

Okei, men da må du få ham til å melde seg på PH neste år :nigo:

Skrevet

Okei, men da må du få ham til å melde seg på PH neste år :nigo:

Det går nok desverre ikke, han absolutt hater PH :sjokkert:

Skrevet

Det går nok desverre ikke, han absolutt hater PH :sjokkert:

Oh no! Jaja, da får vi ta til takke med de stygge guttene da, frem til den danske begynner :lur:

Skrevet

Gleder meg til i kveld :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...