Gå til innhold

Paradise Hotel 2011/Spoiler

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurte på en ting..

Jeg har aldri sett paradise hotel, men jeg og typen tenkte og følge med på det i år, men jeg er ikke noe begeistret over at typen ser nakne pupper eller det som verre er nakne underliv.. Viser de det på paradise hotel? Eller blir det sensurert?

Underlivet er som regel sensurert. Det har kommet en sånn sommerfugl foran hvis man ser de dusje, men som regel står de med ryggen til kamraet, så man ser bare rumpa. Pupper kan man få et lite glimt av men det er ikke ofte. Ikke på den Norske i hvert fall. PH Norge er ganske så uskyldig i forhold til PH Danmark. Det er ikke så mye sex i den Norske. Når folk har sex, så ser du de ligger under laknet å puler litt :gjeiper: Men som sagt den Norske versjonen er ganske så uskyldig.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men åssen i huleste kan en parsermoni vare i 4 timer? Jeg skjønner det ikke. På tvn ser det ut som den bare varer i 10 min liksom. Å det virker som en parsermoni er nøye planlagt. Altså som hvem som går førstog sånn. Det er ikke bare en tilfeldig rekefølge. De som er mest utsatt går som regel sist og de som har en fredning går helt til slutt osv. Rekefølgen kan ha mye å si på hvem som ryker ut.

Skrevet

Men åssen i huleste kan en parsermoni vare i 4 timer? Jeg skjønner det ikke. På tvn ser det ut som den bare varer i 10 min liksom. Å det virker som en parsermoni er nøye planlagt. Altså som hvem som går førstog sånn. Det er ikke bare en tilfeldig rekefølge. De som er mest utsatt går som regel sist og de som har en fredning går helt til slutt osv. Rekefølgen kan ha mye å si på hvem som ryker ut.

Dette synes jeg er så teit i den norske versjonen. I den danske må de si fra en dag i forveien hvem de vil frede seg med, sånn at den personens partner får en mulighet til å redde seg. Det er mye bedre, i den norske får jo den med fredning velge fritt hvem h*n vil sende hjem. Det er ikke rett.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Dette synes jeg er så teit i den norske versjonen. I den danske må de si fra en dag i forveien hvem de vil frede seg med, sånn at den personens partner får en mulighet til å redde seg. Det er mye bedre, i den norske får jo den med fredning velge fritt hvem h*n vil sende hjem. Det er ikke rett.

Enig! Synes det er utrolig teit jeg å. Man får jo ikke sjans til å redde seg selv når de gjør sånt. Hadde de bare latt den med fredning å gå først, så kan man i hvert fall stille seg en anna plass. Det synes jeg er sikkelig urettferdig egentlig når de ikke har noen som helst mulighet til å redde seg selv. Mye bedre når den med fredning avslører en dag før parsermonien eller samme dag hvem de velger å frede seg med.

Gjest Cerridwen
Skrevet

Deltagerne var ikke mye å skryte av... Spes ikke guttene. :s

http://msnno.starlounge.com/index.cfm?objectid=110420

Gutane var jo berre dritkvalme heile gjengen, verre enn ifjor til og med. Spesielt Niclas, som seff går på BI. Klyse alert!

Og jentene består jo av kun blonde bimboar, trur det var ei brunette der?

Usj, fekk ikkje sansen for nokon av dei.

Skrevet

Det eneste + med serien i år er at Triana er programleder igjen! HUN er vakker, hun ^^

Gjest Jente1990:)
Skrevet (endret)

Gutane var jo berre dritkvalme heile gjengen, verre enn ifjor til og med. Spesielt Niclas, som seff går på BI. Klyse alert!

Og jentene består jo av kun blonde bimboar, trur det var ei brunette der?

Usj, fekk ikkje sansen for nokon av dei.

Så bare fordi man er blond så er man bimbo altså? Bare fordi man er blond, så betyr ikke det at man er stokk dum og en bimbo. Synes du dømmer fælt. Du har kun sett bilder av de.

Endret av Jente1990:)
Gjest Cerridwen
Skrevet (endret)

Så bare fordi man er blond så er man bimbo altså? Synes du dømmer fælt. Bare fordi man er blond, så betyr ikke det at man er stokk dum og en bimbo.

Nei. Men etter bileta + videoane eg har sett av dei jentene, er det ikkje akkurat Mensa medlemmar som har meldt seg på.

Face it, er du jente og meldar deg på PH, er du mest sannsynleg både stokk dum og bimbo.

Endret av Cerridwen
Skrevet

Nei. Men etter bileta + videoane eg har sett av dei jentene, er det ikkje akkurat Mensa medlemmar som har meldt seg på.

Face it, er du jente og meldar deg på PH, er du mest sannsynleg både stokk dum og bimbo.

Paradise er ihvertfall god underholdning! Hva skulle vi ellers sittet og ledd av om det ikke var noen stokk dumme bimboer som melte seg på? :jepp:

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Ikke nødvendigvis. Ho Tine som var med i fjor var jo blond og hadde silikon. Alle trodde hun var sikkelig bimbo. Men hun var jo ikke det i det hele tatt. Jeg synes ikke alle jentene som har vært på ph bare er dumme og bimboer. Ja de fleste er ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen, men det gjelder ikke alle. Man trenger ikke å dra alle under en kam.

Nå som det er sagt, så må jeg si at jeg er litt skuffet over gutta. Ingen av de var spesielt kjekke. Må jeg velge en så velger jeg han Ole Chistian. Han var litt kjekk synes jeg.

Skrevet

Jeg er å skuffet. De Danske guttene er jo MYE kjekkere enn de Norske. Jeg synes heller ikke jentene var så mye å se på akkurat.

Skrevet

Det som hadde vært litt kult er jo om dem hadde lagd en skandinavisk versjon.. med både sverige, norge og danmark.. håper det kommer en gang.. dt trur jeg kunne blitt show.. :P

• Liker 1
Gjest Silvermist
Skrevet

Det eneste + med serien i år er at Triana er programleder igjen! HUN er vakker, hun ^^

Jeg synes hun ligner en fisk, øynene langt fra hverandre og merkelig munn.

Nå får jeg vel sjalu-kortet kastet etter meg, men men.

Skrevet

Det som hadde vært litt kult er jo om dem hadde lagd en skandinavisk versjon.. med både sverige, norge og danmark.. håper det kommer en gang.. dt trur jeg kunne blitt show.. :P

*Ringe tv3 og foreslå* :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Herregud det hadde jo tatt helt av :gjeiper: Danskene er jo helt ville i PH. Svenskene vet jeg ikke åssen er siden jeg ikke har set PH Sverige før, men jeg tror det kunne ha vært gøy ;) Men da vil jeg heller ha Rikke som programleder (hun som er proramleder for PH Danmark) enn Triana. Synes ikke noe særlig om Triana som programleder. Rikke er mye bedre.

Skrevet

Liker ikke Triana, jeg. Synes hun er veldig dårlig som programleder, og ikke noe spesielt pen heller :sjenert:

Skrevet

Jeg synes hun ligner en fisk, øynene langt fra hverandre og merkelig munn.

Du er bare sjalu!! :jolie:

:fnise:

Gjest Sommertid
Skrevet (endret)

Jeg liker Triana godt jeg :jepp:

Ikke lenge igjen nå :hoppendeglad:

Edti: Ja, jeg er litt i overkant inntressert i Paradise Hotel :sjenert:

Endret av Sommertid
Gjest Cerridwen
Skrevet

Diggar tatoveringane til Triana.

Sånn ellers er eg veldig lite begeistra for dama.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...