AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #421 Skrevet 27. mai 2011 Kim og Ole har nok funnet en lur måte å kommunisere på uten at det ble oppdaget. evt har regien visst det hele tiden, men ventet med å si noe for å skape mer drama Det synes jeg er en kjip måte å ryke på. Teit at Kim ryker på det og at ikke LN gjorde det. Folk fikk jo snusen på han hadde et hemmelig oppdrag, men han fikk nesten ingen straff. Hva skjer med heidi da? Hvem blir ho partner med?
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #422 Skrevet 27. mai 2011 Men hvis han bevisst har sagt dette til oloe så er jo det juks. ikke bare at ole har fått "snusen" på det...
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #423 Skrevet 27. mai 2011 Men hvis han bevisst har sagt dette til oloe så er jo det juks. ikke bare at ole har fått "snusen" på det... Greit nok det, men er uansett teit at LN bare måtte gå med en dustemikkel hatt til straff og Kim blir sendt ut. Joachim f.eks viste jo at LN hadde et hemmelig oppdrag selv om LN ikke sa det direkte til han. Men men blir spennende å se om det faktisk er hemmeligheten til Ole.
*amanda* Skrevet 27. mai 2011 #424 Skrevet 27. mai 2011 Greit nok det, men er uansett teit at LN bare måtte gå med en dustemikkel hatt til straff og Kim blir sendt ut. Joachim f.eks viste jo at LN hadde et hemmelig oppdrag selv om LN ikke sa det direkte til han. Men men blir spennende å se om det faktisk er hemmeligheten til Ole. De sa jo at dersom Kim ikke klarte oppdraget ville han ryke ut....tror ikke det var samme betingelse for lille nicklas..?
smalls Skrevet 27. mai 2011 #425 Skrevet 27. mai 2011 De sa jo at dersom Kim ikke klarte oppdraget ville han ryke ut....tror ikke det var samme betingelse for lille nicklas..? LN fikk vel et brev hvor det stå hvis noen fikk en mistanke om oppdraget, så ville han få store konsekvenser. konsekvensene var bare at han måtte gå med en dustemikkelhatt. Hvis Kim har fortalt Ole om oppdraget, så er jo det veldig dumt. Jeg liker Kim og Heidi, men håper bare ikke heidi må ut å.
Gjest Armule Skrevet 28. mai 2011 #426 Skrevet 28. mai 2011 Nå fulgte jeg ikke med da LN hadde oppdrag. Men det er jo stor forskjell på at noen aner lunta av seg selv kontra å fortelle det direkte til noen.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #427 Skrevet 28. mai 2011 Jeg aner ingenting om Oles oppdrag, men jeg synes teorien som blir drøftet her virker litt svak. Dersom Kim hadde jukset på oppdraget, og Ole skulle ha røpet dette til produksjonen så gir det fortsatt ikke særlig stor mening, med tanke på: 1) Ole virker oppriktig talt knust under klippet som blir vist. Det er greit nok at han sikkert kunne vært kynisk om han fikk muligheten, men han virker faktisk ikke som typen som er kynisk på pur f. 2) Dersom dette ikke er fanget opp av kamera, så ville det jo ikke vært noen beviser mot Kim og dermed ord mot ord. 3) Rent personlig synes jeg at vi har sett nok på tv om Kims drakamp for å overtale Ole at det holder for å gjøre meg sånn passe overbevist. Jeg tenker heller noe i retning av at juryen i år som i fjor møtes på forhånd for å sende en av de hjem igjen. Den personen får kanskje en fordel eller en "makt" av noe slag, og må love juryen å bruke den til det flertallet av juryen ønsker for å komme tilbake. Av de hjemsendte er han kanskje den som kan skape mest tillitt til de/den han skal bruke makten mot, og at det er derfor det føles jævlig for han. Dersom det er slik må han kanskje spille skuespill store deler av neste uke, og det forklarer kanskje hvorfor han har det så forferdelig.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #428 Skrevet 28. mai 2011 Jeg aner ingenting om Oles oppdrag, men jeg synes teorien som blir drøftet her virker litt svak. Dersom Kim hadde jukset på oppdraget, og Ole skulle ha røpet dette til produksjonen så gir det fortsatt ikke særlig stor mening, med tanke på: 1) Ole virker oppriktig talt knust under klippet som blir vist. Det er greit nok at han sikkert kunne vært kynisk om han fikk muligheten, men han virker faktisk ikke som typen som er kynisk på pur f. 2) Dersom dette ikke er fanget opp av kamera, så ville det jo ikke vært noen beviser mot Kim og dermed ord mot ord. 3) Rent personlig synes jeg at vi har sett nok på tv om Kims drakamp for å overtale Ole at det holder for å gjøre meg sånn passe overbevist. Jeg tenker heller noe i retning av at juryen i år som i fjor møtes på forhånd for å sende en av de hjem igjen. Den personen får kanskje en fordel eller en "makt" av noe slag, og må love juryen å bruke den til det flertallet av juryen ønsker for å komme tilbake. Av de hjemsendte er han kanskje den som kan skape mest tillitt til de/den han skal bruke makten mot, og at det er derfor det føles jævlig for han. Dersom det er slik må han kanskje spille skuespill store deler av neste uke, og det forklarer kanskje hvorfor han har det så forferdelig. Han sa at han angret på at han hadde holdt det skjult så lenge. Mulig de i produksjonen selv har klart å plukke opp at Kim jukset, og at Ole har blitt tvunget til å ta det opp nå i finaleuka for å gjøre det spennende.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #429 Skrevet 29. mai 2011 ^Mulig, mulig, men jeg synes fortsatt ikke det høres sannsynlig ut. Synes faktisk det høres banalt ut, da det faktisk i såfall var Kim, og ikke Ole som jukset. I tillegg så tror jeg det er dårlig for storyen i serien å dra en sånn tvist over såppas mange uker. Det er jo nesten ikke "med" i historien heller. Dessuten virker det som om Oles hemmelighet kommer frem i lyset på finaledagen, så hvis det skjer noe på mandagens episode er det jo fortsatt "tid". Men som sagt, jeg vet ikke. Men jeg blir skikkelig skuffa hvis det er hemmeligheten. Håper heller at det er mer direkte relatert til noe Ole har gjort bevisst, feks lurt noen, hehe ;D.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #430 Skrevet 29. mai 2011 "Finaledagen for meg er ikke noe som jeg så for meg at det skulle bli. Jeg går og bærer på en liten hemmelighet, eller egentlig en jævlig stor en. Jeg angrer på at jeg har holdt det hemmelig." Dette er hva Ole sier i forhåndsklippet. Han sier ingenting om at han har holdt på den lenge. Det virker som om han har fått en mulighet/makt, og enten kunne ha fortalt om det eller velge å holde det hemmelig.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #432 Skrevet 31. mai 2011 Noen som vet hva som skjer i kveld? Niklas/Nicklas (hvordan det nå skrives) og Madelen blir sikret finalebillett.
smalls Skrevet 31. mai 2011 #433 Skrevet 31. mai 2011 Men hvilket par kommer til finalen med Madde og Niklas? Var en her som sa det var Maren og partneren hennes som kom til finalen, men det stemmer vel ikke.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #434 Skrevet 31. mai 2011 Men hvilket par kommer til finalen med Madde og Niklas? Var en her som sa det var Maren og partneren hennes som kom til finalen, men det stemmer vel ikke. Kim og Heidi... Så kommer alle inn igjen i mårra. Så får man se i morgen da at Ole har en stor hemmelighet å fortelle og den hemmeligheten er om en av deltakerne, som da har jukset mener han...
smalls Skrevet 31. mai 2011 #435 Skrevet 31. mai 2011 Kim og Heidi... Så kommer alle inn igjen i mårra. Så får man se i morgen da at Ole har en stor hemmelighet å fortelle og den hemmeligheten er om en av deltakerne, som da har jukset mener han... At Kim har jukset? Trodde Kim røyk ut jeg pga hemmeligheten til Ole.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #436 Skrevet 31. mai 2011 At Kim har jukset? Trodde Kim røyk ut jeg pga hemmeligheten til Ole. Mye mulig at Kim har juksa, om det var om det oppdraget Kim hadde engang i tiden eller hva det nå var vet jeg ikke. Om han blir diskvalifisert vet jeg heller ikke. Får se i morgen og oppdatere dere
Lillemeg25 Skrevet 31. mai 2011 #437 Skrevet 31. mai 2011 Mye mulig at Kim har juksa, om det var om det oppdraget Kim hadde engang i tiden eller hva det nå var vet jeg ikke. Om han blir diskvalifisert vet jeg heller ikke. Får se i morgen og oppdatere dere Det er jo noen her som har sagt at Kim jukset og må derfor sjekke ut.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #438 Skrevet 31. mai 2011 Jeg ser det ingen plasser her jeg...? Hmm.. Ikke vet jeg. Har bare sett episoden før dere, og får da ikke sagt noe mer. Det begynte med at Niklas og Madelen fikk et oppdrag, de skulle tenke ut hvem dem ikke vil stå i finale med, så skulle dem skrive det på en lapp og legge det inn i konvolutt. Madelen mente at ho hadde hele tiden sagt til Kim og Heidi om at ho ønska å stå i finale med dem, så ho følte ho dolket dem i ryggen om ho skrev demmes navn på lappen, så da fant dem ut at dem skriver Nora og Micke der for dem trodde at Kim og Heidi ville tippe at dems navn sto der. Heidi, Kim, Nora, Micke, Niklas og Madelen skulle møtes oppe på launchen for et seremoni. Der fikk Kim og Heidi, Micke og Nora stå på hver sin side av et bord og et tau på gulvet. Dem fikk da vite om oppdraget, brevet ble satt på det bordet og de fikk 1 minutt (?) på seg til å bestemme om dem vil gå over det tauet eller om dem valgte å bli, det parret som var blitt skrevet i det arket måtte da sjekke ut av hotellet, men dem fikk redde seg selv om de trodde at demmes navn sto på det arket, gjettet dem rikti fikk dem bli, gjettet dem feil måtte de forlate. Ingen gikk over tauet, så Triana leste da opp navnene som sto der og dermed måtte Nora og Micke sjekke ut av hotellet. Så kom alle gamle deltakere inn igjen. Det ble taktikk med engang, Niklas la inn aksjer overalt og var i full panikk for å glemme noen som han kunne få stemme hos. Maren, Benedicte, Nora og Kine satt også på et rom der og planla å si til Niklas om han slipper kula skulle alle dem gi demmes stemme til han. Maren konfronterte dette med Niklas senere, men han lovet ingenting, bare lurte på hvorfor han skulle gjøre det. Maren snakket senere med Marius om at ho var sikker på at Kim hadde sex med henne fordi ho skulle gi hennes stemme til Kim, ho tok dette da opp med Kim senere og han nektet på det, han skjønte ikke helt hvorfor han skulle kjøpe seg en stemme på den måten. De hadde da også sex senere, etter denne samtalen inne på solo. Nora spurte Madelen om hvorfor ho skal få hennes stemme og ho svarte da at ho har vært ærlig hele veien. De gikk inn på rommet til Madelen og snakket ut om dette, Madelen sa da at Heidi hadde fått Kim til å stemme ut Micke da han var immun. Nora gikk da inn til Heidi og snakket om dette, endte med at Heidi braste i gråt og ikke skjønte hvorfor ho tok dette så personlig for ho hadde ikke sagt til Kim hvordan han skulle gjøre det, men kun kommet med forslag. Benedicte, Kine, Niklas og Micke (?) lå inne på et rom og klina alle i en seng. Sånn, da er det oppsumert. Håper jeg ikke har glemt noe.. Var mye frem og tilbake, og litt rotete, men sånn var d nu da, d viktigste...
Gjest Naenia Skrevet 1. juni 2011 #439 Skrevet 1. juni 2011 Paradise hotel - Utvist etter Paradise-juks Det er Kim, sant?
Strawberry Fields Skrevet 1. juni 2011 #440 Skrevet 1. juni 2011 Paradise hotel - Utvist etter Paradise-juks Det er Kim, sant? Ja, og det er jo også ganske åpenbart etter previewen hvor Heidi griner og Ole sier han har en hemmelighet osv. Passe irritert på at Se og Hør spoila dette (Som er hvorfor jeg bare har gitt faen og loker i spoilertråder nå )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå