Gå til innhold

Paradise Hotel 2011/Spoiler

Gjest Bustyvel

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Endelig Thanks!

Men det kommer vel en gutt til inn da kanskje? siden to av de gamle må sjekke ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mynona83

Du sa samme vinnere som jeg har hørt tidligere, så da stemmer kanskje det...?

Synes ikke noe om at Niklas vinner - da kommer jo det allerede gigantiske egoet hans til å eksplodere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Håper ikke Niklas vinner! Men åssen vet du hvem som vinner? Hvor har du det fra? Er det ikke sånn at ingen av deltagerene får lov til å si noe om hvem som vinner? At de har taushetsplikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Håper ikke Niklas vinner! Men åssen vet du hvem som vinner? Hvor har du det fra? Er det ikke sånn at ingen av deltagerene får lov til å si noe om hvem som vinner? At de har taushetsplikt?

De har tauhetsplikt jo, og jeg kan ikke si akkurat hvem jeg har hørt det fra, men jeg er venn av en av deltagerne!! Han/hun sa det i fylla, sa man kan vel si at fylla har skylda ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

De har tauhetsplikt jo, og jeg kan ikke si akkurat hvem jeg har hørt det fra, men jeg er venn av en av deltagerne!! Han/hun sa det i fylla, sa man kan vel si at fylla har skylda ..

Er ikke det straffbart da? Når det plutselig står over alt på nettsider, så er det jo ganske åpenbart at en eller flere av de som har sagt det. Tror ikke akkurat det er Triana som har sladret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Canis lupus

Er ikke det straffbart da? Når det plutselig står over alt på nettsider, så er det jo ganske åpenbart at en eller flere av de som har sagt det. Tror ikke akkurat det er Triana som har sladret

Syntes å huske at hvis noen avslører vinneren og blir tatt, får de bot på 100.000 kr. Men kan være det bare var tull og tøys :ler: Men leste det flere steder, og en av deltakerne fra i fjord sa det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niklas kommer garantert til å slippe den kula hvis han vinner. Han sa jo i fjor rett før finalen at han kom til å slippe kula. Hadde min partner gjort det, så hadde jeg klikket :fnise:

Skjønner ikke åssen de tør å si det hvis de kan få en heftig bot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tv3 kan jo ikke vite hvem som har sagt hva da, så da er de jo like langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tv3 kan jo ikke vite hvem som har sagt hva da, så da er de jo like langt.

Nei, men noen kan jo ha sladret til tv3 f.eks å sagt" Maren sa på en fest hvem som vant" du vet aldri, så jeg ville ha holdt kjeft bare for å være på den sikkre siden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er sant ;) Håper ingen er så ondskapsfulle da :P

Noen som vet hvem de neste som ryker blir, og hvem det andre paret i finalen er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er sant ;) Håper ingen er så ondskapsfulle da :P

Noen som vet hvem de neste som ryker blir, og hvem det andre paret i finalen er?

Ja, jeg vet det ! Er den samme som spoilet isted, men av fare for å avsløre vennen min, er det litt for stor risiko å si akkurat det :) Men utifra de som jeg skrev kommer inn igjen isted, kan du faktisk tenke deg frem til det, er kanske åpenbart egentlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ja, jeg vet det ! Er den samme som spoilet isted, men av fare for å avsløre vennen min, er det litt for stor risiko å si akkurat det :) Men utifra de som jeg skrev kommer inn igjen isted, kan du faktisk tenke deg frem til det, er kanske åpenbart egentlig!

Mulig jeg ikke henger med, men jeg klarte ikke trekke den slutningen :P hehe..

Men vennen din blir jo likevel "avslørt" når finalen kommer, så jeg syns du kan si hvem det andre paret er :) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mulig jeg ikke henger med, men jeg klarte ikke trekke den slutningen :P hehe..

Men vennen din blir jo likevel "avslørt" når finalen kommer, så jeg syns du kan si hvem det andre paret er :) hehe..

hehe, Ikke nødvendigvis! Håper da ikke det da, Da får min gode venn en saftig bot :) Men det jeg kan si er at jeg tror folk blir overrasket over hvem det andre paret i finalen er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, Ikke nødvendigvis! Håper da ikke det da, Da får min gode venn en saftig bot :) Men det jeg kan si er at jeg tror folk blir overrasket over hvem det andre paret i finalen er!

Maren og den hun er partner me :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Maren og den hun er partner me :P

Kommer Maren til finalen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...