Gjesten Skrevet 9. mars 2011 #301 Skrevet 9. mars 2011 Enig! Jeg vil ikke lese i denne tråden i fare for å få med meg spoilere, men klarer ikke helt å la være i fare for å gå glipp av morsomme kommenatrer Vel, om det kommer noen morsomme kommenatrer vet jeg ikke ( ), men jeg kommer hvertfall ikke til å kommentere noe i denne tråden lenger
frøken gurine:) Skrevet 9. mars 2011 #302 Skrevet 9. mars 2011 DEN husker jeg! Det er den eneste PH sesongen jeg har fult med på fra start til slutt, het han ikke DAVE eller noe? Grøss, men jammen kom han kjempelangt. jo tror han het Dave eller David.. noe i den duren.. fant det igjen på youtube for noen dager siden faktisk.. Ååå, den har jeg lyst å se.. Noen som vet hvor på nettet man kan se den? dårlig kvalitet på det da og noe merkelig teksta.. men kult å se det igjen fordet syns jeg da..
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #303 Skrevet 9. mars 2011 Jeg holder meg unna alle sånne massemedier når det er PH på TV, så vær så snill å ikke avsløre ting. I fjor var hovedregel at ingen sa noe som ikke hadde blitt vist på TV. Den regelen synes jeg vi skal holde oss til i år også. Kjenner jeg blir trist på dine vegne. Du kutter ut nettaviser i tre måneder fordi det kan bli avslørt noe om handlingen i Paradise Hotel. PARADISE HOTEL!!!! Kan vi ikke alle hoppe over i den spoilerfrie tråden? Mange av oss blir ikke hysteriske om det blir avslørt en liten ting vedr. handlingen i PH, så da forblir vel vi her da...
Gjest Mynona83 Skrevet 9. mars 2011 #304 Skrevet 9. mars 2011 jo tror han het Dave eller David.. noe i den duren.. fant det igjen på youtube for noen dager siden faktisk.. Dave ja! Husker Dave, Toni og Carla. Toni var skikkelig biatch mot alle, og Carla manipulerte stakkars Dave så et holdt. Men jeg mener det var Dave og Carla som vant. Husker det gikk på TV2 på lørdager. Jeg var superforelsket i han ene, men han husker jeg ikke navnet på.
Clyro Skrevet 9. mars 2011 #305 Skrevet 9. mars 2011 Husker at jeg likte Amy og Zack så godt, mens jeg ikke kunne fordra Charla og hennes gjeng! Gode minner.
frøken gurine:) Skrevet 10. mars 2011 #306 Skrevet 10. mars 2011 Dave ja! Husker Dave, Toni og Carla. Toni var skikkelig biatch mot alle, og Carla manipulerte stakkars Dave så et holdt. Men jeg mener det var Dave og Carla som vant. Husker det gikk på TV2 på lørdager. Jeg var superforelsket i han ene, men han husker jeg ikke navnet på. Jeg mener å huske det var litt annerledes finale der enn hva vi er vant til.. For kan ikke huske at det var noen kule innvolvert? det var igjen to par til slutt også var det en fra hvert par som vant.. Også kunne den da igjen bestemme seg for om den ville dele penga med sin partner. Charla valgte da og ikke dele noe med Dave, hu lurte han trill rundt. mens han andre som vant delte med sin partner. står forklart her på wikipedia også.. Husker at jeg likte Amy og Zack så godt, mens jeg ikke kunne fordra Charla og hennes gjeng! Gode minner. Akkurat det samme mente jeg, digga Amy og Zack også hata jeg Charla..
sophiaM Skrevet 10. mars 2011 #307 Skrevet 10. mars 2011 Jajaja, dette er Paradise 2011, folkens! Keep Up... Blir spennende å se parseremonien i kveld. Men jeg håper ikke Niclas ryker enda, det er artig å se at folk kan ha så stort hode, med så lite innhold Men ja, artig er han hvertfall, det skal han ha (Y)
Dobbeltseng Skrevet 10. mars 2011 #308 Skrevet 10. mars 2011 (endret) Mange av oss blir ikke hysteriske om det blir avslørt en liten ting vedr. handlingen i PH, så da forblir vel vi her da... Men er det ikke lettere å snakkes i en tråd? Enn å følge med i begge.. Kan ikke denne tråden bare stenges, så kan vi snakkes i den andre, siden noen ikke vil komme over spoiling? For dere har det jo ikke noe å si om det ikke er spoiling.. Endret 10. mars 2011 av Dobbeltseng
Clyro Skrevet 10. mars 2011 #309 Skrevet 10. mars 2011 Burde vel heller åpnes en ny tråd der det står at det er en spoilertråd i tittelen.
Gjest susannbr Skrevet 11. mars 2011 #310 Skrevet 11. mars 2011 Kjenner jeg blir trist på dine vegne. Du kutter ut nettaviser i tre måneder fordi det kan bli avslørt noe om handlingen i Paradise Hotel. PARADISE HOTEL!!!! Mange av oss blir ikke hysteriske om det blir avslørt en liten ting vedr. handlingen i PH, så da forblir vel vi her da... Enig med deg i dette! Det er da ikke såviktig..
Gjest Raindrops Skrevet 11. mars 2011 #311 Skrevet 11. mars 2011 Enig med deg i dette! Det er da ikke såviktig.. Det finnes mange gode nettaviser som ikke skriver et eneste ord om Paradise, så jeg tviler på at man går glipp av noe når man ikke leser VG. Verken VG, Dagbladet eller Seher.no er det jeg ser på som seriøse nyhetskilder.
Gjest Jente1990:) Skrevet 11. mars 2011 #312 Skrevet 11. mars 2011 Det finnes mange gode nettaviser som ikke skriver et eneste ord om Paradise, så jeg tviler på at man går glipp av noe når man ikke leser VG. Verken VG, Dagbladet eller Seher.no er det jeg ser på som seriøse nyhetskilder. Signerer!
Bankai L Skrevet 1. april 2011 #313 Skrevet 1. april 2011 (endret) Ka syntes folk om reaksjonen Silje gav Stian på slutten av parsermonien? Han får ikkje noe her så då løper han vel til en annen? Elsn xD Endret 1. april 2011 av Bankai L
Gjest Linda sofie Skrevet 1. april 2011 #314 Skrevet 1. april 2011 Ka syntes folk om reaksjonen Silje gav Stian på slutten av parsermonien? Han får ikkje noe her så då løper han vel til en annen? Elsn xD Det står i den andre tråden om hva folk synes om det.
Bankai L Skrevet 1. april 2011 #315 Skrevet 1. april 2011 Det står i den andre tråden om hva folk synes om det. ok
AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #316 Skrevet 5. april 2011 Noen som har noen spoilere? Denne tråden kan kanskje brukes til det for de som ikke har noe imot å vite hva som skjer? 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #317 Skrevet 6. april 2011 Ja, det var en god ide! Jeg er sykt keen på noen spoilere!
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #318 Skrevet 7. april 2011 På mandag sjekker to nye gutter inn på hotellet.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #319 Skrevet 7. april 2011 To gutter igjen? Hm.. noen som vet hvem som vinner hele greia?
karolinn Skrevet 7. april 2011 #320 Skrevet 7. april 2011 Nå er det jo skrevet klart i hver hovedtittel hva som er spoiling og ikke... Jeg for min del syns det kan være artig å diskutere listen over de som kommer inn senere uten at noen blir sure Dessuten står det mye i nettavisene som er verdt å diskutere også...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå