AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #281 Skrevet 9. mars 2011 En av dem brukte uttrykket "fisk i mosen"... Husker ikke navnet på de der inne enda Har hittil snappet opp "Du skal ikke stikke det under teppet", "Det er det som er sterkheten din". Herregud, kan ikke ungdommer snakke lengre engang?! 1
frøken gurine:) Skrevet 9. mars 2011 #282 Skrevet 9. mars 2011 når dere snakker om at di bare velger folk med perfekte kropper og sånn.. Noen som så den første sesongen av den amerikanske Paradise Hotel? Der var det med en som absolutt ikke hadde den perfekte kroppen, en mann altså.. med henge pupper, diger nese henge hud, bleik..++ egentlig veldig lite pen om jeg må si det da.. han kom inn tidlig og var med helt til finalen.. 1
smalls Skrevet 9. mars 2011 #283 Skrevet 9. mars 2011 Jeg synes ikke ALLE er blåst i hodet da. Hvorfor er Ole Christian eller Christina blåst i hodet? Jeg synes de virker ganske oppegående. I forhold til Maren og de :gjeiper: Maren virker hvert fall blåst. Håper hun ryker ut så fort som mulig. Hvorfor er alle gutta så forelsket i Nicklas? De roser han jo langt opp i skyene. Stefan virker litt rar. Jeg tipper han ryker til torsdag. Han kommer liksom ikke inn i gruppa.
NullHull Skrevet 9. mars 2011 #284 Skrevet 9. mars 2011 (endret) Begynner å bli for gammel til å se på Paradise, merker jeg. Alle er jo på alder med lillebroren min. Irriterer meg over kjeften til både Joachim og Niclas. Joachim ser ut som han har spytt i munnvikene hele tiden, og de tennene irriterer meg. Niclas har sånn Jim Carrey-kjeft. Vet ikke om jeg gidder å se videre, de er jo blåst i hodet hele gjengen. Enig med deg. Selv om det kun har vært to episoder så langt, synes jeg denne gjengen virker ekstra tam. Det er liksom ingen personligheter som stikker seg ut på noe vis. Og hva gjelder denne Joachim-figuren, så minner han meg om et annet bustehode av et mannfolk som også er grei nok til han åpner kjeften(ja jeg er stygg nå ) : http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00635/Dons_680_635375i.jpg Edit: IMG-tags fjernet. Iah, mod Endret 11. mars 2011 av Iah
Lillemeg25 Skrevet 9. mars 2011 #285 Skrevet 9. mars 2011 Jeg synes Joachim og Nicklas skiller seg litt ut. De andre er bare kjedelige og anonyme. Men så er det bare gått 2 episoder da men allikavel. Episoden i går var sikkelig kjedelig. Jeg synes Danskene har mye sterkere personlighet enn de Norske. Der er det jo drama og action allerede første dag
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #286 Skrevet 9. mars 2011 Maren: "når jeg drikker, da juger jeg fælt!" "Analsex, det har jeg jo aldri prøvd." "Eller, det var kanskje ikke helt riktig?" Haha, går det an å være så blåst! Hun drikker seg møkkings og babler som en idiot, og enda verre blir det når hun prøver å dekke over blemmene sine dagen derpå. Men det er underholdende, da.
NullHull Skrevet 9. mars 2011 #287 Skrevet 9. mars 2011 Er man lam fra halsen og ned så er man kvalifisert for å bli med i 'Uten grenser' med Lars Monsen, er man derimot lam fra halsen og opp så er man kvalifisert for Paradise Hotel. Ha, ha, ha! 2
Yvonne86 Skrevet 9. mars 2011 #288 Skrevet 9. mars 2011 (endret) Ole Christian og Niclas Vindel Det er noe med gutter fra Drammen Endret 9. mars 2011 av Yvonne86
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #289 Skrevet 9. mars 2011 Hvorfor er alle gutta så forelsket i Nicklas? De roser han jo langt opp i skyene. Stefan virker litt rar. Jeg tipper han ryker til torsdag. Han kommer liksom ikke inn i gruppa. Sikkert fordi han er sånn slesk og kvalm og minner om Petter Pilgaard. De tipper vel at det er han som blir det neste store...
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #290 Skrevet 9. mars 2011 jeg tenkte det og i første episode på mandag at han Nicklas er veldig wannebe Petter Pilgaard, men jeg for min del syns han er langt på jordet når det gjelder det å være i lik Petter P. Jeg for min del likte Petter P. men han nicklas blir to much klyse for min del hvertfall..
Despicable Me Skrevet 9. mars 2011 #291 Skrevet 9. mars 2011 Haha, må bare være med her lissom :gjeiper: PS: Denne tråden er(nesten)bedre enn PH, men man må jo se programmet for å skjønna hva dere snakker om
UnderCover Skrevet 9. mars 2011 #292 Skrevet 9. mars 2011 Hadde jeg vært Niclas så hadde jeg blitt dritfornærmet om noen sammenlignet meg med Petter Pil.
Almera Skrevet 9. mars 2011 #293 Skrevet 9. mars 2011 Jeg syns det virker som om alle inne på hotellet prøver å etterligne de som har vært der før, både i utseende og språk. Jeg kan ikke fatte hvor de får det språket sitt ifra, er det virkelig noen som snakker sånn til vanlig??
Gjest Bloodless Skrevet 9. mars 2011 #294 Skrevet 9. mars 2011 (endret) Enig med deg. Selv om det kun har vært to episoder så langt, synes jeg denne gjengen virker ekstra tam. Det er liksom ingen personligheter som stikker seg ut på noe vis. Og hva gjelder denne Joachim-figuren, så minner han meg om et annet bustehode av et mannfolk som også er grei nok til han åpner kjeften(ja jeg er stygg nå ) : http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00635/Dons_680_635375i.jpg Haha, jeg ser det, men synes ikke han der er like ille. Endret 11. mars 2011 av Iah
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #295 Skrevet 9. mars 2011 når dere snakker om at di bare velger folk med perfekte kropper og sånn.. Noen som så den første sesongen av den amerikanske Paradise Hotel? Der var det med en som absolutt ikke hadde den perfekte kroppen, en mann altså.. med henge pupper, diger nese henge hud, bleik..++ egentlig veldig lite pen om jeg må si det da.. han kom inn tidlig og var med helt til finalen.. DEN husker jeg! Det er den eneste PH sesongen jeg har fult med på fra start til slutt, het han ikke DAVE eller noe? Grøss, men jammen kom han kjempelangt.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #296 Skrevet 9. mars 2011 DEN husker jeg! Det er den eneste PH sesongen jeg har fult med på fra start til slutt, het han ikke DAVE eller noe? Grøss, men jammen kom han kjempelangt. Ååå, den har jeg lyst å se.. Noen som vet hvor på nettet man kan se den?
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #297 Skrevet 9. mars 2011 Kan vi ikke alle hoppe over i den spoilerfrie tråden? 1
Dobbeltseng Skrevet 9. mars 2011 #298 Skrevet 9. mars 2011 Kan vi ikke alle hoppe over i den spoilerfrie tråden? Enig. Så slipper vi å følge med i begge..
Nattens rytter Skrevet 9. mars 2011 #299 Skrevet 9. mars 2011 Alle virker helt blåste og uansvarlige. I begynnelsen av 20-årene så utvikler anvarsfølelsen seg. Forrige episode var skikkelig kjedelig.
Gjest Lacus Skrevet 9. mars 2011 #300 Skrevet 9. mars 2011 Kan vi ikke alle hoppe over i den spoilerfrie tråden? Enig! Jeg vil ikke lese i denne tråden i fare for å få med meg spoilere, men klarer ikke helt å la være i fare for å gå glipp av morsomme kommenatrer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå