AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #261 Del Skrevet 8. mars 2011 Hva er det med Maren? Hvorfor lyve om analsex? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamaloco Skrevet 8. mars 2011 #262 Del Skrevet 8. mars 2011 Maren: "Jeg vet ikke om Mads er så fan av sex da.. han har ikke prøvd det på meg enda hvertfall." Hallo, du har vært der i to dager!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #263 Del Skrevet 8. mars 2011 Maren: "Jeg vet ikke om Mads er så fan av analsex da.. han har ikke prøvd det på meg enda hvertfall." Hallo, du har vært der i to dager!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #264 Del Skrevet 8. mars 2011 50 brukere på denne tråden nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #265 Del Skrevet 8. mars 2011 wow, for en kjedelig episode 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamaloco Skrevet 8. mars 2011 #266 Del Skrevet 8. mars 2011 Var kanskje analsex hun sa ja.. Men likevel da, var ikke noe bedre det :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 8. mars 2011 #267 Del Skrevet 8. mars 2011 Disse to episodene har vært utrolig kjedelige! Håper ikke det skal fortsette slik. Jeg gir det en sjanse i hvert fall. Det tar seg vel opp etterhert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamaloco Skrevet 8. mars 2011 #268 Del Skrevet 8. mars 2011 Nå er ikke jeg noe PH ekspert, har egentlig boikotta det tidligere Men jeg regner med det tar seg opp etterhver, blir nok masse drama når deltagerne begynner med å dolke andre i ryggen osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 8. mars 2011 #269 Del Skrevet 8. mars 2011 Nå er ikke jeg noe PH ekspert, har egentlig boikotta det tidligere Men jeg regner med det tar seg opp etterhver, blir nok masse drama når deltagerne begynner med å dolke andre i ryggen osv Ja vi får da håpe det Det er jo det som er gøy Ikke når alle er bestfriends. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamaloco Skrevet 8. mars 2011 #270 Del Skrevet 8. mars 2011 Ja vi får da håpe det Det er jo det som er gøy Ikke når alle er bestfriends. Hehe, det er sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #271 Del Skrevet 8. mars 2011 Syns ikke man kan kalle det for at han niklas vindel kommer inn igjen er spoling så lenge det kommer fram i di fleste aviser på nettet. og så lenge det ikke står noe om at det ikke kan spoiles i denne tråden så trur jeg nok det kommer mere spoiling her.. Kanskje det heller da burde vært lagd en tråd til hvor det ikke var lov å spoile..? så slipper man syting og klagning over dt seinere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente1990:) Skrevet 8. mars 2011 #272 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Jeg synes det burde stå at det ikke skal være noe spoling i denne tråden! Hvis ikke kommer noen garantert til å spoile også skylde på det at det ikke sto noe i startinnlegget om at spoling ikke var lov. Endret 8. mars 2011 av Jente1990:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #273 Del Skrevet 8. mars 2011 Hadde DU meldt deg på Paradise Hotel med litt fleskemage, cellulitter, og slikt? De virker så salig perfekte de jentene der..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 8. mars 2011 #274 Del Skrevet 8. mars 2011 Maren virker så dum. Måten hun snakker på er SÅ irriterende å høre på. Hun høres ut som en 16 åring. Synes flere av de er sikkelig anonyme. Føler Nickas spesielt få mye tid på skjermen. Enig, Maren virker helt blåst. I tillegg synes jeg de gir henne en del tid i den "snakkeboksen". Irriterer meg, for hun er ikke noe spennende å høre på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dobbeltseng Skrevet 8. mars 2011 #275 Del Skrevet 8. mars 2011 Hadde DU meldt deg på Paradise Hotel med litt fleskemage, cellulitter, og slikt? De virker så salig perfekte de jentene der..... Jeg tror ikke du hadde kommet inn om du så slik ut.. Fordi de vil ha "slanke og fine" folk, så mange vil se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #276 Del Skrevet 8. mars 2011 Nei ok, men feks om resten av kroppen var strøken, men cellullittene var der. De sier jo det er så normalt, men likevel ikke når det gjelder paradise plutselig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #277 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg har startet en ny tråd hvor det står i tittelen at det ikke skal spoiles, siden noen lenger oppe her tydeligvis synes det er påkrevd. Vi har jo allerede erfart at folk spoiler hvis det ikke står i tittelen at de skal la være, så det er nok best å være på den sikre siden. Her er den nye Paradise Hotel 2011-tråden. Forhåpentligvis spoiler-fri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerridwen Skrevet 8. mars 2011 #278 Del Skrevet 8. mars 2011 Haha, alle gutane verkar jo heilt forelska i Niclas...er jo berre så sjukt kleint. Var nesten like før dei gjekk ned å ga han ein blowjob alle saman. Å så analsex-Maren då...ett stk. sjukt irriterande dustekjerring. Og kva er det med paradise-gutar og rosa? ffs, rosa er det små jenter som går med, ikkje vaksne menn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #279 Del Skrevet 8. mars 2011 La merke til det syyyyyyke brunkrem/fake tan skillet i ansiktet til hu madelen da, i hårfestet der. Gikk fra sjokoladebrun til hvit hehe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 9. mars 2011 #280 Del Skrevet 9. mars 2011 Begynner å bli for gammel til å se på Paradise, merker jeg. Alle er jo på alder med lillebroren min. Irriterer meg over kjeften til både Joachim og Niclas. Joachim ser ut som han har spytt i munnvikene hele tiden, og de tennene irriterer meg. Niclas har sånn Jim Carrey-kjeft. Vet ikke om jeg gidder å se videre, de er jo blåst i hodet hele gjengen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå