Gå til innhold

Paradise Hotel 2011/Spoiler

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han Niclas Vindel som var med i forrige sesong kommer inn igjen denne sesongen.... :sukk:

Enkelte mennesker har liksom ikke bedre å gjøre på.

Det ligger på forsiden på seher.no!!

... og på VG for den saks skyld!

Jeg holder meg unna alle sånne massemedier når det er PH på TV, så vær så snill å ikke avsløre ting. I fjor var hovedregel at ingen sa noe som ikke hadde blitt vist på TV. Den regelen synes jeg vi skal holde oss til i år også.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes han med afroen hadde så rare tenner. Klarer liksom ikke å la hver å se på tennene hans :gjeiper:

Helt enig.. jeg ble helt borte i ansiktet hans fordi jeg syntes det var noe som ikke stemte. :P

Skrevet

kan egentlig ikke skjønne hva med paradise hotel som fanger oppmerksomheten min så vanvittig? :P

Jeg gledet meg til hver kveld så jeg fikk se paradise :D

også en fin ting til jenter :D Da paradise er slutt er det IHVERTFALL vår :D

Skrevet (endret)

Skuffa over at ingen av guttene på hotellet er kjekke i det hele tatt. Da hadde det faktisk vært noe å se på, utenom alle de glætte sleik-dudesene -.-

Men man får bare trøste seg med at de kjekkeste gutta i Norge er smarte nok til å holde seg unna sånn drit x)

Endret av sophiaM
  • Liker 1
Gjest Linda sofie
Skrevet

Skuffa over at ingen av guttene på hotellet er kjekke i det hele tatt. Da hadde det faktisk vært noe å se på, utenom alle de glætte sleik-dudesene -.-

Men man får bare trøste seg med at de kjekkeste gutta i Norge er smarte nok til å holde seg unna sånn drit x)

Gled deg til den Danske som kommer når den Norske er ferdig. Der pleier alltid guttene å være et par hakk kjekkere ;)

AnonymBruker
Skrevet

Gled deg til den Danske som kommer når den Norske er ferdig. Der pleier alltid guttene å være et par hakk kjekkere ;)

Den gang jeg var ung så var det omvendt... Danske gutter var stygge som juling... :skratte:

• Liker 1
Gjest Linda sofie
Skrevet

Den gang jeg var ung så var det omvendt... Danske gutter var stygge som juling... :skratte:

Vel hvis man sammerligner guttene som er med på den Norske (sesong 1-3) og guttene som er med på den Danske, (sesong 1-6) så er helt klart de Danske guttene kjekkest. Samme med jentene. DEt er bare min mening da.

Skrevet (endret)

Vel hvis man sammerligner guttene som er med på den Norske (sesong 1-3) og guttene som er med på den Danske, (sesong 1-6) så er helt klart de Danske guttene kjekkest. Samme med jentene. DEt er bare min mening da.

Er vel fordi de flotte norske guttene og jentene ikke melder seg på et tv-program for å få seksuallivet sitt brettet ut.

Er man lam fra halsen og ned så er man kvalifisert for å bli med i 'Uten grenser' med Lars Monsen, er man derimot lam fra halsen og opp så er man kvalifisert for Paradise Hotel.

Endret av Larsern
  • Liker 2
Skrevet

Nå begynner det snart :popcorn:

AnonymBruker
Skrevet

Nå begynner det snart :popcorn:

Er det kl 21.30 idag også?

Skrevet

Er det kl 21.30 idag også?

ja :jepp:

Skrevet

Jeg holder meg unna alle sånne massemedier når det er PH på TV, så vær så snill å ikke avsløre ting. I fjor var hovedregel at ingen sa noe som ikke hadde blitt vist på TV. Den regelen synes jeg vi skal holde oss til i år også.

Enig. Håper så inderlig at folk kan la hver med å spoile i år. Synes det ødelegger så mye. Når Ph går, så holder jeg meg vekke fra Seher osv. Pga de legger ut info om episoder som ikke er vist enda.

AnonymBruker
Skrevet

Har noen av årets deltakere blogg? :popcorn:

AnonymBruker
Skrevet

Fisk i mosen

• Liker 3
Skrevet

Ååå hvorfor legger de ikke ut på nett samtidig som det går på TV? Jeg vil se NÅ :sur:

Gjest Lacus
Skrevet

Er fisk i mosen et vanlig uttrykk? Trodde det her ugler i mosen jeg? :vetikke:

Skrevet

Er fisk i mosen et vanlig uttrykk? Trodde det her ugler i mosen jeg? :vetikke:

Stemmer det :P Det opprinnelige uttrykket er "ulver i myra", men det er en annen historie. Fisk i mosen er det hvertfall ikke.

Skrevet

Han er årets "tråkke i salaten"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...