Gå til innhold

Paradise Hotel 2011/Spoiler

Gjest Bustyvel

Anbefalte innlegg

Jeg så den litt tidligere i dag uten problemer =/

Jeg får prøve litt seinere da.

Står "En feil oppstod i forsøket på å koble til serveren!". Noen som har vært borti det før eller? Jeg har jo sett 3bryllup og top model uten problemer siden det startet.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns dere er litt vel pirkete på utseendet på folk her, kjenner jeg er glad jeg ikke er på tv og blir pirket på av folk :fnise:

uansett! Syns kjolen til hun madelen ligner på kjoler de selger på image i kristiansand.. Men, vet ikke noe om hva slags merker osv de har der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får prøve litt seinere da.

Står "En feil oppstod i forsøket på å koble til serveren!". Noen som har vært borti det før eller? Jeg har jo sett 3bryllup og top model uten problemer siden det startet.. :(

det sto vel det første gangen jeg prøvde i dag og men da bare klikka jeg på play en gang til liksom også kom den...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Syns dere er litt vel pirkete på utseendet på folk her, kjenner jeg er glad jeg ikke er på tv og blir pirket på av folk :fnise:

Enig! Jeg lurer på hva slags forventninger folk egentlig har til de som melder seg på PH. Hvert eneste år så er det klaging fordi de ikke uttrykker seg bra muntlig, de virker dumme og de ser egentlig ikke ut som supermodeller noen av dem. Det er tross alt helt vanlige nordmenn som melder seg på, verken mer eller mindere :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest susannbr

Han Niclas Vindel som var med i forrige sesong kommer inn igjen denne sesongen.... :sukk:

Enkelte mennesker har liksom ikke bedre å gjøre på.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lacus

Jeg føler meg gammel når jeg ser hvordan de oppfører seg kjenner jeg. Jeg er bare noen få år eldre en dem men føler meg flere ti år eldre :fnise:

Virket som en gjeng som kommer til å lage litt liv og røre. Tror dette kan bli en kjekk sesong :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han Niclas Vindel som var med i forrige sesong kommer inn igjen denne sesongen.... :sukk:

Enkelte mennesker har liksom ikke bedre å gjøre på.

...takk for spoileradvarsel???

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Enig! Jeg lurer på hva slags forventninger folk egentlig har til de som melder seg på PH. Hvert eneste år så er det klaging fordi de ikke uttrykker seg bra muntlig, de virker dumme og de ser egentlig ikke ut som supermodeller noen av dem. Det er tross alt helt vanlige nordmenn som melder seg på, verken mer eller mindere :fnise:

Jeg har ikke sagt at de MÅ se ut som supermodeller, men det må da være lov til å diskutere utsernede til de når de melder seg på et program hvor kropp og utseenede er mye i fokus og si at han ikke var noe kjekk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest susannbr

Ja, men kjære vene.. Trodde de fleste leste VG på nettet nå om dagen. Men for all del. Beklager for at jeg kom med den store avsløringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en grunn til at jeg holder meg unna Seher osv pga dette. De skal alltid legge ut om ting som ikke er vist på tv enda. Sykt irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å få sagt det nå med en gang. Alle travjenter er ikke like hjernedøde som det hun Madelen virker, og jeg trodde virkelig ikke at hun var så lost heller. Og søstra hennes er penere ;) så det så!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes ikke så mange av guttene var så kjekke. OC var litt kjekk da, men Nicklas, joachim og Mats f.eks? De var ikke kjekke i det hele tatt! Han Joachim burde få seg noen nye tenner og en ny sveis.

Syns det er litt lavmål å kritisere utseende på deltakerne. Det er ikke alt det er like enkelt å endre på, som tenner - det koster endel. Men nå har jeg passert 40 å synes vel ikke tannstillingen er av de viktigste ting her i livet :skravle:

Ellers gleder jeg meg til å følge med på PH :popcorn:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Raindrops

Jeg har ikke sagt at de MÅ se ut som supermodeller, men det må da være lov til å diskutere utsernede til de når de melder seg på et program hvor kropp og utseenede er mye i fokus og si at han ikke var noe kjekk ;)

For all del, dere kan diskutere så mye dere vil, det plager ikke meg egentlig :) I'm just saying :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett så hadde det vært kult om Nicklas fra i fjor kanskje hadde vært sammen med en eller flere av jentene. Så blir det litt drama i hvert fall :lur: Savner litt det med at ekser og sånt er med. Håper ikke bare Ncklas kommer inn uten en grunn liksom. Eller jeg tipper det er en grunn siden en tidligere deltager kommer inn igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Uansett så hadde det vært kult om Nicklas fra i fjor kanskje hadde vært sammen med en eller flere av jentene. Så blir det litt drama i hvert fall :lur: Savner litt det med at ekser og sånt er med. Håper ikke bare Ncklas kommer inn uten en grunn liksom. Eller jeg tipper det er en grunn siden en tidligere deltager kommer inn igjen?

Han var jo veldig nær ved å vinne da, så det blir uansett drama bare avden grunn tror jeg. Jeg håper iallefall det :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den Svenske hadde jo et par sex første kvelden! Så synes ikke Maren og Mats gikk såå langt. De lå bare å klina litt.

Veeel, BH-en forsvant og man så ganske tydelig hvor hånden til Mats var, så jeg ville ikke si at de bare klina.

Jeg synes også Niclas røpet aaalt for mye til de andre, det stod jo i brevet at ingen måtte få mistanke om at han hadde et oppdrag. Må jo nesten bli litt konsekvenser for avsløringen :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...