seleneluna Skrevet 7. mars 2011 #181 Skrevet 7. mars 2011 Hvem av de da? Hun som lå å klina med han Mats? Ja det var vel hun jeg mente. Jeg er kanskje litt forhåndsdømmende nå?!
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #183 Skrevet 7. mars 2011 Nå har vi kun sett en episode, men Christina virket veldig kul og tror hun kan lage mye liv Synes de andre jentene var litt mer laidback og stille. Men det tar seg vel opp etterhvert. Synes ingen av guttene var så kjekke egentlig. Ole Christian og han partneren til ho Jeanette som hadde kort mørkt hår var å litt kjekk. Men virket ikke som han skle så godt inn i gruppen. Jeg håper det blir mye fokus på spill og ikke kun på festing liksom.
Gjest Cerridwen Skrevet 7. mars 2011 #184 Skrevet 7. mars 2011 Haha, jeeezes. Airheads. Maren er akkurat den type jente eg ikkje taklar å være rundt..lissom lissom lissom LISSSSOOOOOMMM. Fekk skikkeleg sansen for Ole Christian, virka som ein kjekke kar. Og Stefan var ikkje så verst heller, ålesundar jo!
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #185 Skrevet 7. mars 2011 Jaja, nå vet jeg hva jeg ikke skal se på i tiden som kommer. Neste år kan de jo bare raide en ungdomsskole når de leter etter deltakere. Det mentale nivået kan neppe bli noe lavere enn dette. For noen fjortisgutter. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #186 Skrevet 7. mars 2011 Huff og huff. Førsteinntrykket er at Maren er en typisk billig bimbo-jente som snakker hele tiden, lizzom og azz i hver setning og i tillegg er svært oppmerksomhetssyk. Sånne jenter takler jeg ikke:p De andre virket for så vidt greie. Heidi fikk jeg ikke så mye inntrykk av, men hun virket litt fornuftig (bl.a at hun har såpass selvrespekt at hun ikke ville ha sex der). Guttene... Niclas = æsj, men virket litt morsom (og dum!).
Gjesten Skrevet 7. mars 2011 #187 Skrevet 7. mars 2011 Gratulerer, Maren. BH-en av og hånden til Mats mellom bena første dag Mine foreløpige favoritter er Ole Christian og Christina tror jeg. Synes første episode var overraskende morsom, kanskje denne sesongen kan bli litt bedre enn forrige? 1
Dobbeltseng Skrevet 7. mars 2011 #188 Skrevet 7. mars 2011 Ole Christian var kjekk! Ellers er jeg veldig overraska over at Maren gikk så langt første kvelden..
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #189 Skrevet 8. mars 2011 Nå har jeg sett mitt livs første episode av denne serien, og jeg lurer seriøst: Er de mentalt tilbakestående hele gjengen?? 4
Nattens rytter Skrevet 8. mars 2011 #190 Skrevet 8. mars 2011 (endret) Deltagerne er altfor unge. Folkene i den første sesongen var mye eldre og reflekterte. TV3 burde beskyttet noen av deltagerne mot seg selv. Endret 8. mars 2011 av Nattens rytter 3
Gjest Canis lupus Skrevet 8. mars 2011 #191 Skrevet 8. mars 2011 Deltagerne er altfor unge. Folkene i den første sesongen var mye eldre og reflekterte. TV3 burde beskyttet noen av deltagerne mot seg selv. Du er så søt :skratte:
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #192 Skrevet 8. mars 2011 Ingen som vet hvor kjolen som Madeleine hadde på i starten? 1
NullHull Skrevet 8. mars 2011 #193 Skrevet 8. mars 2011 Ok, jeg skjønner nå at jeg virkelig begynner å bli eh...voksen? Hva er greia med å putte inn flest mulig engelske ord i hver setning? Er det slik ungdommen faktisk prater nå til dags? Jeg spør, fordi det er vel en 15 år siden jeg selv var på denne alderen, og det overrasker meg i såfall hvilken ENORM forandring det har vært i språket siden da!
Gjest Raindrops Skrevet 8. mars 2011 #194 Skrevet 8. mars 2011 Haha, det var vel ingen som forventet at kremen av norsk ungdom kom til å melde seg på PH? Jeg forventet iallefall ikke at de skulle være smarte og velartikulerte 1
Nupsida Skrevet 8. mars 2011 #195 Skrevet 8. mars 2011 Usj... Føler at han der.. Nicklas (?) prøver å være den nye "petter". Lyser falskt av hele han! :S Ellers så er jeg skikkelig spent på hvordan denne sesongen kommer til å gå! :D Paradise
frøken gurine:) Skrevet 8. mars 2011 #196 Skrevet 8. mars 2011 her var det jammen med kommet noen sider med kommentarer siden jeg var innom sist.. Han dere Nicklas.. .. han kan for min del reise hjem i dag azz.. likte ikke han i det hele tatt. Bortsett fra det så har jeg ikke noe dårlig inntrykk av di andre gutta. Kim minner meg om ett lykketroll.. Maren, uff, slitsom, slitsom, slitsom.. Hu hadde jeg blitt dritt lei av hvis jeg hadde vært der trur jeg altså. Trudde greia med oppgaven som Nicklas fikk var at man ikke skal røpe greia jeg, syns jo egentlig han gjorde det litt for mye, syns ikke han var veldig diskre... kan han få konsekvenser av det tro?
2ne2 Skrevet 8. mars 2011 #197 Skrevet 8. mars 2011 Åh!! Er det bare meg som ikke får sett eposiden på tv3.no??
Lillemeg25 Skrevet 8. mars 2011 #198 Skrevet 8. mars 2011 Ja Nicklas kan egentlig bare reise hjem idag. Æsj for en stor klyse!! Hadde han prøvd seg på meg på byen hadde jeg løpt vekk altså. I den Svenske hadde jo et par sex første kvelden! Så synes ikke Maren og Mats gikk såå langt. De lå bare å klina litt.
Gjest Raindrops Skrevet 8. mars 2011 #199 Skrevet 8. mars 2011 Åh!! Er det bare meg som ikke får sett eposiden på tv3.no?? Jeg så den litt tidligere i dag uten problemer =/
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #200 Skrevet 8. mars 2011 Jeg synes ikke så mange av guttene var så kjekke. OC var litt kjekk da, men Nicklas, joachim og Mats f.eks? De var ikke kjekke i det hele tatt! Han Joachim burde få seg noen nye tenner og en ny sveis.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå