Gå til innhold

Paradise Hotel 2011/Spoiler

Gjest Bustyvel

Anbefalte innlegg

Gjest Raindrops

Håper de er morsommere enn de som har vært der før iallefall, og at de tørr å spille, det er kjedelig å se på daffe ungdommer som bare er på badeferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For det første finnes det allerede en parasdisetråd. For det andre burde den ligge i tv-forumet.

For det første så går ikke verden under om det skulle finnes flere Paradise-tråder, og for det andre så er en tråd om Paradise Hotel like mye en generell debatt, som snakk om tv og film ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Håper de er morsommere enn de som har vært der før iallefall, og at de tørr å spille, det er kjedelig å se på daffe ungdommer som bare er på badeferie.

Enig! Er så lei av at de Norske kun er der for å feste og sole seg. Vil se mere spill i år. Er jo det som er det gøyeste. Nordmennene har en del å lære av Danskene når det kommer til PH og spill.

Endret av Linda sofie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er så feige og tør ikke spille spillet. De som vant i fjor hadde jo ikke behøvd å spille engang fordi ingen så på dem som en trussel.. (For de de var ganske dumme) men se hvem som vant da, jo det var tine og karl . haha jeg dør og samtidig håper at årets deltakere gjør lit mer for kamera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er så feige og tør ikke spille spillet. De som vant i fjor hadde jo ikke behøvd å spille engang fordi ingen så på dem som en trussel.. (For de de var ganske dumme) men se hvem som vant da, jo det var tine og karl . haha jeg dør og samtidig håper at årets deltakere gjør lit mer for kamera

Var akkurat det jeg tenkte også. De som vant i fjor, gjorde det fordi de ikke hadde spilt i det hele tatt, og alle likte de så godt fordi de liksom bare var der.

Håper det kommer noen kjekke typer etterhvert i programmet, for de som har blitt presentert nå er jo bare de første :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å bli like avhengig i år jeg også. Flaut p innrømme det, men det er det anonymbruker er for, antar jeg. Det er elendig tv, og burde ikke blitt sendt engang, men joda, jeg sitter benka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg skulle ha vært med på Paradise Hotel, så skulle jeg ha vært sikkelig snill og blitt venn med alle :gjeiper: For da kommer ingen til å stemme på deg og da bare seiler du med til finalen. Hadde holdt en lav profil når det kommer til spillet. Bare lat som jeg var der på badeferie :)

Eller så hadde jeg vært helt motsatt, Vært sikkelig bitch. For da kommer du garantert til å bli sendt inn igje hvis du ryker. Er jo alltid de som er bitchy og som ingen liker som blir sendt inn igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg! Selv om jeg frykter at det kommer til å bli drittkjedelig. Den danske versjonen i fjor var kjempemorsom synes jeg! Der er det ikke bare ekle høye-på-seg-selv vestkantunger som blir med, men faktisk noen litt intelligente mennesker. Og de spiller spillet! I norge blir de jo sure på hverandre hvis noen er litt smarte og faktisk spiller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si jeg er kjempe inmponert over deltagerene.. Hva syns dere?

Jeg synes han ene ungripsen var søt. Han med litt lengde på håret. Kim (?) Og han med krøllene var snasen.

Jentene ser vel ut som de bruker å gjøre i Paradise. Søte og forhåpentligvis ikke de skarpeste knivene i skuffen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gleder meg! Selv om jeg frykter at det kommer til å bli drittkjedelig. Den danske versjonen i fjor var kjempemorsom synes jeg! Der er det ikke bare ekle høye-på-seg-selv vestkantunger som blir med, men faktisk noen litt intelligente mennesker. Og de spiller spillet! I norge blir de jo sure på hverandre hvis noen er litt smarte og faktisk spiller :P

I den Danske blir jo folk sure når noen ikke spiller spillet og kun er der på badeferie :gjeiper: Mens i den Norske er det helt motsatt. Er man der for å vinne og for å spille, så skal de ut så fort som mulig. Tenk å komme dit for å vinne Paradise hotel? Nei fy :fy_fy:

Den Danske Paradise hotel er kjempe bra. Jeg liker at de spiller spillet helt ut og ikke bare er der for å sole seg liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den Danske blir jo folk sure når noen ikke spiller spillet og kun er der på badeferie :gjeiper: Mens i den Norske er det helt motsatt. Er man der for å vinne og for å spille, så skal de ut så fort som mulig. Tenk å komme dit for å vinne Paradise hotel? Nei fy :fy_fy:

Den Danske Paradise hotel er kjempe bra. Jeg liker at de spiller spillet helt ut og ikke bare er der for å sole seg liksom.

Nettopp :jepp: Rasmus og Marie var mine desiderte favoritter i den forrige danske :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp :jepp: Rasmus og Marie var mine desiderte favoritter i den forrige danske :rodmer:

Ja. Synd Marie hele tiden skulle leke så hard to get. De kunne ha blitt et fint par!

Lurer på om Kasper og Tammie fortsatt er sammen?

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Synd Marie hele tiden skulle leke så hard to get. De kunne ha blitt et fint par!

Lurer på om Kasper og Tammie fortsatt er sammen?

Jaa, men jeg tror ikke hun hadde noen følelser for ham. Det var jo genialt spill fra hennes side, hun hadde ham jo rundt lillefingeren og fikk mye ut av hans følelser for henne :jepp:

Jeg lurer også på om Kasper og Tammie holdt sammen :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om deltakerene bli i mexico under hele innspillingsperioden selvom de er stemt ut av hotellet? Kjenner en som er med, og han har ikke kommet hjem enda, kan man da regne med at han kommer langt i spillet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om deltakerene bli i mexico under hele innspillingsperioden selvom de er stemt ut av hotellet? Kjenner en som er med, og han har ikke kommet hjem enda, kan man da regne med at han kommer langt i spillet?

Hyyysssssssssssssj :fnise: Noen bli holdt igjen, andre blir sendt hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...