Gå til innhold

Dildo på ham

Fremhevede innlegg

Gjest Heloise
Skrevet

Jeg prøvde dette på eksen, han var veldig glad i det.. Jeg derimot, var ikke spesielt glad i å ta han bak med noe som helst. Min kjæreste tror jeg neppe er spesielt interessert i det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det virker utrolig sært for oss.

• 2 uker senere...
Skrevet

Det er kun homser og bi-gutter som vil tas i toern. Menn skal ikke tas de tar.

Eh...bi-gutter og homser ER menn. ;)

Har veninner som gjør litt av hvert med mannetispene sine, hehehe...er selv litt mer moderat.

• Liker 1
Gjest Ludvig
Skrevet

Det er skikkelig deilig å få en dildo bak samtidig som du kjører inn pikken. Kan absolutt anbefales!

Gjest jeansgutt21
Skrevet

Det er skikkelig deilig å få en dildo bak samtidig som du kjører inn pikken. Kan absolutt anbefales!

Superdigg er det å få en ganske stor dildo eller helst en vibrerende formtilpasset butplugg opp bak samtidig som jeg kjører pikken inn i henne! Butplugg er best for den holder seg på plass av seg selv! Får helt ubeskrivelige ville orgasmer av dette, superdigg :)

Skrevet

En mann som lar seg bli tatt i toern er en ynkelig figur. Tradisjonelt har menn blitt voldtatt under krig for den totale ydmykelse av fienden. Det å rævkjøre enn mann ble gjort for å ta fra ham hans manndom og siste rest av ære.Det er kun homser og bi-gutter som vil tas i toern. Menn skal ikke tas de tar.

Jøss, en levning fra fortiden.

Finnes dere enda altså?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...