Gjest Heloise Skrevet 23. februar 2011 #21 Skrevet 23. februar 2011 Jeg prøvde dette på eksen, han var veldig glad i det.. Jeg derimot, var ikke spesielt glad i å ta han bak med noe som helst. Min kjæreste tror jeg neppe er spesielt interessert i det.
Norna Skrevet 6. mars 2011 #23 Skrevet 6. mars 2011 Det er kun homser og bi-gutter som vil tas i toern. Menn skal ikke tas de tar. Eh...bi-gutter og homser ER menn. Har veninner som gjør litt av hvert med mannetispene sine, hehehe...er selv litt mer moderat. 1
Gjest Ludvig Skrevet 10. mars 2011 #24 Skrevet 10. mars 2011 Det er skikkelig deilig å få en dildo bak samtidig som du kjører inn pikken. Kan absolutt anbefales!
Gjest jeansgutt21 Skrevet 10. mars 2011 #25 Skrevet 10. mars 2011 Det er skikkelig deilig å få en dildo bak samtidig som du kjører inn pikken. Kan absolutt anbefales! Superdigg er det å få en ganske stor dildo eller helst en vibrerende formtilpasset butplugg opp bak samtidig som jeg kjører pikken inn i henne! Butplugg er best for den holder seg på plass av seg selv! Får helt ubeskrivelige ville orgasmer av dette, superdigg
Shinana Skrevet 10. mars 2011 #26 Skrevet 10. mars 2011 En mann som lar seg bli tatt i toern er en ynkelig figur. Tradisjonelt har menn blitt voldtatt under krig for den totale ydmykelse av fienden. Det å rævkjøre enn mann ble gjort for å ta fra ham hans manndom og siste rest av ære.Det er kun homser og bi-gutter som vil tas i toern. Menn skal ikke tas de tar. Jøss, en levning fra fortiden. Finnes dere enda altså?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå