Gå til innhold

Dildo på ham

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bruker dere kvinner å pule mannen din i rumpa med dildo el vibrator? Liker han det og ikke minst liker dere å utføre det på ham? Gjør dere det ofte? Å du som er mann ; liker du å bli pult av kona di?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kone puler meg i rumpa med vibrator. Liker det veldig godt, fordi det stimulerer prostata og det gir veldig sterke orgasmer. Noen ganger skjer det ofte, så kan det gå uker mellom. Det varierer. Anbefaler det på det sterkeste :-)

Skrevet

Har prøvd ett par ganger ja, han liker det godt. Vi bruker en strap-on med dildo, veldig deilig for meg også fordi klitoris blir stimulert av dildoen hver gang jeg jokker han.

Gjest jeansgutt21
Skrevet

Min kone puler meg i rumpa med vibrator. Liker det veldig godt, fordi det stimulerer prostata og det gir veldig sterke orgasmer. Noen ganger skjer det ofte, så kan det gå uker mellom. Det varierer. Anbefaler det på det sterkeste :-)

Signerer denne! Gir meg heftige orgasmer og kjæresten gjør dette ganske ofte på meg:)

Skrevet

Hei!

Mannen min tar meg analt, så da tar jeg han analt og:) Det vil si, vi liker begge veldig godt rompekos:)

Vi bruker både dildoer, vibratorer og buttplugs. Jeg bruker ofte strap on på han. Vil anbefale å starte med en nybegynner-størrelse, og buttplugs. Gir han sterkere orgasmer, og av og til så tar han med vaginalt, mens han har stor buttplug der bak. Veldig deilig for han.

Mvh. Hanne.

Skrevet

han tar meg analt, men jeg får ikke lov å komme i nærheten av hans.

ved oralsex prøver jeg forsiktig med hånda, men han dytter den fort ned med engang han merker hvor jeg er på vei. har prøvd å snakke med han og han sier "det er jo bare ekkelt, har ikke prøvd og vil aldri prøve".

blir litt skuffet :P

Gjest MikeWaters
Skrevet

"det er jo bare ekkelt, har ikke prøvd og vil aldri prøve".

Dobbeltmoral av værste sort! :)

Skrevet

Dobbeltmoral av værste sort! :)

Nei, dobbelmoral av værste sort i dette området må vel være når han "tvinger" seg til anal på henne, men så nekter å utforske i det hele tatt selv.

Når det kommer til analsex så vil jeg heller ha han i meg enn å begynne med hans rompe. Det har sikkert noe med at han liker å gi og jeg liker å få, og ikke omvendt. Jeg har spurt om jeg får prøve med en finger eller min minste buttplug, men han er ikke åpen for det. Nå skal det sies at vi har analsex hovedsakelig fordi jeg vil, tror kanskje han har et lite "rompeproblem" :P

Menn som tillater seg selv å nyte anale gleder har jeg ingen problem med, tvert imot. Det er noe fantastisk fascinerende over å stimulere mannen i slikt et "forbudt" område.

Gjest MikeWaters
Skrevet

Nei, dobbelmoral av værste sort i dette området må vel være når han "tvinger" seg til anal på henne, men så nekter å utforske i det hele tatt selv.

Jeg tenkte mer på kommentaren hans om at det var ekkelt kun den ene veien ;)

Gjest Macho-man
Skrevet

Jeg tenkte mer på kommentaren hans om at det var ekkelt kun den ene veien ;)

En mann som lar seg bli tatt i toern er en ynkelig figur. Tradisjonelt har menn blitt voldtatt under krig for den totale ydmykelse av fienden. Det å rævkjøre enn mann ble gjort for å ta fra ham hans manndom og siste rest av ære.Det er kun homser og bi-gutter som vil tas i toern. Menn skal ikke tas de tar.

• Liker 2
Skrevet

En mann som lar seg bli tatt i toern er en ynkelig figur. Tradisjonelt har menn blitt voldtatt under krig for den totale ydmykelse av fienden. Det å rævkjøre enn mann ble gjort for å ta fra ham hans manndom og siste rest av ære.Det er kun homser og bi-gutter som vil tas i toern. Menn skal ikke tas de tar.

Hehehe

Likevel har menn et gledespunkt i ræva!?

• Liker 2
Gjest MikeWaters
Skrevet

Menn skal ikke tas de tar.

Du burde trappe ned på Fantomet og Conan!

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg bruker fingrer og tunge på ham, men han virker litt skeptisk til en dildo. Da vi snakket om det for noen måneder siden, og jeg ymtet frempå at det hadde vært gøy å tatt en mann med strap-on en gang, var han veldig positiv. Men jeg begynner å lure på om han var positiv bare for å få meg med på analsex :ler:

Jeg skal nok vise han at det er godt for han en gang jeg har fått lenket han fast i sengen :fnise:

Gjest MikeWaters
Skrevet

Jeg bruker fingrer og tunge på ham, men han virker litt skeptisk til en dildo. Da vi snakket om det for noen måneder siden, og jeg ymtet frempå at det hadde vært gøy å tatt en mann med strap-on en gang, var han veldig positiv. Men jeg begynner å lure på om han var positiv bare for å få meg med på analsex :ler:

Jeg skal nok vise han at det er godt for han en gang jeg har fått lenket han fast i sengen :fnise:

Rock n roll :)

Skrevet

Dama mi gjør det også på meg og det er en nytelse hver gang:)

Skrevet

Vi har ikke kommet så langt, men jeg er for tiden lykkelig over å endelig få lov til å stryke han forsiktig, etter lovnader om å selvsagt KUN stryke utenpå :opplyser:

Jeg blir utrolig kåt av det, og etterpå innrømte han at det var litt godt ;-) Men han stoppet meg ikke, la seg heller bedre til rette.. :lur:

Gleder meg til neste gang! :jepp:

Gjest SnakeOil
Skrevet

Vi har ikke kommet så langt, men jeg er for tiden lykkelig over å endelig få lov til å stryke han forsiktig, etter lovnader om å selvsagt KUN stryke utenpå :opplyser:

Jeg blir utrolig kåt av det, og etterpå innrømte han at det var litt godt ;-) Men han stoppet meg ikke, la seg heller bedre til rette.. :lur:

Gleder meg til neste gang! :jepp:

Flink pike :)

Gjest Sommertid
Skrevet

Jeg brukte både fingrer, dildo og strap on på eksen min. Han likte det godt. Jeg fikk ingenting seksuellt utav det, men fikk gleden av å se og høre han nyte det.

Jeg synes det er helt ok å gjøre, men jeg har ikke akkurat savnet den type sex etter jeg ble singel for å si det slik.

Skrevet

En eks av meg ble ekstremt kåt av det, så jeg lot henne slippe til, men jeg må si at det ikke virket som det var noe særlig gledespunkt der inne. Det ga meg veldig lite, annet enn at jeg fikk en skikkelig omgang når hun ble varm nok da... ;)

Gjest Katten.
Skrevet

Jeg er hårete der, og jeg får fullstendig angst/kilo-fobi med en gang noe er i nærheten... Synd, da man sikkert får heftige orgasmer av stimuli der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...