Gjest Kjempekåt Skrevet 19. februar 2011 #1 Skrevet 19. februar 2011 Jeg synes av og til det er litt spennende å tenke over hva forskjellige kvinner jeg snakker med som for eksempel er mødre , leger , billettører , advokater el verdens mest fornuftige å mest seriøse kvinner gjør i senga med partneren ! Suger hun kuk? Svelger hun sæd ? Liker hun analsex ,gruppesex , blir hun til en kanin når hun har sex? Er hun glattbarbert ? Bruker hun dildo el sexleketøy ? El er hun like kjedelig privat som på kontoret? Jeg vet selfølgelig at yrke , utseende og annen sivil status ikke har noe å si men det får meg likevel til å tenke å fantaserer;) så da lurer jeg på hva slags yrke/ sivil status har dere kvinner og hvilke sexvaner har dere? Liker dere oralsex , svelger du sæd ? Osv osv
Gjest HunterLady Skrevet 19. februar 2011 #2 Skrevet 19. februar 2011 Jeg skal bli sykepleier (student nå) Gjør alt i senga, bortsett fra fingring og scat.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2011 #5 Skrevet 19. februar 2011 Hva er scat? Bæsjing, tissing, all slags avføring.
Gjest Jegermann Skrevet 19. februar 2011 #6 Skrevet 19. februar 2011 Jeg skal bli sykepleier (student nå) Gjør alt i senga, bortsett fra fingring og scat. Hæ? Du gjør alt fra suging, svelging, anal, SM osv osv, men har aldri fingra deg selv? Scat kan jeg absolutt skjønne, men fingring..... Nysgjerrig på hvorfor:-)
Gjest HunterLady Skrevet 19. februar 2011 #7 Skrevet 19. februar 2011 Hæ? Du gjør alt fra suging, svelging, anal, SM osv osv, men har aldri fingra deg selv? Scat kan jeg absolutt skjønne, men fingring..... Nysgjerrig på hvorfor:-) Jeg fingrer selvsagt klitoris, eller rettere sagt bruker vibrator, men ingen fingre fra verken meg eller andre får gå opp i vagina eller anal. Har blitt utsatt for et veldig stygt overgrep som har satt litt spor i meg. Putt et balltre oppi meg istedet for fingre! Blir fullstendig nervøs og redd, klarer ikke nyte fingring.
Gjest Sfinx Skrevet 19. februar 2011 #8 Skrevet 19. februar 2011 Huff. HunterLady - det var leit å høre... For å svare TS - Bak mitt uskyldige ytre gjemmer seg mye spennende Er gift men tenner ikke lenger på mannen min fordi han er ekstremt overvektig. Sexen med ham er deretter. Jeg har en "friend with benefits". Med ham liker jeg anal og har jeg sex de rareste steder. Jeg elsker å bli slikket, fingret og pult. Elsker at jeg er ganske tøyelig, og liker å prøve hva kroppen tåler av ulike stillinger. Suger & svelger og elsker det. Liker å se på når pulevennen ronker. Er helt glattbarbert nedentil. Tenner på jenter & gutter og tenner på tanken på MKK og MMK. . Så du vet aldri! Selv damen bak kassen på Rema eller kontordamen på jobben din kan ha mange skjulte sider.... 1
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2011 #9 Skrevet 19. februar 2011 Jeg studerer til å bli marin biolog, jente 22 år. Er glatt barbert nedentil, tenner både på gutter og jenter. Spesielt jenter med store brasilianske rumper! Er ikke bifil eller lesbisk, jeg bare tenner på jenter seksuelt. Liker å bli tatt hardt bakfra, men ikke den typen hvor jeg blir holdt i håret og slått på rumpa. Jeg må få respekt, masse kyssing og lidenskap samtidig som jeg blir knullet hardt! Elsker å bli slikket og fingret, gjerne også rundt rumpehullet(ikke inni). Kan godt suge, men er ikke så glad i å svelge. Synes det smaker salt og ekkelt.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2011 #10 Skrevet 19. februar 2011 Er gift men tenner ikke lenger på mannen min fordi han er ekstremt overvektig. Sexen med ham er deretter. Jeg har en "friend with benefits". Way to go girl!
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2011 #11 Skrevet 19. februar 2011 Huff. HunterLady - det var leit å høre... For å svare TS - Bak mitt uskyldige ytre gjemmer seg mye spennende Er gift men tenner ikke lenger på mannen min fordi han er ekstremt overvektig. Sexen med ham er deretter. Jeg har en "friend with benefits". Med ham liker jeg anal og har jeg sex de rareste steder. Jeg elsker å bli slikket, fingret og pult. Elsker at jeg er ganske tøyelig, og liker å prøve hva kroppen tåler av ulike stillinger. Suger & svelger og elsker det. Liker å se på når pulevennen ronker. Er helt glattbarbert nedentil. Tenner på jenter & gutter og tenner på tanken på MKK og MMK. . Så du vet aldri! Selv damen bak kassen på Rema eller kontordamen på jobben din kan ha mange skjulte sider.... Hva sier mannen din til dette?? 2
Gjest Sfinx Skrevet 19. februar 2011 #12 Skrevet 19. februar 2011 Anonym 18:56 - Spiller det noen rolle hvilken avtaler vi har? Det som gjelder her, er at mange av oss har våre "skjulte liv". 1
Personlig12 Skrevet 19. februar 2011 #13 Skrevet 19. februar 2011 Sammen med en advokat, trodde med en gang jeg møtte han at han sikker er kjempe kjedelig... Men NOPE, ikke like kjedelig som en tror advokater er Flaks for det
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2011 #14 Skrevet 19. februar 2011 Utdannet rideinnstruktør og har full stilling som det. Med kjæresten er jeg med på oral, anal, trekanter med begge kjønn, vi gjør det ute, inne, på bilturer, og mye annet rart. Jeg er ikke med på bondage eller noe som inkluderer at jeg blir bundet eller holdt hardt fast, må ha muligheten til å slite meg løs. Elsker sexen vår!
Gjest Katten. Skrevet 19. februar 2011 #15 Skrevet 19. februar 2011 Husker jeg kom i prat med en som ville legalisere voldtekt, fordi: "Stort sett alle kvinner har jo voldtektsfantasier." Hadde lyst til å avrette personen umiddelbart. Ellers tar jeg litt forskjellig høyere utdanning - ender mest sannsynlig opp som lærer (skummel tanke, eyh?). Madammen ender opp innenfor helsevesenet, og vi har et.. variert og godt sexliv. :D
Gjest Kjempekåt Skrevet 19. februar 2011 #16 Skrevet 19. februar 2011 Siden det er jeg som startet denne tråden så vil jeg veldige gjerne at dere holder dere til det saken dreier seg om, ikke om useriøse å ekle diskusjoner! Selvsagt føler jeg med deg eller dere som blir eller har blitt utsatt for overgrep, men start da opp en egen diskusjon!
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2011 #17 Skrevet 20. februar 2011 Helsearbeider. Er med på det meste, utenom ekstrem smerte, personer jeg ikke kjenner, vaginalt samleie, ydmykelse, scat, offentlige steder, dyr, barn, lik.
Gjest HunterLady Skrevet 20. februar 2011 #18 Skrevet 20. februar 2011 Helsearbeider. Er med på det meste, utenom ekstrem smerte, personer jeg ikke kjenner, vaginalt samleie, ydmykelse, scat, offentlige steder, dyr, barn, lik. Unnskyld meg, misforstod jeg eller liker du ikke vaginalt samleie??
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2011 #19 Skrevet 20. februar 2011 Unnskyld meg, misforstod jeg eller liker du ikke vaginalt samleie?? Du misforstår delvis. Jeg liker det forsåvidt, men det er ikke noe jeg gjør lengre. Det er ikke verdt stresset jeg har i etterkant for om jeg har blitt gravid eller ei. Alternativet er å bruke både hormonprevensjon og kondom, men det er ikke verdt bivirkningene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå