AnonymBruker Skrevet 19. februar 2011 #1 Skrevet 19. februar 2011 Jeg har fått meg ny kjæreste og har oppdaget at hun ikke deler min elsk for nylonstrømper. De siste ti år har strømpebukser, stayups og knestrømper liksom vært en del av min daglige garderobe, siden jeg har funnet nytten og gleden med å bruke nylonstrømper. Mine tidligere kjærester har ikke sagt noe på det, hun ene likte det så godt at hun til og med kjøpte og oppfordret meg til å variere litt med mønstere og farger, f-eks under shorts... Så skuffelsen min ble stor når jeg oppdaget at min nye kjæresteikke ville akseptere at jeg brukte det. Har dere noen tips for hvordan jeg skal få henne til å gi meg lov til å fortsette å bruke nylonstrømper som endel av min daglige garderobe? Takk for svar. Hilsen gutt 34.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2011 #2 Skrevet 19. februar 2011 For å si det sånn, så hadde ikke jeg heller likt om min kjæreste likte å gå i nylonstrømper og stayup´s.. Så jeg hadde nok ikke godtatt det.. Tror det skal mye til for henne å la det gjøre det.. Desverre.. 14
Ava Mae Skrevet 19. februar 2011 #3 Skrevet 19. februar 2011 Jeg tror vel heller du bør sette deg ned og finne ut om dama di har rett til å nekte deg noe som helst. Er hun sjefen din eller dama di? 11
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2011 #4 Skrevet 19. februar 2011 Har dere noen tips for hvordan jeg skal få henne til å gi meg lov til å fortsette å bruke nylonstrømper som endel av min daglige garderobe? Hun kan selvsagt ikke nekte deg det, men du må nok innse at de færreste jenter tenner på menn i dameklær. 20
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2011 #5 Skrevet 19. februar 2011 Jeg har fått meg ny kjæreste og har oppdaget at hun ikke deler min elsk for nylonstrømper. De siste ti år har strømpebukser, stayups og knestrømper liksom vært en del av min daglige garderobe, siden jeg har funnet nytten og gleden med å bruke nylonstrømper. Mine tidligere kjærester har ikke sagt noe på det, hun ene likte det så godt at hun til og med kjøpte og oppfordret meg til å variere litt med mønstere og farger, f-eks under shorts... Så skuffelsen min ble stor når jeg oppdaget at min nye kjæresteikke ville akseptere at jeg brukte det. Har dere noen tips for hvordan jeg skal få henne til å gi meg lov til å fortsette å bruke nylonstrømper som endel av min daglige garderobe? Takk for svar. Hilsen gutt 34. Du høres bare så stusselig ut. 3
Fluffe Skrevet 19. februar 2011 #6 Skrevet 19. februar 2011 Hadde valget vært å være singel eller å leve med en mann i dameklær. Hadde jeg lett valgt det første. 10
Antlers Skrevet 19. februar 2011 #8 Skrevet 19. februar 2011 Snu litt på det - Hadde du likt det om dama di klistret på seg løsskjegg hver dag før hun gikk ut, gjerne kombinert med søte kjoler og høye hæler? For min del høres det omtrent like tennende ut som at en mann trasker rundt i sexy strømper i full offentlighet. Jeg har ingen problemer med transvestitter, men det er vel rimelig opplagt at det ikke er tennende for flertallet av oss kvinner. Synes heller du skal spare strømpene til innendørsbruk når du er alene, ellers så kan du droppe dama om strømpene er viktigere, og gå kledd akkurat slik det passer deg - hvem vet - kanskje dukker det opp ei som faktisk tenner på det. 7
Gjest Instamatic Skrevet 19. februar 2011 #9 Skrevet 19. februar 2011 Kan du ikke bare ha det under buksa di da, som en stillongs liksom?
Gjest Heloise Skrevet 19. februar 2011 #10 Skrevet 19. februar 2011 Jeg hadde heller ikke vært veldig glad om min kjære hadde villet gå med strømper. Du kan jo heller gjøre det når du vet du er for deg selv, til nød? 1
Gjest Instamatic Skrevet 19. februar 2011 #11 Skrevet 19. februar 2011 Jeg ser ikke problemet jeg, hvorfor er det så ille om han vil gå i strømpebukser? 1
Fluffe Skrevet 19. februar 2011 #12 Skrevet 19. februar 2011 Jeg ser ikke problemet jeg, hvorfor er det så ille om han vil gå i strømpebukser? "De siste ti år har strømpebukser, stayups og knestrømper liksom vært en del av min daglige garderobe" 2
Antlers Skrevet 19. februar 2011 #13 Skrevet 19. februar 2011 Jeg ser ikke problemet jeg, hvorfor er det så ille om han vil gå i strømpebukser? Kan bare svare for meg selv, men jeg vil ha en mann som ser ut og kler seg som en mann. Om han ifører seg dameklær (annet enn for å gi meg en god latter innimellom) synes jeg det blir pinlig, ubehagelig og avtennende. Jeg kunne fint levd med at partner tenner på å iføre seg nylonstrømper, men da måtte han tatt det på privaten. Tanken på at en mannlig kjæreste går i shorts og nylonstrømper offentlig er rett og slett for sært for meg, og vitner om at han lar fetishen styre litt vel mye av livet sitt - noe jeg ikke er interessert i 6
Gjest Fikira Skrevet 19. februar 2011 #14 Skrevet 19. februar 2011 Du har din rett til å leve ut din fetisj, samtidig som hun har sin rett til å ikke måtte leve med det. Dere får se om dere finner en middelvei. 3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2011 #15 Skrevet 19. februar 2011 du kan nok ikke klandre henne for at hun ikke liker det, det er jo streng talt ikke hvert skuddår man for se en mann i stay-ups 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #16 Skrevet 20. februar 2011 Oi, dere misforstår meg litt i denne settingen. Jeg er ikke "en mann i dameklær". Strømpebukser, stayups og knestrømper blir brukt som stilongs og sokker under helt vanlige klær som jeans og dress f.eks. både for temperaturregulering og velvære. Når det gjelder å bruke litt med mønster og slikt under shorts i tillegg til noen ganger tynne solbrune strømpebukser, så har jeg hentet litt inspirasjon for mine sommerklær fra denne siden: http://www.e-mancipate.net/ Dette til stor støtte fra min ex, som elsket å matche meg når vi var ute kledd i strømper sammen. Jeg har vel heller aldri ønsket at hun nye kjæresten min skulle tenne så veldig på at jeg ønsker å bruke nylon, bare at hun kan vise litt forståelse for at nylon er klær jeg ønsker å bruke av praktiske og velværeårsaker? Det er det jeg trenger tips på, hvordan få henne til å forstå og akseptere at jeg vil fortsette å bruke nylonstrømper. Så kom igjen, la meg høre fra dere der ute!
Mille_ Skrevet 20. februar 2011 #17 Skrevet 20. februar 2011 Beklager, det hadde blitt for sært for meg, jeg kan ikke tenke meg at jeg hadde blitt værende lenge i et forhold til en mann som brukte stay-ups og damestrømpebukser. 3
Fluffe Skrevet 20. februar 2011 #18 Skrevet 20. februar 2011 Oi, dere misforstår meg litt i denne settingen. Jeg er ikke "en mann i dameklær". Strømpebukser, stayups og knestrømper blir brukt som stilongs og sokker under helt vanlige klær som jeans og dress f.eks. både for temperaturregulering og velvære. Når det gjelder å bruke litt med mønster og slikt under shorts i tillegg til noen ganger tynne solbrune strømpebukser, så har jeg hentet litt inspirasjon for mine sommerklær fra denne siden: http://www.e-mancipate.net/ Dette til stor støtte fra min ex, som elsket å matche meg når vi var ute kledd i strømper sammen. Jeg har vel heller aldri ønsket at hun nye kjæresten min skulle tenne så veldig på at jeg ønsker å bruke nylon, bare at hun kan vise litt forståelse for at nylon er klær jeg ønsker å bruke av praktiske og velværeårsaker? Det er det jeg trenger tips på, hvordan få henne til å forstå og akseptere at jeg vil fortsette å bruke nylonstrømper. Så kom igjen, la meg høre fra dere der ute! JO du er en mann i dameklær. stay ups er IKKE for menn,men for kvinner. Jeg forstår dama di utrolig godt jeg. Kan ikke tenke meg noe mere turn off en menn som kler seg i dame klær. Du kan ikke tvinge noen til å akseptere noe. 6
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #19 Skrevet 20. februar 2011 Oi, dere misforstår meg litt i denne settingen. Jeg er ikke "en mann i dameklær". Strømpebukser, stayups og knestrømper blir brukt som stilongs og sokker under helt vanlige klær som jeans og dress f.eks. både for temperaturregulering og velvære. Når det gjelder å bruke litt med mønster og slikt under shorts i tillegg til noen ganger tynne solbrune strømpebukser, så har jeg hentet litt inspirasjon for mine sommerklær fra denne siden: http://www.e-mancipate.net/ Dette til stor støtte fra min ex, som elsket å matche meg når vi var ute kledd i strømper sammen. Jeg har vel heller aldri ønsket at hun nye kjæresten min skulle tenne så veldig på at jeg ønsker å bruke nylon, bare at hun kan vise litt forståelse for at nylon er klær jeg ønsker å bruke av praktiske og velværeårsaker? Det er det jeg trenger tips på, hvordan få henne til å forstå og akseptere at jeg vil fortsette å bruke nylonstrømper. Så kom igjen, la meg høre fra dere der ute! Du høres bare så utrolig stusselig ut. 3
Gjest nobilian Skrevet 20. februar 2011 #20 Skrevet 20. februar 2011 (endret) Du høres bare så utrolig stusselig ut. *** Skjerp deg, drittunge. Har du problemer, kan du lufte det på en skikkelig måte. Tror du har brukt mer energi på å skrive den linja enn på å tenke over at det er folk du skriver til. Personlig blir jeg langt mer irritert av uprovosert og unødvendig dårlig oppførsel enn dårlig klessmak. Endret 20. februar 2011 av nobilian 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå