AnonymBruker Skrevet 19. februar 2011 #1 Skrevet 19. februar 2011 Jeg får noen ganger smerter nederst i magen/langt oppe i skjeden. Om jeg har mensen er det nesten garantert at jeg får smerter, men det skjer også andre ganger. Og det kjennes ut som menssmerter. Noen andre som har opplevd dette og har noen tanker om hva det kan være?
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2011 #2 Skrevet 19. februar 2011 Kanskje jeg har opplevd noe av det samme. Av og til når jeg har fått orgasme i søvne våkner jeg med de mest forferdelige smerter.. har flere ganger trodd jeg har vært nær ved å dø.. hehe. Det var ikke så lenge, 10-15 minutter kanskje. Jeg har ikke sterke menssmerter, men dette minner om menssmerter, bare mye, mye verre. Først så jeg ikke sammenhengen mellom orgasme/smerter, men tror det må være det. Har aldri opplevd det når jeg har vært våken da. Jeg var hos en lege som tok ultralyd, men han fant ingenting unormalt.
Tullo Skrevet 19. februar 2011 #3 Skrevet 19. februar 2011 Kan ikke si eg har hatt det slik nei... Men det er mange som får ont av orgasmer så det er vel bare slik det er... alle er ikke like....
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2011 #4 Skrevet 19. februar 2011 Jeg får det i dagene før jeg skal ha mensen, litt kjekt da har jeg rimelig kontroll på når mensen kommer. Får ikke kjempevondt men litt murring etter jeg har kommet.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2011 #5 Skrevet 19. februar 2011 Leste et sted at noen ganger kan livmor trekker seg sammen (eller noe sånt) etter en får orgasme. det er ikke farlig og det er også ikke uvanlig... har skjedd med meg noen ganger, men det er ofte når jeg er nær til å få mensen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå