MsLeela Skrevet 18. februar 2011 #1 Skrevet 18. februar 2011 Kjære KG(ere)! Jeg trenger forslag til musikk som får dere i godt humør! Jeg har lyst til å lage en skikkelig bra musikkliste for våre fester, men kjenner at jeg trenger litt hjelp og flere impulser. Har DU gode forslag til musikk som får festen til å ta av?! Blir svært takknemlig
Vulpes Skrevet 18. februar 2011 #2 Skrevet 18. februar 2011 Jeg blir alltid glad hvis noen spiller god gammal musikk på fester, er så mye fet musikk fra f.es. 70- og 80-tallet. Blant annet... Blondie Queen The Clash Ramones The Doors Rolling Stones AC/DC The Runaways Er ikke noe glad i den typiske listepopen. Men hva slags musikk man vil høre på kommer veldig an på humøret da, noen ganger er Abba, Grease og Spice Girls fantastisk konge! 1
pantera Skrevet 21. februar 2011 #3 Skrevet 21. februar 2011 Kommer helt an på hvilke folk man tenker listen skal være rettet mot? - Aldersgruppe? - Musikksmak? Noen liker best rock, noen liker pop og andre er mer house/dance typen. Og noen er som regel altetende.
MsLeela Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2011 Jeg vil ha musikk som vil passe for tja 25-35 åringer. Vi er veldig glade i å danse og er svært multikulturelle. Vi er kanskje ekstra glade i salsa og latinamerikansk musikk, men det finens også folk som liker klassisk rock og moderne pop musikk. Vi er ganske forksjellige kan man vel trygt si, så alt som vekker festgleden og godt humør passer egentlig veldig bra.
MsLeela Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2011 Jeg blir alltid glad hvis noen spiller god gammal musikk på fester, er så mye fet musikk fra f.es. 70- og 80-tallet. Blant annet... Blondie Queen The Clash Ramones The Doors Rolling Stones AC/DC The Runaways Jepp! Dette er tatt med! Tror flere blir veldig glad på neste fest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå