AnonymBruker Skrevet 18. februar 2011 #1 Skrevet 18. februar 2011 Jeg gifter meg i sommer, og gleder meg stort! Det gjør også familiene våre, på begge sider Men jeg har en liten knute i magen når det gjelder pappas tale. jeg er så redd for at han skal si noe dumt eller flaut, som gjør at det blir dårlig stemning! Pappa er en veldig trivelig og grei mann, men jeg har gjort noen dumme ting i livet, og jeg er redd han skal nevne noe av det som kan sjokkere både mamma og andre (skilte foreldre, og pappa har alltid visst alt). Det er ikke veldig alvorlige ting jeg er redd for, men heller det at dette er noe jeg har lagt bak meg, men som pappa kan finne på å ta opp innimellom med en "morsom" tone (til meg). Hvis han nevner noe av dette i bryllupet vet jeg at jeg kommer til å rødme stort, få en ekkelt følelse inni meg, og at andre familiemedlemmer vil føle seg ubekvemme. Dessuten er dette ting jeg heller ikke ønsker å prate med pappa om. han vet, og jeg vet at han vet, men vi har ikke noen åpen tone om det (bortsett fra de små, indirekte kommentarene han kan komme med innimellom). Mest sannsynlig går det nok bra, og han vil nok si mye fint. Men går fremdeles rundt og er bekymret.... Vet ikke hvor jeg vil med dette, kanskje bare lufte litt følelser til "noen der ute"
Gjest Tammie Skrevet 18. februar 2011 #2 Skrevet 18. februar 2011 Forloveren eller toastmasteren skal som regel få informasjon om taler og han/hun kan jo ymte frempå for deg?
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2011 #3 Skrevet 19. februar 2011 Kanskje du bør ta ein prat med faren din, og fortelle han det, rett og slett? 2
Sophia. Skrevet 19. februar 2011 #4 Skrevet 19. februar 2011 Jeg er enig med AnonymBruker. Det beste er nok å snakke med faren din om det, eventuelt bare nevne det hvis du syns det er vanskelig. Det er jo tross alt ditt bryllup. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå