AnonymBruker Skrevet 18. februar 2011 #1 Skrevet 18. februar 2011 Hei Jeg hadde en liten ulykke med bilen for over et halvt år siden..forsikringsoppgjøret tok veldig lang tid..Jeg byttet forsikringsselskap i mellomtiden...jeg går offisielt over til min nye forsikringsselskap om en uke. Idag mottok jeg brev i posten fra min "gamle" forsikringsselskap" om at det har skjedd en utbetaling for den skaden som skjedde og at jeg enten må betale den summen eller miste bonus. Jeg har en måned frist til å betale inn beløpet. Det jeg lurte på er, mister jeg nå bonus selvom jeg har byttet forsrikringsselskap? Når fristen for å betale går ut er jeg flyttet over til ny forsikringsselskap. Vil denne utbetalingen påvirke min nye forsking?
Neket Skrevet 18. februar 2011 #2 Skrevet 18. februar 2011 Bonusen følger deg fra ett selskap til et annet, da vil jeg anta at et bonustap også gjør det.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2011 #3 Skrevet 18. februar 2011 men overføringen har allerede skjedd...det nye selskapet har sjekket med mitt gamle angående bonus... Bonusen følger deg fra ett selskap til et annet, da vil jeg anta at et bonustap også gjør det.
Neket Skrevet 21. februar 2011 #4 Skrevet 21. februar 2011 Spør dem da? Hva om de finner det ut selv, og man får ekstraregning? Kan hende ditt gamle sender korrigering til det nye?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå