Gå til innhold

sykkel trening

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg håper det er noen som kan svare meg :)

Man får bedre kondis av å sykle vet jeg, og derfor er jeg i gang med det nå etter ca 6 mnd uten å kunne trene pga en skade i beinet.. Så er godt å være igang igjen! :)

Men jeg er også opptatt av å stramme opp lår og mage. (og jeg er nok ikke aleine om det)

Dette hjelper vel på når man sykler vil jeg tru??

Og kan noen si meg om hvor lenge man bør sykle hver gang..??

jeg trener 3- 4 ganger i uka.

Takker for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper det er noen som kan svare meg :)

Man får bedre kondis av å sykle vet jeg, og derfor er jeg i gang med det nå etter ca 6 mnd uten å kunne trene pga en skade i beinet.. Så er godt å være igang igjen! :)

Men jeg er også opptatt av å stramme opp lår og mage. (og jeg er nok ikke aleine om det)

Dette hjelper vel på når man sykler vil jeg tru??

Og kan noen si meg om hvor lenge man bør sykle hver gang..??

jeg trener 3- 4 ganger i uka.

Takker for svar! :)

"Stramme opp lår og mage", jeg har inntrykk av at ALLE jenter er ute etter dette. For de fleste er det ikke naturlig å ha helt flat mage. Hvis du sykler mye og ikke kompenserer med å spise tilsvarende mer vil du miste fett over hele kroppen, blant annet magen og lårene.

Hvor lenge du bør sykle avhenger av hvor god form du er i. Du skal kjenne det i beina dagen etter, men hvis du kjenner det dagen deretter igjen var turen litt i hardeste laget. Du vil kunne trene netto mer om du ikke tar deg så hardt ut, og dermed få bedre fremgang.

Skrevet

ikke helt flat mage jeg skal ha hvartfall.. men stramme opp litt, siden jeg har vært så lenge borte fra trening pga en skade i beinet... eneste jeg er ute etter :)

takker for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...