Samulita Skrevet 18. februar 2011 #1 Skrevet 18. februar 2011 Jeg skal snart til Paris og vurderer å ta meg råd til et par klassiske, svarte pumps. Hvor mye må jeg regne med? Har fått inntrykket av at de ligger på 3000-3500. Er det riktig?
Athene Skrevet 18. februar 2011 #2 Skrevet 18. februar 2011 Mener jeg betalte ca 3 500 for mine enkle, sorte. Men det var i USA med god kurs. Det er det rimeligste paret med Loboutins jeg har, skal man ha ankelstøvletter, litt strass osv koster det en del mer.
Tears.of.the.Sun Skrevet 19. februar 2011 #4 Skrevet 19. februar 2011 Har sorte og røde Louboutins og tror jeg betalte ca. 5000 norske kroner for de i England.
Samulita Skrevet 19. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2011 Det er ganske store forskjeller innenfor svarte pumps, har jeg skjønt. Kommer helt an på hælhøyden osv. Jeg vet at de jeg vil ha koster ca. 3500 kr på nettbutikken til Christian Louboutin, men jeg lurte egentlig på hva de koster i Paris. Regner ikke med at det er billigere der enn andre steder, men tenker at det ligger på samme prisnivå som nettbutikken.
Sequax Skrevet 19. februar 2011 #6 Skrevet 19. februar 2011 Svarte pumps med Louboutins' signaturrøde underside er skikkelig lekkert!! Tipper du må ut med litt penger for et par, ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå