Klips Skrevet 27. oktober 2003 #1 Del Skrevet 27. oktober 2003 Er det noe sted på nettet man kan finne karakteristikker av de forskjellige stjernetegnene? Helst av barn i de forskjellige stjernetegnene (vet at det finnes en bok om dette, om navnevalg og stjernetegn). Klem fra Klips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 27. oktober 2003 #2 Del Skrevet 27. oktober 2003 Anbefaler astro.com. Masse å lese på, samt at du kan sette opp horoskop gratis. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 27. oktober 2003 Takk, da sjekker jeg den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summerprincess Skrevet 28. oktober 2003 #4 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg har en bok som det står gode beskrivelser av barn innenfor de forskjellige stjernetegn. Om du vil er det bare å sende meg en pm, så kan jeg sende deg litt info om du vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå