Missycat Skrevet 18. februar 2011 #1 Skrevet 18. februar 2011 Eg skal få fjerna eindel sprengte blodkar rundt nasa og eit på kinnet (v/nasa) som har irritert meg i lang tid - endeleg! Er det spesielle klinikkar i Oslo som dykk anbefalar (basert på eiga erfaring), særleg ift. pris og resultat? Kor mange behandlingar bør ein ha? Er det vanleg at slike blodkar kjem tilbake i ettertid?
Wonders Skrevet 23. februar 2011 #2 Skrevet 23. februar 2011 elipseklinikken gjør det, det heter cuperose disse sprengte blodkara... Noen tar med laser, men i går på tv så jeg noen fjernet det med microbølgeovn-greie. En liten nål de stakk inn i huden og brente av blokarene. embarrassing bodies het programmet. Hun hadde det i ansiktet, og det tok 4 eller 5 behandlinger. Noe også pga smerter, man holder jo ikke ut til slutt.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 dytter opp Anonymous poster hash: 7ef6f...96a
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #4 Skrevet 15. februar 2015 Hei, jeg har fjernet på Essens dagspa. Der fjerner de med laser, og jeg tror hver "klikk" dekker et område på 1x2 cm. Noen ganger forsvinner de etter en behandling, andre ganger må jeg ha to. Best effekt blir det om blodårene blir blå/svart etterpå. Dette går bort iløpet av få dager. Jeg er så dum at jeg klemmer hudormer rundt nesevingene, og da kommer det jo selvsagt tilbake. Hver behandling koster for meg 500, i begbegynnelsen kostet det 800.Anonymous poster hash: 6a9c3...ad8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå